Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Oh ibi toch Kan me wel voorstellen wat je verwoordt idd .

Lieverd toch Ik hoop zo dat je snel iets anders vindt, waar je ook die passie in kwijt kunt. Ik vind het echt ontzettend naar voor je.
Jezus Iebs.. Ik kan het me gewoon niet indenken hoe je je nu voelt..

Woorden zijn tekort.. Pffff

Kunnen we iets voor je doen?
Ibi Stomme bezuinigingen ook! Je vindt vast weer snel wat anders leuks.

Hier inderdaad aan het aftellen voor Vietnam.
Dames ik val half in slaap dus ga naar bed.

Iebs.. Dromen zijn de toekomst van je fantasie.. Ik hoop dat je mooi zult dromen, dat is het enige dat ik je kan toewensen en het meen.

Nee dat klopt niet. Maar kan geen andere woorden vinden.. Pff sorry..

en beeld hem echt goed in!
Ieb, wat een kutnieuws.

Bah, weet ook ff niks zinnigs te zeggen..
Ibi ik had het je zo gegund dat je contract werd verlengd. Ik vind dit echt zwaar klote voor jou
dank jullie wel voor de lieve woorden. Geloof dat ik het nog niet goed besef. Ben benieuwd hoe mijn nacht gaat worden.
Ik zit ook nog steeds aan je te denken Iebs.. Het is te bizar..

Try to get some sleep..
@ ibi, balen van je contract. Maar probeer vast te houden aan het positiefe, aldus dus de goede referentie en dat ze super blij waren. En, ne dat compenseert niet dat je weg moet..

maar het leven is soms niet helemaal eerlijk.

hier ga ik choco nadoen, ik ga ook bedje in. Heb nog steeds enorme keelpijn en net maar ee parectamolletje ingenomen en hoop dat ik een beetje goed slaap..en morgen redelijk fris naar school kan. Waar ik dus van baal is dat als ik me niet vergis morgen de elvator pitch is en ik het al lastig vind om zo'n "toneelstukje" te spelen en ik ben nog eens mega schor..en praat gewoon lekker weinig omat dat pijn doet aan mijn keel.

Maar goed, bedtijd nu.
Oh ibi

Wat klote. Ik hoop dat je snel weer iets nieuws vindt!

Ik hoop dat je een beetje ok kan slapen vannacht
Ibi
Ibi hoe was je nacht? En wat is je plan nu?
Ibi

Ik begin bijna in bad karma te geloven

Hopen dat er iets veel beters voor in de plaats komt.

En sterk dat je meteen tot actie bent overgegaan.

Hoe lang loopt je contract nog door?
Klote geslapen. Contract loopt tot 1 nov. maar heb nog heel veel vrije dagen die ik op wil nemen dus verwacht al snel mijn laatste dag te werken. Het is gewoon zo bizar dat ik dit echt schrijf.

Ga zo eerst eens het uitzendbureau bellen waardoor ik aan dit werk gekomen ben en dan vacatures zoeken.
zo gebeld. Ze heeft geschreven dat ik per 1 nov. weer aan de slag kan. Ze hebben wellicht een tijdelijke vacature voor me in de kinderpsychiatrie. Tegen die tij moet ik weer even bellen. In de tussentijd dus verder soliciteren maar de eerste stap is gezet.
Ibi

Wat een daadkracht!
Jee Iebs, wat goed! You go girl

Ik heb net gewerkt en ik ben gelijk personal assistent gemaakt van een 'hoger' iemand.

Mocht een vergadering bijwonen, verslag daarvan uitwerken, mail versturen vanuit haar naam daarover. Ben best in shock

Over 2 maanden word er een bepaalde dag georganiseerd en die help ik mee organiseren. Haha vaag hoor..

2e dag en het gaat zo. Goed voor mijn leerdoelen geloof ik (Nee zeggen, grenzen aangeven etc.)

Ik ga dr ff tussenuit om bij te slapen. Tot later
@ ibi, goed bezig meid!.

@Choco, wat leuk dat het zo goed, en dat terwijl je nog maar net bezig bent en al zoveel mag doen.

Slaapse.

Hier de dag half begonnen half niet. Ik lig nog op bed. Vannacht van ongeveer 11 tot 1 geslapen daarna weer een tijdje wakker gelegen. EN weer geslapen tot 4 en toen werd ik wakker met mega keel en hoofdpijn en snotneus. EN pas weer rond 7 uur geslapen...

dus heb daarna doorgeslapen tot 12 uur en voel me nu nog super slecht. Dus ga zometeen denk ik maar weer slapen..
Ibi!
Ibi hartstikke mooi dat je al zo snel weer een baan hebt
Wat goed dat je waarschijnlijk iets hebt iebs

En wat fijn dat jij ook ene leuke baan hebt nu choco !!

Wanneer komt vis Joshua trouwens?

Ik ben nu net thuis van uni, ben supermoe, ga zo naar bed, en dan morgen belachelijk vroeg op om huiswerk af te maken...
Hee Yellow!

Ja geen idee eigenlijk. Moeten binnenkort maar ff afspreken he!

Hoe is het met iedereen?
Chooc ik vind het natuurlijk ook fijn voor jou dat je een baan hebt die je leuk vind. Sorry had er overheen gelezen.

Yellow je bent er maar druk mee, hoe is het met je therapie?

Chooc met mij is alles goed, ben deze week gelukkig ook nog aan het werk. Maandag komt er een nieuwe kracht dus ben dan weer werkloos. Ga toch overleggen met mijn oude baas of hij wat vast voor me heeft
Nou het is natuurlijk niet gezegd dat ik het wordt he en dat ze in nov. daadwerkelijk iemand nodig hebben dus niet te enthousiast. In het uitzendwerk is ruim een maand vooruit kijken erg ver.

Mika, lijkt me een goed idee om nog even verder te kijken ik heb het idee dat het werken je goed doet.

Chooc, wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je nu al promotie hebt gemaakt.

Yellow, hopelijk lig je al lekker te slapen en maak je het morgen niet te gek vroeg om te leren.

Aardbei, voel je je alweer wat beter?

Chat, hoe is jouw dag geweest?

Ik ben minder bezig geweest met het vinden van een nieuwe baan dan eigenlijk moet. Ik ben naar Patrick en mijn schoonmoeder geweest en ben net weer thuis. Morgen een avonddienst.
Reageer morgen weer. Trusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven