Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zit ik hier nu gewoon Viennas te wezen?

Echooooooooo
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dan maar Vier op een Vrijdagmiddag!

Zo bij vrienden eten, altijd lekker. Tot later!
quote:himalaya schreef op 23 september 2011 @ 17:17:

Voor de liefhebbers: de link naar het foto-album van IJsland staat op mijn feesboek!

En Iris, jij facebook-maagd, jij hebt een perseunlijk mailtje met de link. En Snjo ook.

Ja ik zag het, lief van je!

Ik heb het op het ogenblik razenddruk met het project (en net weer heerlijk ruzie gemaakt met vage man, maar hij leert er wel van haha).
quote:iris1969 schreef op 23 september 2011 @ 18:00:

[...]

Ja ik zag het, lief van je!

Ik heb het op het ogenblik razenddruk met het project (en net weer heerlijk ruzie gemaakt met vage man, maar hij leert er wel van haha).Ha ha Iris alweer Is hij soms boos omdat jij hem niet zoveel aandacht meer geeft?
Nee hij is boos omdat hij van mij de waarheid hoort en dat is hij niet gewend. Hij heeft vandaag al 2 keer zijn excuses aangeboden over de gehele gang van zaken met die andere dames en met mij.

Bovendien is de borrel van vanavond afgeblazen, want toen ik zei dat ik niet kwam gingen plotseling andere mensen ook niet meer. Net goed, haha.
Weten die dames het nu van elkaar en van jou?
Die ene dame die denkt dat ze zijn vriendin is (L) weet helemaal van niets, maar ze heeft wel haar vermoedens over de andere dame die een verhouding met hem heeft (E), maar E weet weer niet van mijn gedoe met hem af.

En dan is er nog M die ook wel wil en in het verleden ook iets met hem heeft gehad en die weet wel van L én van E, maar ook niets van mij.

Kortom: ik weet alles, maar ik zeg (nog) niets en dat maakt vage man zenuwachtig .
Mooooooie foto's Hima!!! (ben maar een klein beetje jaloers op die van de walvissen... en dan vooral met de staartvin).

Hasse: ik heb een jaar of wat geleden ook eens een kies afgebroken (zat dropjes te eten).... gelukkig kon de tandarts hier 'm erg mooi repareren (een 5-delige vulling er in/op gezet). Heb er geen last meer van gehad.

Ik baalde vanmiddag even toen ik m'n auto bij de garage op kon halen... was weer een rib uit m'n lijf.
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat een lul is die vage man! Hij eet niet van 2 walletjes maar van 4.

Gelukkig heb jij hem door Iris. Ben wel benieuwd hoe dit allemaal afloopt.

Toevallig at Gier-man vanavond ook een dropje en ja hoor weer een stuk van een kies er af. Hij heeft een erg slecht gebit. Ik herhaal de hele avond al dat hij een kunstgebit moet en dat vindt hij niet leuk

Balen Snjo van je auto!
@Iris: Die man is niet vaag, die man is gewoon leep! Wat een slang.

@Snjo: Auto's zijn leuk, totdat ze naar de garage moeten. De mijne mag over 2 weken voor een nieuwe distributieriem.

@Hima: Hele mooie foto's zitten erbij van IJsland. Ik vind die van dat ijs op het strand heel bijzonder.

Het maakt me wel direct duidelijk dat het echt geen bestemming voor mij is.

@Hasse: Al bij de tandarts geweest?

@Gier: Hoe gaat het met het loopgids?

@EB: Hebben jullie al nieuws over je zus?

Ik heb net maar een zwaardere pijnstiller ingenomen. Ik red het niet meer met brufen 600 en paracetamol. Als ik rare dingen ga schrijven, dan ligt het daaraan.
quote:Ikbenanoniem schreef op 23 september 2011 @ 21:33:

@Iris: Die man is niet vaag, die man is gewoon leep! Wat een slang.

Ach ik zie er de humor wel van in, want mijn hart zit er niet in, dus ik zie feilloos hoe hij in elkaar steekt en daar pak ik hem dan op. Het is dan heel grappig om te zien hoe dat bij hem aankomt .
Even een hart onder de riem voor alle werklozen onder ons :

Koos Werkeloos
@Snjo: da's balen, van je auto. Maar misschien verhoogt dat straks weer de verkoopwaarde? Heb jij ook zo'n stoer 4wd monster?

En dank voor je compliment, ik was ook wel trots op mijn walvisfoto's-met-mijn-simpele-automatische-camera.. wel op 'achterelkaarfoto'smaakstand' gezet, dus dan krijg je net als bij die geyser een leuke serie.

@Iris: kan me voorstellen dat die man peentjes (onder zijn oksels was het toch, wie zei dat ook al weer?) zweet... Dat zal hem leren, de schobbejak!

@Iba: wat balen dat de pijnstiller niets meer doet! Is dat nog steeds voor je rugpijn van van de week?
quote:himalaya schreef op 23 september 2011 @ 22:12:

@Iris: kan me voorstellen dat die man peentjes (onder zijn oksels was het toch, wie zei dat ook al weer?) zweet... Dat zal hem leren, de schobbejak!

Dat was Confi, met de peentjes!

@Iba: wat balen dat de pijnstiller niets meer doet! Is dat nog steeds voor je rugpijn van van de week?Ja. Mijn onderste wervel is versleten (daardoor komt de zenuw in de knel) en de (pijn)klachten zijn vanaf dit voorjaar erger geworden. Ik heb dit sinds 2001 of zo.
quote:Ikbenanoniem schreef op 23 september 2011 @ 22:35:

[...]

Ja. Mijn onderste wervel is versleten (daardoor komt de zenuw in de knel) en de (pijn)klachten zijn vanaf dit voorjaar erger geworden. Ik heb dit sinds 2001 of zo.Wat balen! En omdat je het al 10 jaar hebt, zal er ook wel niets/erg weinig tegen te doen zijn, ben ik bang?
Grappige teksten:

Henk en Ingrid
Goedemorgen.

@Hima: Nee, er is niets aan te doen. Het is slijtage (atrose). Kwestie van zoeken naar de goede balans in medicatie en voor de rest accepteren.

Het lijkt weer een hele mooie dag te worden. Hebben jullie nog plannen om van het mooie weer te genieten?

Ik ga morgen met mijn zus een nachtje naar Wijk aan zee. Nog wandeltips in die omgeving? En krijg je van die filetoestanden die kant op als het mooi weer is?
Goedemorgen!

Leuk Iebs, WaZ!

Geen files daaeheen, hoogstens wat vertraging om het dorp zelf in te komen, want er gaat maar 1 weg heen.

Je loopt zo de duinen in (wel toegangskaartje kopen bij de spar of de automaat, kost volgens mij 1 euro).

Lopen naar de Kruisberg is leuk, staat al op de paddestoelen aangegeven.

Daar kun je leuk en lekker koffie drinken in de grote tuin, kippen scharrelen om je voeten. Ligt midden in het duin.

Ook lopen over het strand naar de noordpier is leuk, strandtenten zijn daar relaxed en je kunt lekker buiten of binnen zitten en naar de kite-surfers kijken als de wind goed is.

In het durp is Sonnevanck een leuke plek om wat te eten of te drinken, of sate eten bij Santé.

Gratis parkeren bij het Hoge Duin (op de duintop, grote parkeerplaats) en een wat kleinere naast de sporthal (waar je tegenaan rijdt als je het dorp binnen komt.

Alles is op loopafstand van elkaar.

Welk hotel heb je?
Goedemorgen,

@Iebs, sterkte met je rug. Slik je nu dicoflenac of tramadol?

Je treft wel mooi weer. WaZ is fijn, en met de details van Hiem wordt het nog leuker.

Ik moet vandaag de boot poesten/schrobben en dan het zeil erover. En dat kan alleen bij droog weer. Roosman heeft zijn enkelbanden gekneusd dus die brengt me even.

Edit: de teksten van Henk en Ingrid zijn inderdaad heel grappig.
Oh, en het beeldenpark 'een zee van staal', aan de weg naar de Noordpier, is ook wel leuk om even te kijken, er zitten mooie dingen bij. Ook dit is op een paar minuten lopen vanuit het durp.

High tea bij het Strandhuis schijnt lekker te zijn, maar zul je wel van te voren moeten reserveren.
Goedemorgen!

Zo fijn wakker worden met dit weer heerlijk.

Vanmiddag gaan wij even naar de stad want het Bokbierfestival is weer begonnen. Lekker een biertje drinken in de zon!

Iba sterkte met je rug en heel veel plezier met je zus in WaZ.

Met het loopgips gaat het goed. Maar ik begin het wel zat te worden dat ik niks even snel kan doen omdat ik mijn handen nog steeds niet vrij heb door die krukken. Volgende week vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis en dan hoop ik dat het gips er af mag.
Goedemorgen. Ik heb een kater. Waarom kan ik het niet gewoon bij één glas wijn houden?
Hahaha! Ik heb gisteren 5 glazen prosecco, 2 glazen rosé en 'n corona op en heb nergens last van.
@Hima: Fijn, die tips! Ik schrijf ze even op en neem ze mee.

We zitten in het Fletcher hotel Zeeduin. Ligt dat een beetje in de buurt van het dorp?

@Roos: Ik zit aan de tramadol. Heb overleg gehad met de huisarts omdat ik de laatste tijd standaard 4 brufen 600 had en die niet goed meer hielpen. Dat vond ze te veel, dus ik moet nu wat experimenteren met de combinatie brufen/tramadol.

Wel een zaligheid om gewoon even van de pijn af te zijn door die tramadol.

We hebben net vanuit huis gewandeld. Voordeel is dat we aan de rand van het dorp wonen en dus zo in de velden zijn. We hebben van ongeveer kwart voor 9 tot net gelopen, dus wel een kilometer of 10 schat ik. Het is nu heerlijk weer.

@Roos: Succes met het poetsen van de boot.

@Gier: Ik kan me goed voorstellen dat de beperking van het gips met de krukken begint te irriteren. Zeker nu het al een tijdje duurt. Inderdaad maar hopen dat je er a.s. vrijdag vanaf bent.
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 september 2011 @ 11:20:

@Hima: Fijn, die tips! Ik schrijf ze even op en neem ze mee.

We zitten in het Fletcher hotel Zeeduin. Ligt dat een beetje in de buurt van het dorp?

Wat ligt er niét in het dorp

Ja, je zit centraal, naar het dorpsplein (jaja!) zal het 5 minuten lopen zijn. Of 7, als je je schoenveter nog een keer vast moet maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven