The Never Ending Question nr. 83
donderdag 22 september 2011 om 13:41
Nee, ik voel me niet aangetrokken tot allerlei overtuigingen. Ik kan me voorstellen dat iemand daar zijn of haar steun uit haalt, maar het beperkt je op vele manieren ook. Als je goed bent voor anderen, zul je dat zelf ook terugkrijgen, dat is mijn gedachte.
Wat vind je echt het smerigste dat je ooit hebt gegeten?
Wat vind je echt het smerigste dat je ooit hebt gegeten?
donderdag 22 september 2011 om 15:07
donderdag 22 september 2011 om 16:49
Phoeb, ik zoek eigenlijk iets voor in de sauna. Lang genoeg, maar niet te lang en inderdaad niet van dat flimsy materiaal. Brrrr. Sowieso niet fijn, maar al helemaal niet als je nattig bent.
Choco, dank voor de tip. Heb inderdaad nog niet bij de Hema gekeken, alleen online een beetje. Jammere is dat de Hema over het algemeen een ander idee heeft over S dan ik (lees: is me vaak te wijd/groot). Maar zal 's kijken.
On topic:
Ik draag vrij weinig accessoires eigenlijk. Nu wel een sjaal van Pieces toevallig (die ik in meerdere kleuren heb: grijs, taupe, zwart).
Heb jij een auto en zo ja welke?
Choco, dank voor de tip. Heb inderdaad nog niet bij de Hema gekeken, alleen online een beetje. Jammere is dat de Hema over het algemeen een ander idee heeft over S dan ik (lees: is me vaak te wijd/groot). Maar zal 's kijken.
On topic:
Ik draag vrij weinig accessoires eigenlijk. Nu wel een sjaal van Pieces toevallig (die ik in meerdere kleuren heb: grijs, taupe, zwart).
Heb jij een auto en zo ja welke?
donderdag 22 september 2011 om 17:19
donderdag 22 september 2011 om 17:40
Ik vind een badjas van badstof lekker, maar dan wel dun - niet zo'n zware, dikke badjas die je direct na ontwaken niet aan kan trekken omdat 'ie gewoon te lomp is
Mijn ex had echt dé badjas: buitenkant zacht katoen (wit met donkerblauw streepje) en de binnenkant een dun laagje badstof (alsof het een soort voering was). Heerlijke badjas. Had 'm die laatste keer dat ik daar was, eigenlijk moeten pikken (5,5 jaar geleden, dus beetje te laat )
Mijn ex had echt dé badjas: buitenkant zacht katoen (wit met donkerblauw streepje) en de binnenkant een dun laagje badstof (alsof het een soort voering was). Heerlijke badjas. Had 'm die laatste keer dat ik daar was, eigenlijk moeten pikken (5,5 jaar geleden, dus beetje te laat )