Constanza spreekt
dinsdag 20 september 2011 om 19:48
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 19:46:
Celine, precies, Constanza verraadt inderdaad haar eigen familie.
Wat een walgelijk mens. Ongelooflijk!Ik heb haar altijd al een beetje achterbaks ehm apart gevonden.
Celine, precies, Constanza verraadt inderdaad haar eigen familie.
Wat een walgelijk mens. Ongelooflijk!Ik heb haar altijd al een beetje achterbaks ehm apart gevonden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 20 september 2011 om 19:49
Iedereen die toch nieuwsgierig is naar het boek: niet kopen..........over een half jaar ligt het voor een euro bij kruidvat.
Niet dat ik het wil lezen!
Maar je gunt dat mormel toch geen vette inkomsten.
Amanda Morales...........schaamteloos. Hoe je het ook wendt of keert, Hans en Connie hebben denk ik wel hun beste bedoelingen gehad. En dan toch kiezen voor een naamsverandering.
Niet dat ik het wil lezen!
Maar je gunt dat mormel toch geen vette inkomsten.
Amanda Morales...........schaamteloos. Hoe je het ook wendt of keert, Hans en Connie hebben denk ik wel hun beste bedoelingen gehad. En dan toch kiezen voor een naamsverandering.
dinsdag 20 september 2011 om 19:54
dinsdag 20 september 2011 om 19:56
Er is genoeg op Constanza aan te merken dunkt me, maarre ik was ook niet graag opgegroeid met Conny als pleegmoeder.
Want het lijkt mij echt een bitch.
Hans daarintegen is volgens mij de goedheid zelve.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 20 september 2011 om 19:59
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 19:58:
Ik geloof haar wel, Connie is zo fake als wat. Ik zie het zo voor me hoe ze kutkind tegen Constanza schreeuwt...en; ik had je nooit moeten adopteren...
Plus de rest.Mijn idee ook!
Ik geloof haar wel, Connie is zo fake als wat. Ik zie het zo voor me hoe ze kutkind tegen Constanza schreeuwt...en; ik had je nooit moeten adopteren...
Plus de rest.Mijn idee ook!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 20 september 2011 om 19:59
dinsdag 20 september 2011 om 20:00
Constanza heeft anders wel haar kinderen bij Conny gebracht toen ze een relatiedip had. Zo'n bitch was Conny niet. Volgens Constanza is dat allemaal veranderd na de kluisinbraak. Ja, vind je het gek, als je eigen kind zoiets doet dat je dan niet blij bent. En wat je ook over Conny kunt zeggen, ze zorgt nu wel voor de kinderen van haar dochter en ze houdt haar mond dicht in plaats van alle modder op straat te gooien. En de kleintjes daarin te betrekken zoals Constanza wel doet.
dinsdag 20 september 2011 om 20:00
quote:Maleficent schreef op 20 september 2011 @ 19:58:
[...]
Nou. Hoe lang had hij ook al weer een minnares naast Conny?
Dat weet ik niet Maleficent, ze roepen mij er niet bij .
Maar ik geloof echt dat het een schat van een vent is.
[...]
Nou. Hoe lang had hij ook al weer een minnares naast Conny?
Dat weet ik niet Maleficent, ze roepen mij er niet bij .
Maar ik geloof echt dat het een schat van een vent is.
dinsdag 20 september 2011 om 20:04
quote:Eindeloos schreef op 20 september 2011 @ 19:56:
Er is genoeg op Constanza aan te merken dunkt me, maarre ik was ook niet graag opgegroeid met Conny als pleegmoeder.
Hoe ze op tv overkomt is natuurlijk wel heel anders dan hoe ze als moeder, thuis is.
Ik geloof de helft niet van wat Constanza zegt.
Hoe ze op tv overkomt is natuurlijk wel heel anders dan hoe ze als moeder, thuis is.
Ik geloof de helft niet van wat Constanza zegt.
dinsdag 20 september 2011 om 20:05
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:03:
Ging Conny toch zo achterlijk naar België rijden om Hans te betrappen? het was een heel achterlijk verhaal.
En toen met die gestolen handtas, met daarin die brief aan Hans.
Nou daar lusten de honden ook geen pap van.
Naar akelig verwend mormel.
Conny dan hè.
Ging Conny toch zo achterlijk naar België rijden om Hans te betrappen? het was een heel achterlijk verhaal.
En toen met die gestolen handtas, met daarin die brief aan Hans.
Nou daar lusten de honden ook geen pap van.
Naar akelig verwend mormel.
Conny dan hè.