Postcrossing deel 8

13-08-2011 19:32 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deze verslavende, zeer verslavende hobby.

Uitleg in de eerste post, kaartenwinkels in de tweede post.

Het doel van dit project is mensen de mogelijkheid te bieden ansichtkaarten vanuit alle hoeken van de wereld te kunnen ontvangen, gratis.

Hoewel, bijna.

Het belangrijkste is: als je een ansichtkaart stuurt, zul je er in ieder geval een ontvangen, van een willekeurige Postcrosser ergens in de wereld.

Het bijzondere van ansichtkaarten vanuit verschillende plekken in de wereld ontvangen (vaak vanuit plaatsen waar je waarschijnlijk nog niet eerder van gehoord had) is, dat je je brievenbus in een soort 'surprise box' kunt veranderen. En wie wil dat nou niet!
klikte 6 keer op de knop (vrije dag) en kreeg 6 keer china

ik stop nu maar met klikken, want ik moet blijkbaar eerst door een muur van Chinezen heen.

Verder gaan en van gisteren nog 2 naar Duitsland en 1 naar Finland.
Stereo ik kom ook even langs, maar ik heb niets voor je te strijken, want dat doe ik nooit. Dan zet ik wel thee voor alle wachtenden met strijkmanden
Thanks Nefer voor de link! Wat een leuke zegels, kun je die ook bij het postkantoor kopen of moet je echt bestellen bij de website? Ik ben niet zo'n internet-aankoper, omdat ik dan geen zicht heb op mn geld hahahha.
Het begint er op te lijken dat mijn PC account nu op gang begint te komen!

Vanochtend vroeg een Hurray en vanmiddag weer eentje, kaartje naar Taiwan aangekomen na 26 dagen! Dit betekent dat alle vijf mijn "start" kaarten aangekomen zijn.

Op de mat lag er vanochtend een kaartje uit de Filipijnen. Wel een leuk kaartje!

Twee kaartjes gestuurd vandaag. Een ouderwetse auto naar Rusland en en heel leuk: Naar Amerika een kaartje wat ook bij haar favorieten stond: een fles in de zee.

Qua afwisseling loopt het nog niet eerlijk gezegd: Zeven verschillende landen tot nu toe.

@juuf: Leuk zo'n uitgebreide brief!

@Neferisis: leuke zegels!

@Ligaa: pff zes keer China, dat is minder. Hoeveel kaarten kun je tegelijk onderweg hebben?
Lien, ik mag 14 kaarten tegelijk onderweg hebben.

Ik heb al drie kaarten gekozen voorde chinese club, tekeningen gemaakt want spreken niet/nauwelijks engels.

Eigen vangst:

2 aboslute mwoahs. 1 uit Ukraine met alleen het idnummer als tekst en de anders uit Indonesie, wel met tekst maar geen leuke afbeelding.

Juuf wat stond er in de brief?
Hmmmm...

zie nu de tekst van de kaart:

the trance dancers are stabbing themselves. En je ziet inderdaad 3 mannen die zichzelf met speren steken.

Ze koos deze voor me omdat ik schrijf dat ik van kunstkaarten houdt.
Ola,

Tine hier, hoe is het met jullie? Hier gaat het nog steeds zozo.. Gister werd ik ineens heel draaierig, en begon daarna te spugen. Niet dat er wat uitkomt..Maar goed.. Ben direct naar bed gegaan, stond zo onstabiel. Vanmiddag is mn wond ineens gaan bloeden.. Kon er ook nog wel bij. Het komt ook echt van binnenuit heel vies.. Vanmiddag ook een belafspraak met de arts in het ziekenhuis, na 2 en een half uur had ik hem te pakken, moet morgen ochtend weer langs komen. Het kastje gaat er zowiezo al uit nu nog horen wanneer en waar dat bloed nou weer vandaan komt....

Oke, over tot leukere zaken... Ik heb het IKEA boek gekregen vandaag. Het kaarten thema bij mij is nog steeds de lege brievenbus het duurt nu wel lang hoor, al bijna een week geen kaarten.. Terwijl er toch best wat onderweg moet zijn deze kant op..Ach ik wacht wel weer af.

Ligaa, wat een rare tekst voor op een kaart, helemaal voor op een kunstkaart. Vind er niets kunstigs aan als drie mannen zich met speren steken.. 6 keer China, heb jij dat weer... Hoe verzinnen ze het..

Lien, wat leuk dat het nu echt op gang komt! En dan ook nog een kaartje van de Filipijnen!

Juuf, wat stond er allemaal in de brief? En welke landen heb je gekregen? Zit er nog wat spannends tussen? Hier is het de hele dag droog geweest, ik hoop bij jou ook zodat je naar de brievenbus kon.

Anita, hoe is het met je auto afgelopen? Die van mij is maandag weer goed gekeurd nadat ik een bedrag van 500 eurotjes op hun rekening had gezet..... Wat fijn dat je dochter een leuke verjaardag heeft gehad met leuke kados!

Neferisis, whahaha nou ik krijg stiekum toch wel wat kriebels hoor als ik hem langs zie komen:) Helaas de was kon niet lekker buiten drogen maar inderdaad het gaat wel altijd heel lekker ruiken als het binnen hangt!

JJ, wat jammer dat de pinautomaat was ontploft, al die leuke smurfjes hadden vast heel graag bij jou komen wonen. Postloze dagen zijn zeker saai, maar vandaag het IKEA boek:)

Kristin, kijk drie kaartjes! Dat is de moeite!! Foei foei ga je schamen, zomaar je kaartjes laten liggen dat kan natuurlijk niet he;)

Noa-Lynn, wat vervelend van de computer problemen. Vooral omdat je alles kwijt bent... Ik hoop dat er nog wat terug te halen valt.. Haha een topvoetballer!! Leuk hoor! Het is nog wat vroeg maar alvast veel plezier op de meeting!!

Stereo, he bah twee manden was... Maar onder Grenzenloos Verliefd is het dan wel weer leuk. Ik zou het niet kunnen hoor, naar zon ver land.. Het meisje in deze aflevering kwam uit een dorpje hier heel vlak bij. En het lege brievenbussen thema zet hellaas nog even door...

O en Ligaa en Anita, Dirty Dancing is mijn favoriete film. De video heb ik al versleten en de dvd is ook hard op weg. Ik kan de film gewoon mee praten en weet precies waar de leuke stukjes zitten:)

Voor nu welterusten! Ik houd het voor gezien voor vandaag. Tot morgen weer!
he bah Tine, wat een ellende, je bent wel een bikkel zeg, dat je zo doorzet en nog niet gillend naar de eerste hulp bent gegaan.

Nemen ze het wel serieus in het ziekenhuis? Lijkt me ook lastig voor een arts om te bepalen via de telefoon hoe erg de situatie is.

Denk je dat ze je daar houden morgenvroeg? Of zeg ik nu iets raars (kan gebeuren)
Nog even een aanvulling op die 6 chinezen, ze hebben allemaal nog maar 1 kaart verstuurd 0 ontvangen. Hoe toevallig is dit?
Heej Ligaa, het zou kunnen dat ze me daar houden morgen maar ik hoop het niet. Nou ja alleen als ze het kastje er nog diezelfde dag uithalen. Waarschijnlijk gaat hij gewoon even naar de wond kijken en wat voor bende er nu uit komt.. En verder bepalen over wanneer dat ding eruit gaat. Ze gaan het doen onder een roesje.. dus waarschijnlijk is het dagopname en kan ik diezelfde dag nog naar huis.. Maar ja je weet het nooit he.. hihi Ze hebben de boel inderdaad wel lang laten sudderen, ze weten al 2 weken dat er een bacterie inzit en dat het eruit moet, maar goed we gaan het horen morgen.
Zijn het niet stiekum dezelfde Chinezen???
Jeetje, Ligaa, 6 keer china!

Hebben ze wel leuke dingen in hun profiel staan dan.

Tine, meid toch wat een ellende allemaal.

Je bent maar een dappere hoor.

Jammer van alweer een bijna lege brievenbus.

Maar IKEA boek is leuk!!!

Lien, leuk dat het allemaal een beetje begint te lopen nu.

Juuf, een hele brief nog wel.

Ben benieuwd wat of je allemaal hebt kunnen lezen.

Hier vandaag 1 hurray uit Nederland.

En 4 kaarten in de bus, 2 waar ik helemaal blij van werd en 2 die dat gevoel dan weer ophieven helaas.

Auto is nu gemaakt voor 200 euri dus kan er zeker nog 2 maanden tegen dan moet die gekeurd.

Garagemeneer laat morgen weten wat we dan kunnen verwachten en kunnen wij beslissen of we voor een ander stuk blik gaan kijken.
quote:neferisis schreef op 20 september 2011 @ 08:40:

@Noa-lynn > de computerproblemen klinken heftig, hopelijk valt een en ander toch snel op te lossen.

Het wordt prachtig weer het komend weekend, een zonnige meeting dus. Zonnebril op, Bløf vol uit de speakers en karren maar. Rustig aan met de bolussen en babbelaars.

De computerproblemen zijn inderdaad heftig, er kijkt nu een paar man computertechneuten naar.. via mijn vader zijn collega (daar de vader en broer, neefje van).

Besturingsprogramma's zijn ook foetsie dus ben benieuwd wat er nog komen gaat.

Intussen kick ik af van de computer, zit nu op mijn laptop maar vind het een gigantisch onding.

Sowieso laptops en ik zijn geen match.

Gelukkig gaat het met de topvoetballer en zijn grote vriend goed, het is zo grappig om te zien hoe ze samen spelen en elkaar uitdagen.

Helaas moet ik de zeelandmeeting afzeggen, die stomme hoofdpijn die ik veel en veel erger had vorig jaar komt nu weer terug sinds 1,5 week :(.

Moet dus kiezen voor mezelf en dat wil ik helemaal niet nu, ik wil naar Zeeland.

Door de tegenslag wordt ik een beetje gefrustreerd, maar probeer wel te zien dat ik nu een keuze heb ipv ineens instorten omdat het mij te veel is geworden.

Intussen gaat het postcrossen rustig aan door, veel kaartjes die ik graag wilde ontvangen heb ik in mijn brievenbus gevonden.

Zelf heb ik voor een RR eventjes 14 kaarten (van de 32) geschreven afgelopen weekend.
Gisteren ploften vier officials in de bus: 1x mwah, 2x oké en een fantastische Egyptische kaart. Zelf twee kleurloze profielen getrokken, zowel naar de U.K. als naar Australië gaat een typisch Hollands toeristenkaartje.

@Anita > natuurlijk, de roze periode, die hebben we bij dochter destijds ook voorbij zien komen, werd opgevolgd door lila en appeltjes groen en nu moet alles weer wit.

Inderdaad, waar laat je al die nieuwe spulletjes en dan komt straks ook nog Sinterklaas langs...

@ Juuf > waar kwam het epistel vandaan en was het een leuke tekst?

@Ligaa > heb je er bewust voor gekozen om uit een land meerdere adressen tegelijk te kunnen krijgen? Je kunt die optie natuurlijk ook (tijdelijk) uitzetten.

En dat soort performing art mag aan mijn bus voorbij gaan.

@JJ > ik denk dat je de circuszegels bij de grote postkantoren kunt halen, niet elk postnl verkooppunt heeft een ruime sortering zegels.

@Lien > en nu maar wachten op het volgende exemplaar!

@Tine > als het kastje eruit gehaald wordt, betekent dat dan dat eigenlijk de hele operatie voor niets is geweest? Spannende dag vandaag...

Het IKEA boek spit ik ook van voor naar achter door en in gedachten richt ik mijn huis dan helemaal opnieuw in. In de praktijk komt daar natuurlijk niks van terecht en kom ik bij een volgend bezoek hooguit thuis met een fleurig kussentje of een totaal overbodig schaaltje.

@Noa-lynn > jammer dat je niet in staat bent om naar de meeting te gaan. Gelukkig heb je thuis genoeg leuke afleiding.
Hey allemaal,

wat een geweldig forum hier!! Ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Brenda en ik woon in Drachten met mijn man en vier geweldige kinderen! Ik ben zelf ook een verslaafde postcrosser

Vanuit mijn liefde voor de kaartjes heb ik precies een maand geleden een webshop opgericht boordevol kaartjes die zeer geschikt zijn voor Postcrossing! Lijkt me leuk om jullie daar welkom te heten --> FunnyCard
anoniem_131888 wijzigde dit bericht op 21-09-2011 13:27
Reden: typfout ;-)
% gewijzigd
Neferisis, daar wil ik nog helemaal niet aan denken aan de sinterklaas.

Denk dat we nog maar voor een extra aanbouw moeten gaan tegen die tijd, hahaha

Welkom funnybren.

Ik heb al stiekem op je site gekeken van de week (pas op dat ze dit niet als reclame zien want dat mag eigenlijk niet)

Je hebt leuke kaarten hoor.

Maar ik mag van mezelf nu even niks bestellen want mijn kaartendoos puilt uit.

Hier vandaag alweer 3 kaarten in de bus.

Vooral de olifanten-kaart valt hier weer erg in de smaak.

Zoon slaapt en dochter is bij een vriendje in de buurt spelen dus heb mezelf ook even de tijd gegeven om wat kaarten te schrijven.

5 om precies te zijn.

Naar Frankrijk gaan tulpen, naar Spanje een pip-studio, naar Rusland een verjaardagskaart, naar Australie rode rozen en binnen Nederland een plakjes-cake-kaart.

Ik heb de postbodes dus weer wat werk bezorgt.

En nu ga ik eens even neuzen voor een vakantie in de herfst.

Oja, en ik heb trouwens mijn autootje terug....helemaal blij!!!
@Anita, oeps.. had daar helemaal niet bij stil gestaan.. Misschien mag de link dan gewoon op de eerste pagina erbij.. Dan is het vast geen probleem:-)

Ik zal vanavond even proberen om wat posts terug te lezen, even kijken of ik jullie wat beter kan leren kennen! Zal zo eerst nog even een kaartje naar Rusland schrijven (lastig land vind ik dat altijd.. duurt eeuwen voor het kaartje aankomt;-))
@neferisis, Ikvind het ook heel jammer maar als ik wel ga heb ik de kans dat ik er nog 3 weken erna last van heb en ook de dag erna weer totall loss ben.

Dit is gewoon beter, er is het weekend ook een braderie in mijn dorp dus vermaken doe ik me wel.. er is zelfs een plan B opgesteld als alternatief voor de Zeelandmeeting.

De computerdokters zijn weer klaar met mn machine, mag hm zometeen ophalen, hij heeft sowieso de nodige medicijnen gehad.. najah allerlei extra's aan programma's .
Hallo, hier is ik weer. Met helaas wat minder goed nieuws. Het zag er toch wel slechter uit dan verwacht dus morgen moet ik direct onder het mes. Ik hoef me pas om half 12 te melden, en word dan ergens in de middag geopereerd. Als alles goed gaat mag ik savonds weer naar huis en anders moet ik de nacht even blijven. Ik ben er op zich vrij rustig onder omdat ik weet dat het moet maar aan de andere kant komen de zenuwen ook wel weer...

Of ik vandaag post heb dat weet ik nog niet, ben bij mn ouders en ga vanavond in mijn brievenbus kijken. Vanavond eerst pannekoeken bakken. Verder ben ik na het lange ziekenhuis bezoek (ook de preop polie gehad) met mn moeder bij de IKEA beland. Ik vindt dat altijd zo leuk, gezellig met mn moeder door de IKEA struinen:) Heb een kussentje gekocht en daar hebben we toch ruim 10 minuten voor bij de kassa moeten wachten haha.

Anita, hihi zo dapper vindt ik mezelf nog niet... Morgen gieren de zenuwen vast weer door mn lijf. 4 kaarten, wauw! Helaas waren er twee wat minder.. Oei jou autotje kwam een stuk goedkoper uit dan die van mij... Ik hoop dat het bij deze kosten blijft.

Noa-Lynn, kop op, ook bij jou gaat het zonnetje vast weer schijnen en gaat de hoofdpijn weg! Zo jij hebt weer een flinke RR te pakken!! Ik wil me morgen inschrijven voor de grote RR, daar heb ik nu tijd voor want hoef niet te werken. Straks toch tijd zat om kaartjes te schrijven.

Neferisis, ook al zon vangst vandaag! Dat beloofd wat voor mijn brievenbus hihi. Nee gelukkig is de operatie niet voor niets. Het bandje blijft gewoon zitten alleen het kastje word vervangen. Morgen halen ze hem eruit en over een week of 6 word er nieuwe geplaatst op een andere plek. Ik ben vandaag ook thuis gekomen met een kussentje maar hij is super lekker om tegen aan te hangen:)

funnybren, welkom op ons gezellige topic!! Ik zal straks eens kijken naar je webshop. Ben benieuwd. Ik ben trouwens, Tine 27 en woon met mijn twee konijntjes in de kop van Noord Holland. Succes met je kaartje naar Rusland:)
Ligaa, dat is ook niet leuk zeg! 6 keer China. Zou het dezelfde persoon zijn? En bah wat een lugubere kaart heb je ontvangen.

Fijn dat het begint te lopen Lien!

Lieve Tine, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het hierna allemaal veel beter gaat en dat je dan wel snel kunt herstellen. Hele dikke knuffel!

Het is ook altijd wat met auto’s he Anita!

Noa-lynn, ik snap dat het lastig is om voor je gezondheid te moeten kiezen nu terwijl je liever op stap gaat maar het is wel heel verstandig van je! Als je instort ben je nog veel verder van huis.

Welkom Brenda!

Neferisis, uit India.. zie hieronder.

Nou die brief was niet zo leuk… was een smeekbrief! Of ik postzegels wilde kopen voor een tehuis met arme weeskinderen.

Ik heb nog wat meer adressen aangevraagd en heb nu weer 13 kaarten onderweg. 2 x een ‘groeten uit’ naar een leeg profiel, een vintage-kaart naar Oekraine, bloemen naar Italie en Belgie, een multiview naar Duitsland, een boot naar Slowakije, de NL-vlag naar China, een luchtfoto naar de USA en een map naar India en dan vergeet ik er vast nog wat.

Nu ga ik me verdiepen in het maken van appelmoes, dat ben ik namelijk morgen van plan met de kleuters. Iemand ervaring?
O, gezellig, binnenkort een strijkmeet! Als jullie met strijkgoed komen en dan ondertussen de rest van het huis schoonmaken en opruimen vind ik het prima hoor! Strijken vind ik echt het minst erge huishoudelijke klusje. Met een leuk televisieprogramma of een leuke film vind ik het prima te doen.

Tine, ah nee, wat balen zeg! Hopelijk gaat het na de operatie morgen echt de goede kant op! Veen sterkte morgen

Hopelijk heb je veel leuke kaarten in de brievenbus! Thema lege brievenbus moet nu toch echt eens voorbij zijn! Heb je lekkere pannenkoeken gegeten? Ik heb toevallig ook pannenkoeken gebakken en gegeten vanavond. Een hartige met gebakken ui, paprika, tomaat en kaas en een paar naturel met suiker en stroop etc.

Noa_lynn, fijn dat je computer weer gerepareerd is! En goed dat je voor jezelf en je eigen gezondheid kiest, ook al is dat niet altijd de leukste keuze.

Funnybren, welkom hier! Leuke hobby he? Heb je al veel kaarten verstuurd en ontvangen?

Anita, thema olifant bij jou dus deze week! De Blijdorpkaart die je eerder deze week kreeg kwam van mijn zus . Fijn dat je auto weer terug is!

Ligaa, 6 keer China?!? Na 3 keer had ik de optie voor het sturen naar hetzelfde land geloof ik uitgezet... En zo'n 'kunst'kaart zou ik ook niet echt kunnen waarderen.

Lien, wow, een kaart vanaf de Filippijnen! Dat gaat goed met al die verschillende landen bij jou.

Juuf, wat stom, een bedelbrief! Appelmoes maken is niet zo moeilijk. Appels in stukjes in de pan opzetten met water, klein beetje suiker en kaneel. Poosje laten koken en voila. Dan kan je het eventueel nog een beetje staafmixeren o.i.d. zodat er geen stukjes meer in zitten. Heel precies weet ik het niet qua verhoudingen en zo, trouwens. Iemand anders misschien wel, en op internet vind je vast ook veel recepten. Leuk om dat met de kleuters te doen! Misschien ga ik dat binnenkort ook wel met mijn klas doen. We hebben sinds dit jaar schoolfruit (als proef) en het schijnt dat er veel appels over blijven. Dus als dat zo is wordt het appelmoes en appeltaarten bakken.

Neferisis, wat gaaf dat je naar Jordanië gaat! Dat lijkt me zo'n mooi land! Ga je met allemaal onbekende reisgenoten?

Gisteren 1 Zozo, maar vandaag wel 6 kaarten in de brievenbus! 1 Idrukker van een Nederlandse (zo stom, dat zou ik zelf nooit doen naar iemand in NL, tenzij die in iemands favorieten staat. Maar bij haar verzonden kaarten stonden bijna alleen maar Idrukkers.). Verder oké tot mooie kaarten.

Fijne avond verder!
quote:tine2804 schreef op 21 september 2011 @ 16:39:

Noa-Lynn, kop op, ook bij jou gaat het zonnetje vast weer schijnen en gaat de hoofdpijn weg! Zo jij hebt weer een flinke RR te pakken!! Ik wil me morgen inschrijven voor de grote RR, daar heb ik nu tijd voor want hoef niet te werken. Straks toch tijd zat om kaartjes te schrijven.

Voor welke RR ga jij je morgen inschrijven?

Ik doe nu mee met de maandRR en een kleinere RR en heb nog genoeg kaartjes te schrijven.

Veel leuke post krijgen is superleuk, ook een heleboel kaarten die ik graag wilde ontvangen.

Sterkte morgen, ik vind het zo top dat je je dr zo goed doorheen lijkt te slaan.

Hier gaat het in vergelijking dan wel goed, zeker als ik jouw verhalen lees.

Ik heb alleen heel erg naar deze meeting uitgekeken en dan moet ik net nu dat stapje terug doen door die stomme klachten :(.
@Juuf en Stereogram: Dat is ook de belangrijkste reden dat ik nu niet ga, al heeft mijn moeder me wel moeten laten zien dat ik wel degelijk goed bezig ben.. juist door de stap terug te zetten.

Ik kan me volproppen met aspirines e.d. tegen de klachten voor de dag zelf maar ikzelf mag daarna de klap alsnog opvangen.

Na onze meeting moest ik ook een week bijtanken en was ik zondag zo moe, zo moe..

Utrecht is dan weer wel een heel stuk dichterbij dan Middelburg .

Ik ga gewoon een andere keer naar een meeting in Zeeland en voor nu mag ik dr eventjes van balen.

Zaterdag (of misschien vrijdag al) lekker een oliebol halen bij een kraam op de braderie .

Mijn computer problemen zijn opgelost, zit nu niet meer vast aan mn laptop.

Mag nu wennen aan alle nieuwe programma's en nieuwere windows.
Noa-Lynn, ik ga me voor de maand RR inschrijven! Heb wel weer zin om heul veul kaartjes te schrijven:) Doe je ook weer mee? Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt! Het is niet leuk om je niet lekker te voelen en je wil heel graag iets leuks gaan doen. Is er weer druk gevoetbald vandaag?

Stereo, dank je ik hoop het ook. Kga mn best doen om goed te herstellen! Lekker he pannekoeken! Ik had er eentje met kaas en nog een heel klein stukje van een volgende maar toen zat ik toch echt hutje mutje vol... Maar ik heb er van genoten:) En ik hoop jij ook!!

Juuf, dank je wel!! Ik heb er absoluut geen zin meer in nu maar het moet toch echt gebeuren morgen. Gelukkig brengt mijn lieve papa mij weg. Wat jammer van die brief.. Zo je hebt ook weer een flinke stapel kaarten onderweg!

Hier vandaag eindelijk weer eens kaartjes in de bus. Twee stuks om precies te zijn. Eentje van Westminster Abbey in Londen, en eentje uit Brazilie met een lucht foto erop. Verder weer een briefje met de tekst:

Biedt zich aan een huishoudelijke hulp vr.

Met veel ervaring

Info Tel. 0000000000

Na 18:00 uur.

Gister heb ik al 3 van deze briefjes in de bus gehad... Ik heb ondertussen een kwartet.

Ook nog een hurray, diegene was heel blij met de fiets kaart met de voorband in de vorm van een hart.
quote:tine2804 schreef op 21 september 2011 @ 20:59:

Noa-Lynn, ik ga me voor de maand RR inschrijven! Heb wel weer zin om heul veul kaartjes te schrijven:) Doe je ook weer mee? Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt! Het is niet leuk om je niet lekker te voelen en je wil heel graag iets leuks gaan doen. Is er weer druk gevoetbald vandaag?

Ik heb dr eigenlijk nog heel niet over nagedacht of ik komende ronde weer meedoe.

Ik vind al die kaartjes krijgen ook erg leuk, ik ben voor de 6 maanden RR zelf aan de buurt om allemaal kaartjes te krijgen .

Als mijn brievenbus dan nog niet blij is..

Vanavond zijn de steken in mn hoofd bijna weg, maar vanmorgen en vanmiddag lieten ze goed voelen dat ze dr waren.

Als ik rustig aan mijn dingen doe gaat het goed, maar zo'n meeting is teveel van het goede.

Tygo is druk aan het voetballen en dan ineens is het heel stil in huis en liggen dr 2 katers te slapen.

Ieder op zijn eigen plekje , zo mooi om te zien.

Vannacht werd ik wakker, had het zo warm.. lagen dr 2 katers dicht tegen me aan op mn bed te slapen .

Succes morgen Tine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven