Geld & Recht alle pijlers

Onder leesmap uitkomen?

22-09-2011 14:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja ik ben te impulsief geweest.

Net heb ik me online aangemeld voor de leesmap maar ik heb me bedacht. Ik heb een mailtje naar de klantenservice gestuurd, maar bestaat er niet zoiets als een bedenktijd bij online aankopen?

Bedankt alvast voor het verlossende antwoord
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 14:53:

Weet iemand toevallig een goedkope leesmap met de Viva/Flair en Donald Duck? Van al die pakketten die worden aangeboden zou ik de helft niet eens lezen.Ik heb een map van 4 weken oud, 6.95 per week, wel Viva D Duck, maar geen flair.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Map ziet er overigens altijd keurig uit.

En nee, geen last van smetvrees hier.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
@ Eindeloos en Namma: Welke leesmap hebben jullie?
En hoe doen jullie dat met het omruilen iedere week? Ik ben door de week nauwelijks thuis dus dat lijkt me dan niet zo handig. Ik lees op die sites veel dat je hem gewoon aan de deurpost mag hangen maar als ik dat bij ons doe dan is hij binnen 1 minuut weg. Verbaasde me er echt over dat dat in sommige plaatsen (dorpen?) blijkbaar nog kan.
Zo zwaar is ie toch niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 15:57:

@ Eindeloos en Namma: Welke leesmap hebben jullie?Ik heb HeerlijkThuis.
quote:nouschi schreef op 22 september 2011 @ 16:08:

Zo zwaar is ie toch niet?Nee klopt het gaat ook niet zozeer om het gewicht maar om het feit dat die bezorger bij je aan de deur komt om hem om te wisselen en dan moet je dus thuis zijn. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 16:00:

En hoe doen jullie dat met het omruilen iedere week? Ik ben door de week nauwelijks thuis dus dat lijkt me dan niet zo handig. Ik lees op die sites veel dat je hem gewoon aan de deurpost mag hangen maar als ik dat bij ons doe dan is hij binnen 1 minuut weg. Verbaasde me er echt over dat dat in sommige plaatsen (dorpen?) blijkbaar nog kan.

Ik woon in de grote stad, en hang 'm gewoon aan de deur, de map gooit de bezorger dan in de bus.

Gaat al jaren goed.
quote:Eindeloos schreef op 22 september 2011 @ 16:09:

[...]

Ik heb HeerlijkThuis.Toevallig de Novastile (what's in a name?!) map? Want die leek mij tot nu toe ook het leukst.
Oh ja, en ook nog Vogelaarwijk.
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 16:14:

[...]

Toevallig de Novastile (what's in a name?!) map? Want die leek mij tot nu toe ook het leukst.Nee Lena, een gewone standaard map, ik weet niet of ik hier al die bladen mag opnoemen, maar het zijn er 15.
quote:Eindeloos schreef op 22 september 2011 @ 16:13:

[...]

Ik woon in de grote stad, en hang 'm gewoon aan de deur, de map gooit de bezorger dan in de bus.

Gaat al jaren goed.Jeetje, sta daar echt van te kijken hoor. Ligt er misschien ook aan in wat voor buurt je woont. Laatst was ik onze kat kwijt en had ik een bakje brokjes en een bakje water voor de voordeur gezet om hem te lokken. Twee minuten later ga ik nog een keertje kijken, zijn de brokjes door iemand in het bakje water gekieperd door iemand.
Viel me trouwens nog mee dat hij/zij de bakjes niet meegenomen had...
quote:Eindeloos schreef op 22 september 2011 @ 16:16:

[...]

Nee Lena, een gewone standaard map, ik weet niet of ik hier al die bladen mag opnoemen, maar het zijn er 15.Weet welke je bedoelt, thanks voor de tip! De Novastile is trouwens ook van een andere aanbieder zie ik net, had beide sites openstaan.
quote:Lena81 schreef op 22 september 2011 @ 16:17:

Viel me trouwens nog mee dat hij/zij de bakjes niet meegenomen had...

Dat is inderdaad niet leuk, en met je buren iets regelen geeft weer zo'n verplichting.'

Heb je geen verstopplekje bij je huis.?
Ik lees trouwens ook de helft niet hoor, maar ik heb 'm voor de 4 roddelbladen, en 2 opiniebladen, en de Avro bode gratis elke week.

De rest gaat ongelezen terug, ja, ook dat ene blad.
Nee ook geen verstopplekje. Maar wie weet bezorgen ze ook wel 's avonds of in het weekend.
TO je hebt gekocht op afstand, hierdoor heb je een wettelijke bedenktijd van 7 dagen na bevestiging van de aankoop om er onderuit te komen zonder kosten. Dit kan je doen door een brief te schrijven en op te sturen. Doe dit wel aangetekend en vraag om een bevestiging

Voor extra info http://www.rijksoverheid. ... stand-ongedaan-maken.html

Mocht je een rechtsbijstandverzekering hebben met de module consument en wonen neem daar dan even contact mee op. Zij kunnen je kosteloos verder helpen
Bij het Juridisch Loket kun je een prma voorbeeldbrief vinden om de koop ongedaan te maken:

http://www.juridischloket ... rijven/Pages/default.aspx
Ik heb er ook wel eens over gedacht. Maar de meeste bladen (roddelbladen) lees je toch in een minuut of drie, vier.. dat is echt plaatjes scannen.

Sommige artikelen in andere bladen misschien iets langer, maar meer dan anderhalf uur maximum per week zag ik mezelf er echt niet aan besteden. Dan vind ik ca. 25 euro per maand relatief best veel. Daar kan ik ook twee leuke boeken van kopen en daar heb ik dan meer plezier van.

Of abonnementen op twee tijdschriften die écht boeien.
Bedankt voor de tips! Ik heb een aangetekende brief verstuurd.

Nu afwachten maar...
Wij hebben die van leeswereld, Flair, Vriendin, Margriet, Libelle, Mijn geheim, Donald Duck, wat roddelbladen, soms bloemen&planten, soms hart voor dieren, soms autoweek. 

Dus... alleen geen Viva.

We hebben 'm van 5 weken oud, wonen in een dorp en zetten hem voor de deur. Als we thuis komen zit in diezelfde tas de nieuwe leesmap. Tevens spaar je elke week leeswereld punten waar je in de webshop weer leuke dingen voor hebt. Mijn Oma heeft de leesmap trouwens als 7de en laatste, dus mag de map houden.
Wij hebben een map van 8 weken oud van heerlijk thuis.

Begon al lekker: meteen de tweede week miste ik 5 bladen!

Had gevraagd of ze ook na half 6 bezorgen, maar kreeg hier geen antwoord op. Dus gebeld: " nee mevrouwtje, onze jongens willen ook graag op tijd naar huis naar moeder de vrouw".

Euh ten eerste ben ik geen mevrouwtje en ten tweede het was maar een vraag, ik werk ook tot 6 uur.

Na over en weer gezeur, want ik wil de map niet buiten de deur neer zetten omdat we in een flat wonen en heel dicht bij een middelbare school. Ik vertrouw het niet en als er een blad weg is krijg ik gezeik.

Zij wilden het risico niet op zich nemen. Na lang gezeur afgesproken dat ik de map dan voor onze deur neer leg ( in de portiek dus) dus als wij niet thuis zijn, probeert hij eerst de buren, en anders helaas pindakaas. Hij komt namelijk om ongeveer half 1, dus geen handige tijd.

Ik vind ze ook niet zo klantvriendelijk bij heerlijk thuis, alleen de vrouw die mijn klacht uiteindelijk afhandelde.

Zou deze map niet aanraken. De volgende keer ga ik voor de map die mijn ouders ook hadden, wel iets duurder maar ze hebben in 22 jaar tijd nooit gezeur gehad.
Ik zit te overwegen om weer de leesmap te nemen oa voor die Ipad

Ben begin dit jaar gestopt ermee maar ik merk dat ik 'm wel een beetje mis. Maar ik ga verhuizen en mijn volgende huis heeft geen voortuin ofzo dus moet ik hem wel aan de deur hangen. Ik weet niet of dat zo'n goed plan is..
Tis geen iPad, maar een tablet van een niet genoemd merk. Voor mensen teleurgesteld raken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven