Geld & Recht alle pijlers

Onder leesmap uitkomen?

22-09-2011 14:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja ik ben te impulsief geweest.

Net heb ik me online aangemeld voor de leesmap maar ik heb me bedacht. Ik heb een mailtje naar de klantenservice gestuurd, maar bestaat er niet zoiets als een bedenktijd bij online aankopen?

Bedankt alvast voor het verlossende antwoord
Dan bel je ze toch even?
Moet je ff vragen.

En de volgende keer beter nadenken voordat je zoiets doet.
Heeft de klantenservice ook een telefoonnummer? Bel ze dan even.
Je hebt geloof ik bij alle aankopen een zichttermijn van 8 dagen? Plus je hebt nog niets ontvangen, dus ik denk dat het wel goed zit.. Even bellen inderdaad.
Zat toevallig gisteren nog te kijken op de website van de leesmap en stond op het punt om een abonnement te nemen. Wat is de reden dat je je uiteindelijk toch bedacht hebt?
quote:Ruza schreef op 22 september 2011 @ 14:29:

Moet je ff vragen.

En de volgende keer beter nadenken voordat je zoiets doet.ja inderdaad, bedankt voor deze wijze woorden.
Ook leuk voor zo'n bedrijf overigens, zon wispelturige klant ... kijk als ze haar nu actief benaderd hadden en een abo hadden aangesmeerd, dan is het een ander verhaal.
quote:Katherina schreef op 22 september 2011 @ 14:30:

Heeft de klantenservice ook een telefoonnummer? Bel ze dan even.

Kan geen nummer vinden op de site, alleen een vragenformulier.

Hopelijk komt dat snel aan en is het in orde.

De reden dat ik me heb bedacht is dat ik meteen vast zit aan een jaarabonnement. Bij een andere leesmap kan ik een proefabonnement nemen van 13 weken, dat lijkt me geschikter.
Wet Koop Op Afstand, volgens mij heb je 7 dagen om terug te komen op je besluit.
quote:Mikske00 schreef op 22 september 2011 @ 14:36:

[...]

Bij een andere leesmap kan ik een proefabonnement nemen van 13 weken, dat lijkt me geschikter.Oh, ik dacht dat er maar 1 leesmap was en dat het DE leesmap was
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 14:42:

[...]

Oh, ik dacht dat er maar 1 leesmap was en dat het DE leesmap was Haha daar kwam ik dus ook achter 10 seconden nadat ik op de bevestig knop had geklikt.
Als je trouwens kiest voor wat oudere tijdschriften, betekent dat dan dat die tijdschriften al bij 10 andere gezinnen zijn rond geweest?
Ja klopt. Hoe nieuwer, des te duurder.
Weet iemand toevallig een goedkope leesmap met de Viva/Flair en Donald Duck? Van al die pakketten die worden aangeboden zou ik de helft niet eens lezen.
Waarom een leesmap als je in weinig interesse hebt?

Dan koop je toch een blad in de winkel?

Lijkt mij ook vies zo'n leesmap. Allemaal vreemde mensen die daar in lezen. Ik krijg er spontaan smetvrees van.
quote:hipslala schreef op 22 september 2011 @ 15:02:

Waarom een leesmap als je in weinig interesse hebt?

Dan koop je toch een blad in de winkel?

Lijkt mij ook vies zo'n leesmap. Allemaal vreemde mensen die daar in lezen. Ik krijg er spontaan smetvrees van.

Een blad in de winkel kost al gauw 3 euro terwijl je er met de leesmap zo'n 10 hebt voor hetzelfde geld (zijn dan wel wat ouder).

Ja een beetje vies is het wel. Maar ja dat heb je ook met bibliotheekboeken.
Daarom ga ik nooit naar een bieb.

Ooit ontdekte ik snot in een boek, jak.

10 bladen voor 3 euro? Dat is goedkoop. Dat wist ik niet. Maar zitten daar leuke bladen bij (Linda, Red, Jan, Elegance, Flow, Psychologie, Quest)?
Hangt er een beetje vanaf wat je leuk vind. Iedere leesmaporganisatie heeft weer andere pakketten, en je kunt ze ook vaak uitbreiden met extra tijdschriften. Die 3-4 euro is dan wel voor bladen van iets van 6 weken oud maar dat zou me dan niet zoveel uitmaken.
Ik ga trouwens ook nooit naar de bieb .

Maar ik koop best wel vaak een tijdschrift en na het gelezen te hebben gooi ik het altijd maar weg en dan denk ik altijd, toch best zonde van het geld voor dat uurtje leesplezier dat je ervan hebt. Dus wat dat betreft vind ik de leesmap eigenlijk best een goed alternatief.
Niet weggooien die bladen!

Bij de Kringloop en het Rode Kruis zijn ze er heel blij mee.

Daar verkopen ze ze weer.

Scholen zijn er ook blij mee voor het uitknippen van plaatjes.
Hm, nooit aan gedacht. Maar eigenlijk dus net besloten geen tijdschriften meer te kopen .

Het is echt een wereld die voor je open gaat trouwens...iedere regio heeft weer z'n eigen leesmap-bedrijfjes.
Hier rouleren we onderling met de bladen, bevalt prima.

Beter dan zo weg gooien.

Gelukkig ben ik geen kruiswoordpuzzel fanaat,

want als ik bladen krijg zijn die altijd al ingevuld
Lena81: bij de bieb kan je ook tijdschriften lenen. Met een beetje geluk heb je de nieuwste te pakken en zijn ze dus ook nog mooi schoon!
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 14:34:

Zat toevallig gisteren nog te kijken op de website van de leesmap en stond op het punt om een abonnement te nemen. Wat is de reden dat je je uiteindelijk toch bedacht hebt?Ik heb wel een abonnement genomen voor 1 jaar, kreeg namelijk als welkomstkado een ipad...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven