Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Vreselijk, wat erg Pimp.. jij ook sterkte.
Alle reacties Link kopieren
O jezus Pimpel, wat ontzettendontzettend erg Dit moet echt het ergste zijn wat je als ouder kan gebeuren, mijn hart wordt ijs als ik eraan denk

Bloes, wat ben je toch een geweldige moeder met al die leuke dingen met je meiden, wat je gewoon doet en organiseert door je werkdingen en éénvolwassene-huishouden door; RESPECT, woman!
Oh, wat erg Pimpel. Die arme ouders. Dat arme kindje. Dat arme tweelingbroertje.
Oh Pimpertje! Wat een ont-zettend nieuws. ~rrrillll~

(En daarmee houdt mijn rijtje op, want jullie weten toch wel dat ik meeleef ent rots op jullie ben)

Ach, eerst heb je (ik) van die uren, dan zijn het ineens dagen, en blijkt het na 2 keer met je ogen knipperen naar weken te verschuiven.

Van die weken dat je kinderen ziek zijn.

Het normaal is dat je tot in je onderbroek bekotst wordt.

Het de gewoonste zaak van de wereld is dat de inhoud van spuitluiers in je net verschoonde bed en net gewassen haar eindigt.

Je de maandelijkse vrouwelijkheden op de lichtgekleurde stoffen bank lekt.

En het schijnbaar ook heel gewoon is dat je oudste ondertussen 2 weken koorts heeft, waarvoor we vandaag maar eens voor de 4de keer naar een arts gaan.

Dit keer dan geen avonddokter. Dat dan weer niet.

Ondertussen heb ik de wc behangen. De raamkozijnen strak in de lak gezet. Zijn de meeste kasten op orde. Ben ik bij met de was.

Maar de afwas staat er weernog. En ik wil eigenlijk de kelder opruimen, maar die bewaar ik maar voor een volgend pmsavontuur. Over een jaar of 8. Ofzo.
Pimpel, ook hier ~ril~ (f)

En Kjong, voor een volgend PMS avontuur mag je best wel eens bij ons komen logeren hoor Leuke omgeving voor de kindjes, LE van Kjongens leeftijd, LD voor Chip, ik ben dan ws ook geen leuk gezelschap (want ook pms, maar misschien dat dat juist erg gezellig wordt, zo met z'n 2tjes aan de chocolade met wijn) (en dan heb ik zelfs nog zilveruitjes voor je) En om het af te maken heb ik nog stapels was voor je liggen, is er vast wel wat te klussen (de zoldertrap zou ik eigenlijk wel een keer geschilderd willen, zo na de 11 jaar dat we in dit huis wonen) enneh..oh de omgeving is natuurlijk ook niet te versmaden.

Later is nu
Ja daááhag, Dream, ze komp dan al naar mij toe hoor. Ik heb meer kinderen dan jouwn dus ik heb hier veul meer was legge! Dus.
Sjee, als je er kozijnen door gaat verven, dan wil ik ook wel eens last hebben van PMS!! Hoe krijg je dat, eigenlijk??

Toet, ik was het steeds vergeten, maarreh... ik vind je haar hartstikke leuk, zo! Je ziet er opeens (nog) jonger uit! Foto's waren natuurlijk wazigjes, dusseh ... ik hoop dat ik je binnenkort ook weer eens IRL kan bewonderen!
Tsss, bij Bam is alles volgens mij altijd netjes en opgeruimd. .Moet je es hier komen kijen in bijgebouw dat ooit logeerkamer moet worden. Of tussen de koelkast en fornuis in. Daar is pas werk aan de winkel!
Tsk. Als ik zo interessant ben, dan komen jullie maar naar mij.

Nee zeker...

Ik besloot van de week dat ik geen vrienden heb.

Kwasbeetjcookoo. En nog. Ik kan de cd van Dolfje Weerwolfje dromen ondertussen. Maar de tv gaat niet meer aan. Als ik in de aankomende 23597uur nog 1 keer een ingesproken semikinderstemmetje van een cartoon hoor, ga ik flip-pen.

In een liedje van Dolfje zingen ze, volgens Kjongen 'ik heb wolvenkracht'. Ik hoor alleen maar 'ik heb wol verkracht'.
Arme Kjong.

Maarreh..... vanwaar eigenlijk jou avatar?? Zo'n lekkere stenen kerelkont vind ik niet te versmaden, maar dat geringbaardig ding van jou?!?!?! 't Is toch niet je oom ofzo, he?
Kjongen toch. Sterk spul he, die hormonen?
Ik hou van baarden Xop.
ach nee pim, wat ontzettend verschrikkelijk!!! Hoe onmenselijk om als ouders zo`n beslissing te moeten nemen.......Ongelovelijk, wat vreselijk, kan er niet over uit... Lieverd, ik leef met jou en je vrienden mee.

Bloesem, de feestjes klinken weer geweldig, kan niet anders dan me aansluiten bij lils woorden, je bent geweldig!

Was vanmorgen bij huisarts voor KK, deze vond dat hoofdpijn bij kinderen van haar leeftijd niet normaal en vond ook dat ze erg bleek zag (doet ze). Moest bloed laten prikken, arm ding, ze heeft wel gehuild, maar nu is ze trots op haar pleister. Vanmiddag uitslag. Roodheid is altijd weer goed te verhelpen met good old sudocreme, zal dus wel geen schimmel zijn maar gewoon niet goed afgeveegd door mijn eigen kleine diva.

Ga straks allemaal verwendingentjes halen voor mijn collega, vanavond gaan we uit eten met haar (woensdag gaat ze voor borstamputatie en okselkliertoilet, brrrr). Heb erge zin in vanavond!
Ik heb nog niet bijgelezen, maar kom even melden dat Meave bericht heeft gehad van Pim. Zie AK.

Pimpel meisje, wat een verdriet!!

.....

Bentetje, stoere KK. Hoop dat ze snel weer fris en fruitig is. Zit je er zelf erg over in? Zo ja:

En wat lief dat je zo lief bent voor collega. Zal voor haar een raar weekend zijn zeg. Wens haar sterkte van mij!
Pim, wat erg!!!

Heel veel sterkte, voor je vrienden en ook voor jullie zelf natuurlijk.

Pim, denk aan jou en aan je vrienden... onverteerbaar dit...

...

...

...

...

Vandaag gewerkt, maar het ging allemaal niet van harte. Ik moet echt op zoek naar ander werk. Pffftttt....
(C/P uit Buitenverblijf, want meer dan dit heb ik niet meegemaakt vandaag. Godzijdank.)

O man, o man. Van dat ik 1 bezigheid had vandaag: Zoon halen. Van dat het met de auto zou geschieden vanwege Zoon in andere stad op school. Van dat ik Dot in de auto had gehesen, auto achteruit de straat op reed, auto afsloeg en niet meer aan wilde. Van dat ik de straat blokkeerde met onze tanksize *piep* Volvo *piep*, van dat de buren 'm naar de stoeprand geduwd hebben en de buurvrouw mij vervolgens haar auto leende om alsnog Zoon te halen. Waarop ik nog wel de tegenwoordigheid van geest had om de stoeltjes & Dot over te hevelen en onze auto af te sluiten, maar niet zo veel om te kijken in welke auto ik nu eigenlijk reed. Zodat ik, toen ik met Zoon uit school kwam (nét op tijd daar aangekomen, bonkend hoofd, zweet in straaltjes, etc,etc) geen benul had welke van die auto's op dat parkeerterrein nou eigenlijk die van buurvrouw was. Zodat ik als een onervaren autodief wat auto's afliep om te proberen, waarop er natuurlijk meteen allerhande alarms afgingen. Zoon, verbijsterd: "Maar mama, je hebt er toch in gereden?" ("Ja! En?!") "Wat voor kleur had ie dan?" ("Geen benul!") "Wat is 'benul'?".

Godgenade wat een dag. En terwijl ik dit tiep, realiseer ik me dat onze auto nu illegaal aan de stoeprand staat, want geen vergunning want er is parkeerplek op ons 'eigen terrein' (nee, irl bewoon ik geen Buitenhuis, maar in theorie is er plek voor de voordeur voor een leuke Panda, maar ons huis ziet er dus uit alsof de tanksize Volvo verstilt is in permanente ramkraak, zo dicht staat ie tegen de voordeur aan). Dus zo maar eens proberen of ie nu weer start. En heb zo geen zin in Wegenwacht gedoe nu. Wil 'm eigenlijk gewoon maar lekker laten, maar boete ook niet leuk.

Virtueel een wijntje kan die griep vast geen kwaad doen, toch?
Oh bah bah wat een droef nieuws. Knuffels voor Pimpel, wat onwaarschijnlijk ellendig voor jullie.

Jezus, wat erg. Weet gewoon niet wat ik er nog meer op moet zeggen. Sterkte, Pimpel - zowel voor jou (jullie) als jullie vrienden.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Indeed, Alex. Té gruwelijk.

Moet hier nog even wat slingers ophangen en een stoel versieren en naar bed, ook een goed idee. Want Oudste wacht w.s. niet tot 10 u met jarig zijn.

Vanmiddag bij een stralend zonnetje de Bloesjes naar buiten gemieterd en met de Onmisbare Buurjochies en Buuv in de speeltuin gezeten. Snoet in de zon, kindjes spelen, koffie erbij en chips voor de kinders. Heel vervelend allemaal.

En einde middag aan de borrel bij de jarige Ikea-ex, die er een waar kinder/leuke ouders-festijn van had gemaakt dus wij zijn om half 10 doorwijnd/ranjaad naar huis gehobbeld. Ook erg erg naar.

Bentetje, hoe is het met je moppie?

En het boxers-uiterlijk van je jongetje?

Kjong weer een kotssnotdiarree-vrij-huis?

En Alex- kind ook weer beter?

~haalt de aardappel-patat uit de oven~

Oh Lil, ik lees nu Pekingeend bij nacht van Sylvia Witteman en lig regelmatig met een hand voor mijn mond te schateren van het lachen. Haar schrijfstijl doet me aan die van jou denken, daarom meld ik het even. Alleen maakt zij alleen maar maffe dingen mee en jij bent ook wel eens gewoon gelukkig, (goddank!) dat is dan net effe het verschil. Hopelijk is je liefste straks weer thuis en kun je weer verder uitzieken.

Zoen voor iedereen die het kan gebruiken!!!! X

Gefeliciteerd bloesemgezin!
Gefeliciteerd oudste Bloesje!!

Je hebt er mooi weer bij

Hier gaan de kinderen zometeen naar een gratis 'les' van de scouting. Daarna boodschappen doen en naar m'n zus. Drukke dag dus... nouja vanaf 12 uur. Voor die tijd duik ik (duiken wij) nog even weer het bed in.

Goede dag iedereen!

Later is nu
Veel plezier vandaag Bloes! En gefeliciteerd natuurlijk!!!
Pim, moet erg aan het kleine meiske denken...

Met Iris gaat het ook niet goed trouwens... k*t.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven