Entertainment alle pijlers

Constanza spreekt

20-09-2011 19:33 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Constanza Breukhoven spreekt dus.

Wie kijkt ook naar SBS6?

Ze doet gewoon de hele familiegeschiedenis uit de doeken.

Het zal je dochter maar zijn.

Erg.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:04:

[...]

Hoe ze op tv overkomt is natuurlijk wel heel anders dan hoe ze als moeder, thuis is.

Ik geloof de helft niet van wat Constanza zegt.Ik ook niet Zanne, maar reken maar dat die Conny er ook een flinke dubbele agenda op nahoudt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Maar ze zorgt wel voor de kinderen terwijl het tuig vast zat en lekker aan het dealen was
Jammer,ben aan het werk...kijk wel uitzending gemist ofzo.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Vroeger zat ik bij een meisje op de middelbare school dat na de havo naar 1 of andere dure hostess opleiding ging (Tunon ofzo?) Daar zat Constanza ook op. Ze heeft toen eens tegen mijn oud-klasgenoot gezegd: "Weet je wel dat mijn vader Hans Breukhoven is?"

Toen ermee opscheppen en haar adoptieouders nu zo afvallen (omdat ze niet in slobbertrui mocht lopen?!) is laag!
quote:Eindeloos schreef op 20 september 2011 @ 20:06:

[...]

Ik ook niet Zanne, maar reken maar dat die Conny er ook een flinke dubbele agenda op nahoudt.

Waarom denk je dat? Ben ik serieus benieuwd naar.

Ik ken Conny niet, ik geloof geen roddelbladen, dus ik zou niet weten hoe Connie in haar vrije tijd is en of ze er een dubbele agenda op nahoudt.
Te erg dat gesprek! Ben je uit de goot van Colombia getrokken, krijg je dit als ouders te horen.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:10:

[...]

Ik ken Conny niet, ik geloof geen roddelbladen, dus ik zou niet weten hoe Connie in haar vrije tijd is en of ze er een dubbele agenda op nahoudt.De roddelbladen vertellen natuurlijk niet de waarheid, dus die kun je rustig met een flinke korrel zout nemen, maar ik kan me zo voorstellen dat de opvoeding van Conny en Hans toch wel wat tekort geschoten is.
Volgens mij heeft Constanza heel wat klote opmerkingen moeten slikken toen ze jong was. Ze merkte dat Conny dol was op haar kleinkinderen en ik denk dat Constanza eigenlijk snakte naar erkenning van Conny. Ze wilde dolgraag iets goeds gedaan hebben en was denk ik nu blij dat zij Conny blij had gemaakt en wat goeds had gedaan.

Psychologie uit m'n duim hé maar ik denk dat het zoiets is.

En toen kwam de kluisroof, waar Constanza volgens mij wél vanaf wist. Of ze hebben haar dom gehouden en moest ze "alleen de poort van het slot houden".

De vriend van Constanza is volgens mij wel goed fout.

Constanza snakt naar moederliefde en is naïef.
quote:Yoie schreef op 20 september 2011 @ 20:12:

Te erg dat gesprek! Ben je uit de goot van Colombia getrokken, krijg je dit als ouders te horen.Tja daar hoeft ze natuurlijk niet eeuwig dankbaar voor te zijn, want ze heeft er zelf niet om gevraagd, maar erg chic is het natuurlijk niet.

Te erg dat gesprek! Ben je uit de goot van Colombia getrokken, krijg je dit als ouders te horen.Oh oh oh wat moet je toch altijd dankbaar zijn als je bent geadopteerd...En nu ook nog in zo'n luxe vila...

Te erg dat gesprek! Ben je uit de goot van Colombia getrokken, krijg je dit als ouders te horen.Wat heeft dat te maken met het feit dat ze geadopteerd is, moet ze daarom dankbaarder zijn ? Vind het geen verschil of ze een biologische dochter of geadopteerde dochter is.
Even OT, toen ik als grondstewardess werkte, kwam Hans bij mij aan de balie. Toen ik om zijn paspoort vroeg zei hij: je weet toch wie ik ben?!
Ik denk dat er op elke ouder wel wat aan te merken is als je echt goed zoekt over de jaren heen.

Dat Hans Breukhoven echt een schat is en Conny een bitch is natuurlijk onzin. Net als ieder ander mens zullen ze beiden hun lieve kanten en vervelende kanten hebben. Hoe nep zij er ook uitziet, ze komt me verder redelijk normaal over.

Dat kind spoort niet.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:10:

[...]

Ik ken Conny niet, ik geloof geen roddelbladen, dus ik zou niet weten hoe Connie in haar vrije tijd is en of ze er een dubbele agenda op nahoudt.

Ze is altijd manipulatief, dat heb je kunnen zien toen haar zoon Yordi/Jordy de vuile was buitenhing.

Voor de buitenwereld mooi weer spelen, maar ondertussen.

Hans zou een boek moeten schrijven, dan konden we kennismaken met haar ware aard.

Geen fraai plaatje lijkt me.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind Constanza een verwend en verwaand nest. Vooral die opmerking over 'ik ben liever arm en gelukkig dan rijk en ongelukkig' vind ik een belediging aan alle mensen die wèl arm zijn. Wat weet zij nu van arm zijn?!

Ze had beter een goede psychiater kunnen zoeken om over haar zogenaamd ellendige jeugd heen te komen dan haar grieven over heel NL uit te storten. Met deze actie heeft ze zich namelijk onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Ik vind het respectloos naar haar ouders toe ook als ze niet geadopteerd zou zijn maar zij is dat in dit geval dus wel.
Bij sommige dingen kun je je idd afvragen of dit normaal is.

Zeer extreem vind ik het overigens niet hoor. Behalve dat met die pillen, maar alles is anders te formuleren. Ze heeft sommige dingen vast enorm uit haar verband getrokken. Als je je moeder (de duivel volgens haar) zo erg vind breng je je kinderen niet voor lange tijd naar haar toe. Ze weet gewoon dat het best een goede moeder/oma is. Echt laag van Constanza!
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:15:

[...]

Oh oh oh wat moet je toch altijd dankbaar zijn als je bent geadopteerd...En nu ook nog in zo'n luxe vila... Waarom niet? Zo vanzelfsprekend is dat niet hoor. Net als dat je dankbaar hoort te zijn als je biologische ouders je goed hebben opgevoed. Dankbaarheid is een groot goed.
quote:iris1969 schreef op 20 september 2011 @ 20:13:

[...]

De roddelbladen vertellen natuurlijk niet de waarheid, dus die kun je rustig met een flinke korrel zout nemen, maar ik kan me zo voorstellen dat de opvoeding van Conny en Hans toch wel wat tekort geschoten is.Maar dat is eengevoel. Kun je niet hard maken. Als je haar nou zou kennen, oke, maar dit is echt een gevoel van jou.
quote:rozenstruikje schreef op 20 september 2011 @ 20:16:

Ik denk dat er op elke ouder wel wat aan te merken is als je echt goed zoekt over de jaren heen.

Dat Hans Breukhoven echt een schat is en Conny een bitch is natuurlijk onzin. Net als ieder ander mens zullen ze beiden hun lieve kanten en vervelende kanten hebben. Hoe nep zij er ook uitziet, ze komt me verder redelijk normaal over.

Dat kind spoort niet.Maar waarom spoort ze niet? Wat zou er zo grondig mis zijn gegaan? Hechtingsproblemen als adoptiekind, de opvoeding, verkeerde vrienden, een labiel karakter of wellicht van alles een beetje?
Of ze geadopteerd is of niet maakt niet uit. Je hoeft niet dankbaar te zijn omdat je geadopteerd bent. Wat mij betreft kun je zoveel ruzie maken als je nodig vindt maar om dan zo de media op te zoeken zoals Constanza nu doet, dat vind ik laag en daar krijgt ze volgens mij nog veel spijt van. Ze moet er wel aan denken dat ze zelf 2 kindjes heeft die ze nu ook meesleurt in deze ellende.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:18:

[...]

Maar dat is eengevoel. Kun je niet hard maken. Als je haar nou zou kennen, oke, maar dit is echt een gevoel van jou.

Yep, ik weet niet of ze een bitch is, dus daar kan ik echt niets zinnigs over zeggen, maar ze komt me wel enorm fake over.

Ik vraag me gewoon af wat er zo mis is gegaan.
Wat zij ook wel of niet heeft gekregen, je steelt niet van je vader, om er vervolgens geld mee te willen verdienen. Constanza zat fout en dus gaat ze nu terugslaan. K*twijf
Common sense is not so common.
Voltaire
Constanza zegt eerst dat Connie haar kinderen niet als kleinkinderen zal erkennen, maar intussen past Connie dus wel al een hlaf jaar op de kinderen. Bullshit dus wat Constanza zegt.
quote:iris1969 schreef op 20 september 2011 @ 20:18:

[...]

Maar waarom spoort ze niet? Wat zou er zo grondig mis zijn gegaan? Hechtingsproblemen als adoptiekind, de opvoeding, verkeerde vrienden, een labiel karakter of wellicht van alles een beetje?Dat zou heel goed kunnen. Maar zelfs met een slechte opvoeding weten de meeste mensen zich nog te gedragen. Het is niet onaannemelijk dat er sprake is van hechtingsproblemen. Hoe dan ook, not done zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven