Onder leesmap uitkomen?
donderdag 22 september 2011 om 14:25

donderdag 22 september 2011 om 14:36
quote:Katherina schreef op 22 september 2011 @ 14:30:
Heeft de klantenservice ook een telefoonnummer? Bel ze dan even.
Kan geen nummer vinden op de site, alleen een vragenformulier.
Hopelijk komt dat snel aan en is het in orde.
De reden dat ik me heb bedacht is dat ik meteen vast zit aan een jaarabonnement. Bij een andere leesmap kan ik een proefabonnement nemen van 13 weken, dat lijkt me geschikter.
Heeft de klantenservice ook een telefoonnummer? Bel ze dan even.
Kan geen nummer vinden op de site, alleen een vragenformulier.
Hopelijk komt dat snel aan en is het in orde.
De reden dat ik me heb bedacht is dat ik meteen vast zit aan een jaarabonnement. Bij een andere leesmap kan ik een proefabonnement nemen van 13 weken, dat lijkt me geschikter.

donderdag 22 september 2011 om 15:07
quote:hipslala schreef op 22 september 2011 @ 15:02:
Waarom een leesmap als je in weinig interesse hebt?
Dan koop je toch een blad in de winkel?
Lijkt mij ook vies zo'n leesmap. Allemaal vreemde mensen die daar in lezen. Ik krijg er spontaan smetvrees van.
Een blad in de winkel kost al gauw 3 euro terwijl je er met de leesmap zo'n 10 hebt voor hetzelfde geld (zijn dan wel wat ouder).
Ja een beetje vies is het wel. Maar ja dat heb je ook met bibliotheekboeken.
Waarom een leesmap als je in weinig interesse hebt?
Dan koop je toch een blad in de winkel?
Lijkt mij ook vies zo'n leesmap. Allemaal vreemde mensen die daar in lezen. Ik krijg er spontaan smetvrees van.
Een blad in de winkel kost al gauw 3 euro terwijl je er met de leesmap zo'n 10 hebt voor hetzelfde geld (zijn dan wel wat ouder).
Ja een beetje vies is het wel. Maar ja dat heb je ook met bibliotheekboeken.

donderdag 22 september 2011 om 15:17
donderdag 22 september 2011 om 15:18
Ik ga trouwens ook nooit naar de bieb .
Maar ik koop best wel vaak een tijdschrift en na het gelezen te hebben gooi ik het altijd maar weg en dan denk ik altijd, toch best zonde van het geld voor dat uurtje leesplezier dat je ervan hebt. Dus wat dat betreft vind ik de leesmap eigenlijk best een goed alternatief.
Maar ik koop best wel vaak een tijdschrift en na het gelezen te hebben gooi ik het altijd maar weg en dan denk ik altijd, toch best zonde van het geld voor dat uurtje leesplezier dat je ervan hebt. Dus wat dat betreft vind ik de leesmap eigenlijk best een goed alternatief.

donderdag 22 september 2011 om 15:49
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 14:34:
Zat toevallig gisteren nog te kijken op de website van de leesmap en stond op het punt om een abonnement te nemen. Wat is de reden dat je je uiteindelijk toch bedacht hebt?Ik heb wel een abonnement genomen voor 1 jaar, kreeg namelijk als welkomstkado een ipad...
Zat toevallig gisteren nog te kijken op de website van de leesmap en stond op het punt om een abonnement te nemen. Wat is de reden dat je je uiteindelijk toch bedacht hebt?Ik heb wel een abonnement genomen voor 1 jaar, kreeg namelijk als welkomstkado een ipad...