Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Oh Tierney, wat jammer! Ik snap heel goed dat je je er rot door voelt, ook al was het dan kort. Het leek zo goed te gaan allemaal! Maar ik vind wel dat je een punt hebt: als hij boos wordt omdat jij je niet goed voelt, hm.... beetje jammer. En ook geen goed teken zo aan het begin van een eventuele relatie.

Sterkte meid!
Hm, mijn date is ziek en wil onze afspraak verzetten. Denk nu meteen: ow, dat is weer zo'n leuk smoesje. Al vraagt hij wel of we wellicht zaterdag af kunnen spreken. volgende week zit ik in het buitenland en hij wilde me graag voor mijn vertrek nog een keertje zien.

Ben teleurgesteld, terwijl hij gewoon ziek is en dat geloof ik ook best wel. Maar ben toch op mijn hoede, je weet toch maar nooit of iemand nou wel echt oprechte bedoelingen heeft hè...
Goh Boebele, wat rot. Eigenlijk geloof ik wel dat hij ziek is; zeker als hij ook meteen voorstelt om zaterdag af te spreken; hij wil je dus graag zien. Dat je teleurgesteld bent, begrijp ik; zou ik ook zijn. En....wie zegt, dat hij zaterdag wel beter is? Of ga jij dan naar hem toe? Je moet elkaar ook kunnen zien als een van de twee ziek is; al is het dan misschien niet zo leuk...
Boebele, ze vallen bij bosjes neer, ik ook. Ik geloof best dat hij ziek is. Maar wel een teleurstelling hoor!

Ik moet steeds aan You've Got Mail denken, dat hij met soep op de stoep staat. Zo hoort het eigenlijk he? Ik had op zijn minst wel een sms verwacht ofzo. Maar bij jou is het andersom, en je hebt pas 1 date gehad. Ga je nu zaterdag wel afspreken? Lief dat hij je nog even wilt zien voor je gaat.

Mijn punt was vooral dat hij niet genoeg initiatief toont, waardoor ik alles moet doen en me niet geliefd voel. Ook als je niet langs kunt komen zijn er manieren om te laten merken dat je graag contact hebt en aan iemand denkt. Hij deed dat niet en dat vond ik frustrerend, vooral omdat ik zo wel ben. Als ik me nu al niet geliefd voel dan wordt dat niet beter.

Het is nog niet uit, we praten vandaag verder. Ik twijfel een beetje of ik zelf een einde zal maken of dat ik persoonlijk afscheid wil nemen. Het is geen rotzak en hij heeft niet iets verschrikkelijks gedaan, het past gewoon niet. En het idee dat hij een maand lang een best wel belangrijk persoon voor me is geweest en dat ik hem nu plotseling niet meer in persoon zie... Ik weet ook niet zo goed, stel dat ik afspreek, wat voegt dat dan toe? Tuurlijk zal het weer leuk zijn, maar daarna voel ik me weer precies zo. Waarom uitstellen dan? Ruk die pleister er maar af ofzo, maar toch moeilijk en hij lijkt het ook niet meteen te willen afbreken.
Zit even mobiel, dus reageer later wat uitgebreider. Ik geloof op zich wel dat hij ziek is, maar vind het toch jammer. En ik had voor zaterdag net een afspraak gepland bij de sportschool, om wat meer uitleg te krijgen bij de krachttraining. Kan ik makkelijk verzetten, maar ik heb me ooit voorgenomen geen afspraken meer te verzetten voor een date. Maar anders zien we elkaar voorlopig niet dus. Hm, moet ik wat minder principieel zijn in dit geval...?
Als je hem leuk vindt, gewoon alle principes opzij!
Ik reageer ook even mobiel, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Boebele: jammer dat vanavond niet doorgaat...zou zelf denk ik toch voor de afspraak van zaterdag gaan. Dan zie je hem nog voor je weggaat.

Tierney: allereerst een virtuele knuffel..moeilijk hoor. Weet je al wat je gaat doen, nog een x afspreken of niet?

Vla: idd van t weekend eens in gesprek is misschien wel even goed. Nog niet meteen hard weg gaan rennen hoor.

Ik ben gister bij hem geweest, hij heeft t nodige aan z'n hoofd op t moment (rechtzaak rondom z'n zoontje) en dat merk ik wel aan hem. Wil hem daarin ook wel de ruimte geven die hij nodig heeft. Hij vroeg gister wel heel lief of ik bleef slapen, en dat hij dat fijn vond toen ik ja zei. Nu zie ik hem even niet, denk dinsdag weer. Zelf ben ik daarna weer van woensdag tm zondag weg. Kreeg net wel een smsje binnen, hij is dus ook nog wel een beetje met mij bezig
Ok meiden, hij is het wel waard, maar ik hoop niet dat hij tja, hoe moet ik dat zeggen, laks is of wat dan ook. Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel

Tierney, ook een knuffel van mij voor jou, kun je wel gebruiken.

Overigens moet ik de hele tijd denken aan de film He's not that into you. Erg leuke film, een aanrader, zeker als je veel aan het daten bent zoals wij
Boebele, die is zeker leuk! Ik heb hem al drie keer gezien. En in dit geval ben ik ook niet meer zo into hem, maar ik voel me toch niet helemaal lekker, is toch weer afscheid nemen want het is echt geen slechte man. Maarja, ik praat vanavond of morgen nog met hem, en ik zie wel of ik hem nog zie.

Boebele, ik vind principes heel mooi, heb er zelf ook een heleboel. Maar ik ben ervan overtuigd dat teveel goed ook kwaad is, en dat mensen met teveel principes tegen een muur op lopen, je legt de lat dan veel te hoog. Mensen zijn nou eenmaal niet perfect. Ik denk dat je prima aanvoelt wanneer je ze wel moet volgen en wanneer juist niet. Niet jezelf straffen omdat je de situatie dan verkeerd inschat mogelijk, dat zijn weer te hoge eisen voor jezelf, it happens en wees lief voor jezelf. Ik hoop dat je date zaterdag alsnog leuk is :-)
Roosje, dat is wel even afkicken trouwens voor jou! Ik hoop dat je hem nog ziet tussendoor. En dat hij gauw door de rechtszaak heen is, is voor hem ook niet leuk natuurlijk. Misschien bellen jullie nog wel.
Ja, die film is grappig Moet er de laatste tijd veel aan denken. vooral aan die ene zin: als een jongen wil zien, gaat hij je zien, wat er ook gebeurt.

En ja, ik ga zaterdag met hem afspreken en misschien heb ik het dan wel helemaal verkeerd ingeschat, maar daar kom ik dan ook wel weer overheen. Ik heb wel het gevoel dat ik een kans laat lopen als nu heel principieel ga doen en wil hem zelf ook gewoon graag nog zien voordat ik vertrek. Anders zit ik een hele week met die gevoelens waar ik even geen kant mee op kan.
roosje, vervelend zo'n rechtzaak en jammer dat je hem even niet ziet. Maar jullie gaan elkaar vast bellen toch?

Tierney, ben benieuwd of jullie elkaar nog gaan zien, maar het klinkt alsof het nu allemaal een beetje bekoeld is en dan is het moeilijk om de draad weer op te pakken alsof er niets gebeurd is. Vervelend zijn die dingen altijd, zo onomkeerbaar.

Ik heb een paar relaties gehad waarbij de dingen helemaal vanzelf gingen. De laatste jaren is dat echter niet meer voorgekomen en ik realiseer me nu pas hoe gemakkelijk het die paar keer is gegaan. De laatste tijd kom ik niet verder dan wat zoenen.

Alhoewel... ik ben nog niet zo lang single, sinds juni nu.
Denk dat tussendoor hem niet gaat worden, of we moeten elkaar toevallig gaan tegenkomen hier in de buurt.

Het is idd wel intensief voor hem...zou willen dat ik er meer in kon doen voor hem. Maar volgens mij vindt hij dat juist lastig om met mij te doen, omdat t t stuk met z'n ex betreft. En daar leg ik me dan maar even bij neer.

Ja bellen kunnen we idd wel doen, hihi das wel nieuw we hebben nog maar 1 x gebeld toen t even afspreken over de bios was.
Roosje, gek is dat he? breng je zoveel tijd door met elkaar en nog is bellen eng. Waarom zou dat zijn? Ik heb het ook.

Boebele, dat het vanzelf gaat daar kijk ik ook wel weer naar uit. Hoewel het in het begin met deze meneer ook wel zo was, maar dat is helemaal bekoeld inderdaad. Maar dat het vanzelf gaat heb ik maar een keer meegemaakt, en dat was dus mijn ex. Dus mijn ervaring is dat als het niet vanzelf gaat dat het dan niet zal werken. Even een slechte deductie haha!

Ik heb de knoop zelf doorgehakt. Werd gek van het piekeren en vond dat de vier dates niet waard. Hij zei gister in dat gesprek nou ook niet zo hard dat hij me nog wilde zien bedacht ik me ineens, en ik was bezig met plannen maken voor het weekend. Maar ik wilde het een beetje open houden voor als ik hem toch wel wilde zien. En toen dacht ik ineens, waarom? wat wil je ermee? Ik wil liever andere dingen doen. Dus ik heb hem nu alvast gemaild met een heel (veel te lief) verhaal over dat ik het niet meer zie zitten en het liever hierbij laat. Als ik nou al een jaar samen was oke, maar zo hoor ik me na 4 dates niet te voelen. Hij toont te weinig initiatief dus het gaat niet werken, en een date extra zal geen verschil maken. Ik voel me kut dat het zo plotseling van hevige verliefdheid naar elkaar nooit meer zien is gegaan, maar wel opgelucht dat ik een keuze heb gemaakt.
Tierney, blijkbaar heb je er toch genoeg over nagedacht, en voelt dit het beste voor jou.

Zelf heb ik vandaag een berichtje op zijn FB gezet en hem beterschap gewenst; waarop hij wel gereageerd heeft op mijn FB. Ik wil er nu niet meteen achteraan bellen, vind eigenlijk morgen al te snel; bang dat hij het idee krijgt, dat ik hem teveel naloop. Ik zie het morgen wel, en anders zaterdag; wil er ook niet te veel tijd overheen laten gaan.
quote:boebele schreef op 21 september 2011 @ 08:34:

Hoe is het eigenlijk met Hangmat?

.

Ja! hier is Hangmat... ik heb wel braaf meegelezen hoor, maar uit mijn hoek gebeurde er weinig spannends dus.

Met mijn naamgenoot-mail-man wordt nog steeds gemaild. Ik merk dat het mailen zó gewoon is geworden dat het tegen saaiheid aan neigt. Maarrrrr... er zijn ontwikkelingen! dinsdag moet hij voor zijn werk in Amsterdam zijn en stelde hij voor een bakje koffie ergens te gaan drinken. Ja leuk, tuurlijk! ik merk dat ik er echt niet zoveel van verwacht.. Hij is echt aardig en alles via de mail, foto ziet er ook goed uit (al kreeg ik later nog een foto van hem dat ik dacht... mwoah...) maar ik heb gewoon even zo'n gevoel dat dit HEM niet gaan zijn. We zullen zien!

Veel plezier Boebele!
hangmat: leuk weer wat van je te lezen! benieuwd hoe het dinsdag zal zijn. Laat je daarna ook weer wat horen?

tierney: denk dat het goed is dat je een keuze hebt gemaakt. Hopelijk lukt het snel los te laten, en weer verder te gaan.

boebele: benieuwd hoe zaterdag zal gaan zijn!

oooo hihi het is wel even wennen hoor om hem niet te zien. De afgelopen weken zagen we elkaar steeds meerdere keren per week. En nu zie ik hem dus dinsdag of woensdag weer. Vanmorgen duurde het even voor ik echt weg was, nog even elkaar vasthouden, nog even een zoen, en nog een kusje, en nog een...
Hm, wat mijn date betreft ben ik even op mijn hoede. Hij smste me dat hij vanavond niet kon, voor het geval ik mijn mail niet meer zo lezen. Prima dus, maar op een antwoord van mij, dat we dan via de mail iets nieuws zouden afspreken, reageerde hij niet.

Het zal wel ok zijn, maar ik ben toch even op mijn qui vive nu. Ik herken hier zowaar een soort terugkrabbelgedrag in, maar we zullen zien. Laten we hopen dat ik soms dingen zie die er niet zijn.

Tierney, goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt, heel moedig ook van je. Je had het ook van hem af kunnen laten hangen, maar waarschijnlijk voelde je zelf ook al aan dat hij er niet helemaal voor wilde gaan en waarom zou je er dan nog tijd en energie insteken? Vind dat je groot gelijk hebt, maar het blijft wel heel rot natuurlijk. Vooral inderdaad omdat jullie zo verliefd waren en het ineens niets meer is. Raar hoe dat dan kan lopen soms, ik verbaas mezelf er nog steeds iedere keer over.

Sterkte meid, en ga lekker leuke dingen doen dit weekend!

Hangmat, leuk dat je hem gaat zien! Eindelijk schot in de zaak. Kun je hier ook weer meeschrijven, hihi
Net even met vriendinnen wat gaan drinken. Was wel lekker, even weer goed gelachen, maar nu ben ik toch weer een beetje ziek en schor, stom haha!

Maar toen ik thuis kwam had ik nog een laatste mailtje van hem waarin hij ook afscheid nam, en daarbij dat hij het een kutgevoel vond. Ik zit de hele avond al te twijfelen of ik het wel goed gedaan heb. Dat ik het contact nu al wel een beetje mis. Waarom is het altijd zo zwartwit en resoluut bij mij. Ben ik nu zwak en romantiseer ik hem weer? Ik weet dondersgoed waarom ik het gestopt heb, maar ik zie ineens weer alle leuke dingen. Grrrrr! Ik blijf wel gewoon bij mijn keuze nu.
Boebele, als hij ziek is, misschien slaapt ie al? Ik ben dan weer goed van vertrouwen hihi! Maar ik zou ook even afwachten wat dit nu weer betekent. Gewoon hopen dat het zaterdag alsnog wel goed zit.
tierney, ik kreeg gisteren toch nog een mailtje van hem, waarin hij aangaf het heel vervelend te vinden dat hij moest afzeggen, maar dat hij de hele tijd zat te snotteren en te niezen en dat niet zo elegant vond Had hij ook wel weer een punt.

we hebben nu dus voor morgen afgesproken, dus dat is gelukkig al snel.

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om het uit te maken, je schreef zelf al dat je dit gevoel na 4 dates helemaal niet wil hebben en daar heb je groot gelijk in hoor.

Wel erg jammer .. maar geef het even de tijd en over een paar weken kijk je er vast weer anders tegenaan.
en boebele: hebben jullie elkaar al weer gezien? of zien jullie elkaar op dit moment nog? Of vanavond? heel veel plezier iig! Hopelijk is het weer leuk en snottert hij niet al te veel

Tierney: hoe is het met jou? lukt het een beetje los te laten? Hopelijk heb je leuke plannen voor dit mooie weekend, voor een beetje afleiding.

Hier gaat het wel goed, zit weer wat lekkerder in mn vel nu mn menstruatie voorbij is. Het is wel gek hem even niet te zien, maar misschien ook wel goed. We smsen wel regelmatig :-) en hij sluit die ook steeds weer lief af. Ik geef hem maar een beetje de tijd/ruimte rondom de situatie met zijn zoontje.
Boebele, hoe was het vandaag?!

Ik ben nu op weg naar date 3. Kan niet goed aangeven waarom, maar heb het gevoel dat er wat aan de hand is. Meneer superenthousiast doet eigenlijk de hele week al afstandelijk... We zullen het zo zien!
Heb dit topic vandaag pas ontdekt, maar leuk om jullie verhalen mbt internetdaten te lezen.

Ik had ruim 10 jaar geleden mijn eerste en enige internetdate en oh wat vond ik het spannend.

Zo spannend dat ik na deze date 's avonds thuis meteen tegen mezelf zelf "dit doe ik nooit meer".

Maar dat was ook niet nodig want na 7 jaar met deze date getrouwd en nu dus al 10 jaar samen!

En na deze date was er niet meteen een vonk van mijn kant (wel van zijn kant vertelde hij later tegen me), dat heeft nog zo'n 2 maanden geduurd, toen had ik pas het gevoel "deze man moet ik niet laten lopen".

En het leuke van dit alles is dat een oproepje van mij (wat weinig met daten te maken had) op het prikbord van Viva via via bij hem terecht gekomen is.

Ook hier werd de 2e date door hem afgebeld, weliswaar had hij een goede reden maar toch ga je dan aan jezelf twijfelen......maar het is allemaal goed gekomen!

Veel succes met daten gewenst allemaal!
Hoi allemaal

Sorry dat ik niets meer heb laten horen. Na mijn date ben ik op vakantie gegaan. Nou date was erg leuk. 5 uur gekletst etc

Daarna radiostilte. Ik op vakantie en zelfs op een sms voordat ik weg ging helemaal niets. Uiteindelijk kreeg ik een sms op mijn vakantie dat hij het niet wist. Daar heb ik niet op gereageerd. Bij thuiskomst nog om uitleg gevraagd. Mijn carrière niveau was niet hoog genoeg ( dit terwijl hij niet veel over mijn baan heeft gevraagd ) blaahhhh okay raar. HIj wou wel eventueel een seksdate. Daar heb ik voor geweigerd. Ben best boos eigenlijk. Ook op mezelf, is mijn mensen kennis zo slecht?? Het was echt heel leuk de date.

Anyway nu dus verder aan het kijken en merk dat er bij Paiq wel heel veel mannen zitten opzoek naar seks. Of is dat toeval??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven