Persoonlijk kadootje

06-02-2008 22:59 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vorige week is het kindje van mijn zus geboren, mijn 'petekindje'. Graag zou ik nog een persoonlijk kadootje geven. Dus echt iets voor langere tijd. Ik heb al wel kleertjes en een bedje gegeven, maar graag zou ik echt iets speciaals en persoonlijks kado willen doen. Het is een meisje. Heeft iemand een leuk idee?

Alvast bedankt!

Groetjes Konela
een bedelarmbandje, of zo'n armbandje met haar naam erin?
Dat krijgt ze al van de papa.... Had ik idd ook aan gedacht..
Een serviesje met haar naam er in gegraveerd? (Volgens mij verkopen ze dat bij de juwelier, zo'n setje met bord, kroesje, vork, mes, lepel en lepeltje)

Heb ik voor al mijn kinderen van mijn opa en oma gekregen en vind ik echt prachtig!
Ik had van mijn collega's een schoentje gekregen gemaakt van het geboortekaartje, vond ik zelf erg leuk

-Zilveren rammelaar met naam en datum gegraveerd

-baby album met naam en datum erop gedrukt.www.icaro.nl

-voorleesboek met de naam van het kindje en de ouders en neefjes of nichtjes erin verwerkt.
Vork en lepel met naam erin, had ik als kind en vond ik superstoer... die mocht niemand anders gebruiken : )
Voorleesboek is inderdaad leuk, hebben wij aan onze neefjes ook gegeven en viel zéér in de smaak. (bv van personalgifts.nl)
Een sieraad..een armbandje of een ringetje
Oh, Fachat, wát een leuk "schoencadeautje" !!!!

Zoiets had ik nog nooit gezien, echt tof !

Kun je "patroontjes" hiervoor ergens op internet vinden ?

On-topic.

Ik denk inderdaad aan een mooi serviesje. Toen met de gulden/euroconversie hield ik een collecte voor een collega, en we hádden toch een bedrag !! (Iedereen moest nog wennen aan het omrekenen).

We zijn linea recta naar de sjiekste zaak gegaan en hebben daar een prachtig serviesje gekocht.
Een bankrekening voor haar kledingfonds voor als ze 18 is.. ha ha grapje.

Steiff beertje, toch weer wat anders als je standaard teddy en wordt ook meer waard in de toekomst.

Of misschien voorstellen dat je het doopjurkje koopt.

Babysitten en stiekem een mooie fotoreportage laten maken, of zelf doen als je erg goed bent met de camera. Alhoewel dat meer voor papa en mama zou zijn.

Mooi kado dat wij kregen was een persoonlijk dekentje met zijn naam en geboortedatum. Ik gebruik het nu nog heel veel en we gaan dat ook zeker in zijn geboortedoos bewaren, vond het eigenlijk wel een van de mooiste kado's die we kregen. Link is hier, alleen voor het idee, want dit is in Engeland.

http://www.aztecstore.com...gory2.aspx?CategoryId=306
Volgens mij kun je bij Baby-Walz ook dekentjes laten personaliseren.

Kijk eens op de site (baby-deken Unicade).

http://www.baby-walz.com/...tikel=316966&pPosition=22

De link gaat niet verder dan de homepage, kijk bij de afdeling bedbekleding-babydekens, blz.3 op de site.
@moppetoet: schoentje van geboortekaartje
Kettinkje met haar sterrenbeeld en naam achterop? Als ze dan groter is, hoeft ze alleen maar een langer kettinkje te kopen.

Ik weet niet of je gelovig bent, maar een hangertje met geloof-hoop-liefde?

Wij zijn heel blij met de sieraden die onze kleine heeft gekregen!
Een armbandje met een naamplaatje (Goud of zilver) met aan de ene kant haar naam en aan de andere kant haar geboortedatum.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een stoeltje beschilderd met inspiratie van het geboortekaartje. Zoals bijvoorbeeld:
Wat een leuke ideeën, thanx!! Vooral dat voorleesboek vind ik superleuk, kijken of ik dat nog via die website kan krijgen.

Onwijs bedankt voor de 'inspiratie'. Dit gaat helemaal goedkomen!!!!!

Groetjes Konela
Een schilderijtje met voor de babykamer met je eigen naam en in je eigen kleuren.

Met prinsjes en prinsessen:

www.prinsenkind.nl

Meer grafische schilderijtjes:

www.enhijheet.nl

www.enzijheet.nl

Lieve babykamerkunst:

www.lievekunst.nl

Wij zijn erg blij met het persoonlijke voorleesboekje via KoterKado.nl we hebben het boekje: Mijn Babyboek. Erg leuk.
Als je een beetje overweg kunt met de naaimachine zijn er erg leuke patronen van hele leuke knuffels op www.hiphandwerk.nl

Ze hebben daar pakketen met alles erin van patroon tot stof en alles wat er bij die knuffel hoort.

Ik heb een roze aap gemaakt voor een vriendin en die vond em heel leuk.

Ook maak ik vaak van die labeldoekjes als kraamkado
Op www.fabrickitchen.nl hebben zo ook leuke patronen voor knuffels en poppen. Ik heb zelf de penguin gemaakt en dat was makkelijker dan ik dacht.

Of kijk eens op www.craftygirls.nl, genoeg leuke zelfmaak kado ideeen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven