Inloggen My Vodafone

24-09-2011 10:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kan zijn abonnement bij Vodafone verlengen en nu proberen we in te loggen op de website van Vodafone. Na het invoeren van het telefoonnummer en het wachtwoord duurt het even, het scherm ververst en de hokjes waar het telefoonnummer en het wachtwoord ingevuld moeten worden zijn weer leeg. Geen melding van een foute inlog (kan niet, want de gegevens staan opgeslagen en gisterenavond deed ie het nog wel) of iets dergelijks.

Zijn er meer mensen waarbij het inloggen niet lukt?
Net geprobeerd en het lukt niet. Gister nog wel.
Thanx, dan ligt het gelukkig niet aan ons, maar aan Vodafone.
Inderdaad, hier lukt het ook niet.
Heb ik mijn vriend eindelijk zo ver dat ie zijn abonnement gaat verlengen (als het aan hem ligt wacht hij gerust nog 2 maanden, terwijl ik dat soort dingen liever meteen doe), kan je niet inloggen. Het maakt hem niks uit, maar ik vind het irritant.
De site van Vodafone heeft echt heel vaak problemen... Helaas.
Ik kon ook niet inloggen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hij doet het weer!
Ik heb precies hetzelfde probleem met het inloggen bij My Vodafone. Ik denk dat het nu een kwestie van geduld is en dat Vodafone druk bezig is met de reparatie, want ik ga er vanuit dat er vele vraagmailtjes bij Vodafone zijn gekomen!
Ze hebben vandaag een storing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven