Entertainment alle pijlers

Constanza spreekt

20-09-2011 19:33 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Constanza Breukhoven spreekt dus.

Wie kijkt ook naar SBS6?

Ze doet gewoon de hele familiegeschiedenis uit de doeken.

Het zal je dochter maar zijn.

Erg.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 19:46:

Celine, precies, Constanza verraadt inderdaad haar eigen familie.

Wat een walgelijk mens. Ongelooflijk!Ik heb haar altijd al een beetje achterbaks ehm apart gevonden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het is geen helder licht zeg.
Het is net een soap!!
Iedereen die toch nieuwsgierig is naar het boek: niet kopen..........over een half jaar ligt het voor een euro bij kruidvat.

Niet dat ik het wil lezen!

Maar je gunt dat mormel toch geen vette inkomsten.

Amanda Morales...........schaamteloos. Hoe je het ook wendt of keert, Hans en Connie hebben denk ik wel hun beste bedoelingen gehad. En dan toch kiezen voor een naamsverandering.
quote:Star schreef op 20 september 2011 @ 19:48:

Het is geen helder licht zeg.Nee,wat een zinsopbouw ook,niet over dit gesprek nagedacht..ne of ze overal nog over na moet denken
Wat walgelijk om zo met modder te gooien,.
quote:Friezin71 schreef op 20 september 2011 @ 19:43:

Nóg genanter dan Gerda "alles was weg, de konijnenbontjes, wég" Smit?Hahah dat vond ik destijds wel humor. Gerda over Yolanthe.
quote:Star schreef op 20 september 2011 @ 19:45:

Die kinderen?!?!

Ja vreselijk hè !

Alsof het over je buurkinderen gaat.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Er is genoeg op Constanza aan te merken dunkt me, maarre ik was ook niet graag opgegroeid met Conny als pleegmoeder.

Want het lijkt mij echt een bitch.

Hans daarintegen is volgens mij de goedheid zelve.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vond de vraag van Evert Santegoeds wel interessant: waarom stop je je eigen kinderen bij Connie die zo'n heks is...

Constanza: euh euh ...
Ik geloof haar wel, Connie is zo fake als wat. Ik zie het zo voor me hoe ze kutkind tegen Constanza schreeuwt...en; ik had je nooit moeten adopteren...

Plus de rest.
quote:Eindeloos schreef op 20 september 2011 @ 19:56:

Hans daarintegen is volgens mij de goedheid zelve.Nou. Hoe lang had hij ook al weer een minnares naast Conny?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 19:58:

Ik geloof haar wel, Connie is zo fake als wat. Ik zie het zo voor me hoe ze kutkind tegen Constanza schreeuwt...en; ik had je nooit moeten adopteren...

Plus de rest.Mijn idee ook!
quote:celine2906 schreef op 20 september 2011 @ 19:47:

Haha ze valt door de mand. Kinderen stopt ze bij oma de duivel.

Jaaaah leg dat maar eens uit.Dat dacht ik ook! Daarom komt ze ongeloofwaardig over. Als je moeder echt zo'n verschrikkelijk mens is, drop je je kinderen niet bij haar.
Constanza heeft anders wel haar kinderen bij Conny gebracht toen ze een relatiedip had. Zo'n bitch was Conny niet. Volgens Constanza is dat allemaal veranderd na de kluisinbraak. Ja, vind je het gek, als je eigen kind zoiets doet dat je dan niet blij bent. En wat je ook over Conny kunt zeggen, ze zorgt nu wel voor de kinderen van haar dochter en ze houdt haar mond dicht in plaats van alle modder op straat te gooien. En de kleintjes daarin te betrekken zoals Constanza wel doet.
Je bent verdorie moeder van twee kinderen, wat ze ook gedaan heeft, je mag nooit de oma van je kinderen publiekelijk op nationale televisie afvallen..
Common sense is not so common.
Voltaire
Constanza is een verwende bos aap
Tuurlijk had ie een minnares náást Conny. Die man snakte naar liefde en iemand die écht lief is. Maar voor de buitenwereld moest alles in orde zijn.
Ik ben trouwens geen fan van Conny maar dit gun je toch niemand. Bestolen en verraden door je eigen dochter.
quote:Maleficent schreef op 20 september 2011 @ 19:58:

[...]

Nou. Hoe lang had hij ook al weer een minnares naast Conny?

Dat weet ik niet Maleficent, ze roepen mij er niet bij .

Maar ik geloof echt dat het een schat van een vent is.
Ze lijken me allemaal even erg, wat een gezin .
Ging Conny toch zo achterlijk naar België rijden om Hans te betrappen? het was een heel achterlijk verhaal.
enter, 2 minuten geleden

*Constanza is een verwende bos aap*

Zo hey.......

Heb 't programma gezien, maar lijkt me een trieste bedoening.
quote:Eindeloos schreef op 20 september 2011 @ 19:56:

Er is genoeg op Constanza aan te merken dunkt me, maarre ik was ook niet graag opgegroeid met Conny als pleegmoeder.

Want het lijkt mij echt een bitch.

Hans daarintegen is volgens mij de goedheid zelve.

Hoe ze op tv overkomt is natuurlijk wel heel anders dan hoe ze als moeder, thuis is.

Ik geloof de helft niet van wat Constanza zegt.
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:03:

Ging Conny toch zo achterlijk naar België rijden om Hans te betrappen? het was een heel achterlijk verhaal.

En toen met die gestolen handtas, met daarin die brief aan Hans.

Nou daar lusten de honden ook geen pap van.

Naar akelig verwend mormel.

Conny dan hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven