Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloesem schreef op 06 februari 2008 @ 16:40:

[...]

QUE!?! Jij nu ook al?

Arm ding. Jas er nou een Mirena in, dan is de ellende misschien ook wel voorbij.Nou, van de mirena werd ik niet meer ongesteld, maar de rest ging lustig door hoor. Net als nu.. mèn, wat ben ik ineens in een chagrijnig monster veranderd.
Later is nu
Ik ben dól op Barkgevoelens, maar hoezo heb jij die, Toet. Huh, huh, huh. ....X-D

Scherp, Bloes, héél scherp...

Brand in de sauna. Alsof het daar niet heet genoeg is. Wel balen, had er heel veel zin in. Nog meer balen dat we geen inspiratie hebben om iets anders leuks te bedenken. Enige opties zijn de stadswandeling van de plaatselijke baptistenvereniging in Holtor, of een jazzfestival in Huize Graftak. Schiet niet op. Ideeën zijn welkom!

Pim, jakkes. Hoop dat je goede berichten krijgt over het arme meiske (bij Robbie van Xaloy is het ook goed afgelopen, het kan dus...).

Bam, fijn dat het goed gaat.

Hoop dat Madootje het naar haar zin heeft!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach arme Lil, beterschap!

Toet & Mims, is een andere sauna geen optie?

Het meiske is vannacht stabiel gebleven het is nu wachten tot de ab aanslaat. Het is een bacteriele ontsteking en het kan nog alle kanten op. verschrikkelijk!

Fijn Bam, dat het beter met je gaat!
Pfff.. loeispannend zoiets, Pim..

Nijntje was wel leuk. Zelfs Noah - die vantevoren zat te mopperen dat-ie écht niet naar 'NIJNTJE??!!! 'IK BEN BIJNA 7!!!' wilde - (en gelijk had-ie, wilde in 1e instantie met Yentl en Levi maar Levi toch iets te jong dus dan maar Noah mee.. ) zat te glunderen en mee te zingen. Het jongetje is zondag jarig, dus ben druk met voorbereidingen enzo.

Ga naar bed, val om.

Truste!
Ah da's mooi! Dan heb ik nu een overhaal-strategie voor Loentje, die wil namelijk niet mee en ik heb wel een kaartje voor hem en ik weet zéker dat hij het leuk gaat vinden!

Succes met voorbereidingen voor het bijna-7-jarig-mannetje.

Ik val ook om.
Mims: voor de sauna: in Den Ilp (vlak bij Landsmeer) is een leuke sauna. Daar gingen wij vroegah heel vaak heen... Misschien een idee?
Is zeker een idee, daar ben ik nog nooit geweest en vlakbij.

Alleen had Toetje bij deze sauna een bon (gewonnen, jawel....). Kijk, en dat is dubbel fijn zweten. Maar die verzilveren we dus wel een andere keer.

Hoop dat de ab snel aanslaat, Pim. Jakkie.
Ik ben al drie keer ongeschikt bevonden in het verwijderen van spinnen uit een bed.

Gelukkig!

Je zou daar maar uitermate geschikt voor zijn!
Dan mag je zó met mij mee kamperen.

Pim, naar nieuws, van dat meisje! Brrrr. Qrummel heeft in het ziekenhuis op zaal gelegen met een pasgeboren jongetje met hersenvliesontsteking en echt, mijn hart brak voor het jochie, zo zielig.
Morgen!

He, Pim, dat kleine wijffie is eigenlijk steeds in mijn gedachten geweest... ik word er zo naar van als ik eraan denk. Weet je alweer meer? De eerste 48 uur van een bacteriele infectie is het meest kritiek, toch? En daarna is het nog maar afwachten wat er allemaal beschadigd is.... Vreselijk. Zou absoluut niet mogen gebeuren......

Toet en Lil; hoe is het nu met ziekte-ellende?

Mims; spinnen verwijderen uit bed.... Ik zit met kippenvel achter de PC. Zegt wel genoeg, he? Heb je nog geslapen?

Ik niet; waterpokmevrouwtje had veel jeuk = kut slapen. En oudste mevrouwtje had continu blafhoestbuien = kut slapen. En een heel simpel rekensommetje is dat 2 * kut slapen = heeeeeeeeeeeel kloten. Hoef je geen wiskundige voor te zijn.

Zo. Weer genoeg schuttingtaal voor vandaag............ Iemand nog koffie?
anoniem_37374 wijzigde dit bericht op 07-02-2008 08:43
Reden: ik wordT notabene!! Schaamschaam
% gewijzigd
Ah.... ik word enigszins wakker. Jij moest Viva-spinnen verwijderen, he? Ik zal het ook eens proberen.....

Haaaa, ik zou volgens hen geschikt zijn, maar ik weet wel zeker van niet....
Ah, Xop; jij zit dus ook in de fijne wereld der zieke kinderen?

Zoon is hier nog steeds ziek, maar heb gelukkig kunnen regelen dat ik thuis kan forummen werken vandaag. Hier nog geen blafhoest enzo, maar wel koorts, allerhande pijntjes en oorontsteking. Hij heeft vannacht bij mij in bed geslapen, dus ik kan niet echt zeggen dat ik volledig wakker ben nu.

Pimpel, wat een verdrietig nieuws. Het zou niet mogen, om je als nieuwbakken ouders, zó zorgen te moeten maken om je kind :(

*schenkt zichzelf een dubbele espresso in*
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
~Schudt Alex de hand~

Ah, ik voel geheel hoe jij je voelt... .

Gisteren was ik trouwens hulpmoeder op de PSZ, en het viel me op hoe ontzettend veel kindjes er beroerd uitzien (wit, wallen, kringen, rode neus, kleine oogjes, ontstoken oogjes enz enz). 't Is echt tijd dat het of ontzetten hard gaat vriezen, of dat gewoon de lente begint.
Hee meisjes!

Het zonnetje schijnt dus ik ga toch liever voor de lente, Xop!

Het idee alleen al.. zonder jas naar buiten, deuren open, kopjes koffie in de tuin.. hemels. Of de zómer.. ik kan niet wachten gewoon.

What's about die spinnen? Snap 'm niet!

Alex en Xop, wat zien jullie er lekker uitgeslapen uit. Die wallen staan jullie goed, no worries.
2 xkut = kloten?! Da's nieuwe rekenknde voor mij hoor Xop! (Maar wel heel sneu dat je zo, eh, slecht geslapen hebt...).

Hier ook klote. Eigenlijk slechter dan gister, misschien omdat ik opgestaan ben en Dot naar creche heb gebracht? Waar het carnaval bleek, wat GG me niet gezegd had zodat ik Dot niet had verkleed. Gelukkig is ze nogal prinsesserig van zichzelve, waar het gedrag & houding betreft althans, en beter nog: beseft ze nog niet dat ze zowat het enige nonverkleedde kindje was, op een verdwaalde baby na. Zucht. Het hing met enorme posters aangekondigd te wezen, maar GG is daar kennelijk volledig aan voorbij gegaan. Ach ja, hij heeft andere kwaliteiten, denk ik dan maar.

En verder heb ik knoop doorgehakt en ga ik me in de serie Toet, Bloes, en Mims voegen bij het Werk (niks Bijbaan; volwaardig Werk!). Als ze me nog willen, of als het te regelen is op een termijn waar iedereen ongeveer mee kan leven, want ik krijg allemaal mails of ik toch liefste gisteren al aan de slag wil gaan. Dus moet als gesmeerde bliksem met iedereen in oveleg, maar overlegt lastig vanuit bed. Althans, ik wil mijn baan liever niet per mail opzeggen, maar in persoonlijk gesprek en zo. Mag wel, na 10 jaar trouwe dienst (slik, waar begin ik aan, wat ga ik nou toch doen?!). Maar is beter zo, heb vrede met beslissing, tijd voor nieuwe wegen.

Nu maar weer slapen en slapen en slapen.

Pimpel. dat meisje wil maar niet uit mijn gedachten, wat een ellende, die arme ouders ook...
Ja, als we wallen toch eens konden promoveren tot hét nieuwe fashion item; wat zouden we hip zijn met z'n allen!
Kijk, da's toch wel een vroege borrel en een PROOST waard! Fijn dat werk-knoop nu is doorgehakt, Lil!

(en mén, echt heel bijzonder.. straks 4 Cheersers werkzaam bij hetzelfde bedrijf..)
JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toet doet feestdansje achter computer bij idee dat ze er nog een leuke collega bij krijgt!

Hug voor alle zieken en moeders van zieken hier. Ik ben weg. Voor werk. Naar uithoek. Maar kan halverwege bij collega in auto stappen, dus dat is wel leuk!
Gaaf! Leukleukleuk! En gezellig! En goed dat baas er zo'n goede werknemer bij krijgt....

Oh Lil, ik hoop zo dat dit voor jou en jouw gezin de rust brengt waar je zo'n behoefte aan hebt. Ik gun het je. Maar kan me voorstellen dat het je wel een bal in je maag bezorgd, zo'n beslissing...:hug:

Ja, Xop..Viva-spinnen. Ik ben ook weer neit zo vies dat er echte spinnen door mijn bed lopen, hoor. Maar door slaaptekort vergeef ik het je.

Bam, hier rechtsboven staat een reclame waarbij je spinnen uit een bed moet verwijderen. Geen idee waarvoor die reclame is, maar ik kreeg zo de kriebels van die kruipbeesten dat ik zo wel moest verwijderen!

Dot niet verkleed, agossie.

Mops wel gesmickt, ook agossie.

Meisje-altijd-wat heeft namelijk een lipfinity uit mijn tas gejat en haar hele gezicht onder gekleurd. Met lipfinity. Lipfinity. Mooie rondjes om haar ogen, strepen op haar oogleden en vlekken op haar kin en wangen. Had ik al gezegd met Lipfinity?

Help dames, hoe krijg ik dit er in vredesnaam af? Makeup-remover doet de truc niet helemaal, dat heb ik al geprobeerd.....

~ziet zich al tot in de lengte van dagen met een roze-paarsig gevlekt en bestreept moppie rondlopen~
Toet, voor mijn omgeving wil ik best wel eens als chauffeur (m/v) dienen hoor!

goedenmorgen, overigens.

Lil, gefeliciteerd met doorgehakte knoop! Nieuw kan angstig zijn, maar mogelijk dat je na een half jaar denkt "waarom heb ik dit niet jaaaren eerder gedaan" IK heb geen wereldbaan, maar krijg ook het zweet in de handen bij het idee dat ik dit jaar écht voor nieuw ga. Dit is zo vertrouwd he.

(maarja, nog 30 jaar hier zitten, zie ik ook niet zitten)

Gruwel, dat jullie dat gedurft hebben, dat spelletje. Ik vind dat alleen al de banner van het spelletje op een vivasite verboden zou moeten worden!

Ik ben op het werk digitaal aan 't archiveren. Erg rustig werk, niet stoffig en afleiding noodzakelijk. Bovendien ziet het er voor de digibeten om mij heen uit alsof ik hartstikke druk aan 't werk ben, met al die schermpjes open

(ze hebben bij mij ooit een serie documenten 'gewist' bij de dagelijkse backup, zodat ik 's morgens op het werk komend ineens geen document weer had dit is toen in een ander mapje teruggezet, en nu ben ik dubbelingen aan 't wissen en sowieso oude documenten enz enz. het is een file waar meerdere mensen in werken en dus [niet goed] {volgens mijn standaard dan ;-)} opslaan en zodoende bestaan er van een aantal documenten een x-aantal kopieën... )

op de eten pijlert is trouwens een topic met wanstaltige eetcombi's en ik vind dat Kjong daar met d'r choco-eitjes + zilveruitjes best tussenkan. Yak.

Hoop dat het haar weer beter gaat.

De had bij mij vanmorgen gelijk een positieve invloed. Doordat het niet bewolkt was, en doordat we richting lente gaan, uiteraard, fietste ik ineens weer met schemer naar het werk ipv in het aardedonker. Heerlijk! Vervolgens een geweldig mooie zonsopgang gezien vanachter bureau weg, jammer dat er een bedrijventerrein voorzit, maar je kunt niet alles hebben.

Zoo

dat was het eerst weer

toedels

Later is nu
Mims () ik verwijder mijn make-up (wanneer ik dat ooit draag) met gewone vette zalf, omdat ik allergisch ben voor de meeste make-up producten en dus ws ook voor de verwijderaars. Ik verwijder bijv mascara (waterproof) hiermee, dus mogelijk dat het ook voor lipfinity geldt? Goed ermee insmeren en dan met doekje verwijderen voldoet bij mij, maar mogelijk dat jij het met water en zeep moet doen, dan.

Pff, ineens wordt het hier mistig
Later is nu
MIms, baby-olie of bodylotion does the trick hier...

Jeee! Voor Lil! Gefeliciteerd met doorgehakte knoop!
Ha, Dream is me net voor. Ik wou ook al de tip vermelden om het met iets vets te doen. Desnoods boter over d'r koppie. De meeste moeilijk te verwijderen make-up lost nl. helemaal niet op in iets waterigs (lotion, maar ook zweet; daarom blijft het zo goed zitten!!), maar wel in iets vettigs. Dus eh.... boter ofzo. Of vette creme.

Lil! Gefeliciteerd met het nemen van de beslissing, en ik hoop dat het jou net zo goed gaat bevallen als alle anderen! Goed, man, dat je de knoop hebt doorgehakt. 't Kan volgens mij nooit zo stressvol worden als je huidige baan af en toe is!!
Heee, Tilalia ook al. Sorry; ik was wel erg mosterd.....
Wahhh, die geschminkte rooie, geweldig! O, dit gaat hier ook nog gebeuren, wat ik je brom (en ik remove ook altijd met babyolie ivm met anders rare uitslag, hoewel lipfinity best hardnekkig is inderdaad...).

Mensen, wat reageren jullie allemaal lief . Zag ook net zo'n lieve mail van Whopper *smak*, heel hartverwarmend. Moet het alleen nog wel allemaal in vat weten te gieten, en dat heeft nog wat voeten in aarde, dus de champagneronde doen we wel als het echt goed & ok is, en vastligt en zo.

Mims; de bal in maag is meer weemoed om wat was meer dan om wat nu is, geloof ik. Als ik heel eerlijk ben. Als ik zie in wat voor offertes ik nu allemaal meemoet van Baas, naar oorden all over the globe en ik bedenk me wat het allemaal gaat ontketenen als we die klussen ook allemaal krijgen, of zelfs maar de helft ervan (we zijn goed in offertes schrijven, of misschien moet ik schaamteloos schrijven: ik ben er goed in), dan breekt het zweet me uit en denk ik maar 1 ding: Dit Wil Ik Niet. En nieuw werk heeft vast weer eigen onrust en gedoe (klein voorbeeld: ik heb werkelijk geen inhoudelijk benul waar het over gaat), maar als ik het niet probeer, weet ik nooit of het beter kan.

Dreamer, goed he; zon! Zelfs vanuit bed word ik er vrolijker van.

Is Kjong al zo ver in haa pms gestort dat ze ons er (nachtelijk) mee komt entertainen? Kjong! We missen je, pms en al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven