Wat te doen in Weert?

29-01-2011 21:29 34 berichten
Ik ga weekendje Weert doen met een vriendin. Ik ben alleen nog nooit in Weert geweest. Wie weet leuke winkeltjes, restaurants, kroegen of andere dingen die erg leuk zijn om te doen in Weert. Of moeten we dan toch maar de auto pakken naar maastrcht? Tips van harte welkom.
Alle reacties Link kopieren
Met een kleine maat die niet valt onder de reguliere maten niet nee ;)

Iedereen zijn mening, ik ga liever naar Weert om te winkelen dan naar Amsterdam, mij veels te massaal. Weert haalt het natuurlijk niet bij Antwerpen/Maastricht....
quote:Karen24 schreef op 01 februari 2011 @ 09:36:

Met een kleine maat die niet valt onder de reguliere maten niet nee ;)

Iedereen zijn mening, ik ga liever naar Weert om te winkelen dan naar Amsterdam, mij veels te massaal. Weert haalt het natuurlijk niet bij Antwerpen/Maastricht....Als je in de grote winkelstraten blijft is Amsterdam inderdaad massaal...
Weert is top. Zeker nu de kermis weer voor de deur staat
Idd Weerter kermis rules!! Verder kun je er wel aardig winkelen maar niet heel spectaculair. Bij friettent Royaal kun je veel friet eten voor weinig :D
Idd kermis is helemaal top. Ook voor mensen met de wat kleinere beurs. Voor de rest is Weert ook wel oke!
Weert is een ongezellige winkelstad. Bovendien is de afstand Weert-Maastricht meer dan 60 km.

Ik zou kiezen voor Roermond. Een prachtige oude stad met veel cultuur en moois en bovendien een top winkelstad...
Roermond is een leuke winkelstad als je ervan houdt om in het duits aangesproken te worden...
quote:calvijn1 schreef op 01 februari 2011 @ 09:06:

[...]

Eens!

Vriend en ik hebben ooit op zo'n park gezeten in de buurt van Weert.

Uit verveling hebben we toen maar ons kind verwekt.

Toch nog een leuk asndenken, want Weert zelf heeft weinig indruk achtergelaten
quote:labello23 schreef op 22 september 2011 @ 20:18:

Roermond is een leuke winkelstad als je ervan houdt om in het duits aangesproken te worden...Dat gebeurt inderdaad in het Outlet.... Maar dan nog is Roermond wonderschoon....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven