ik heb geen mac, maar ik stuurde een paar offline berichten en kreeg geen antwoord, de persoon in kwestie zei dat die die berichten niet kreeg omdat het een mac is, en ik twijfel daaraan
Nou ik kan je vertellen dat ik ze wel eens niet heb gehad, en een vriendin van mij het nu maar in haar status heeft vermeldt (dat ze ze niet ontvangt) omdat het vaak niet lukt?
Maar, ehm, ik hoop dat een goed gesprek de lucht kan klaren.
Niet altijd (maar et zou idd kunnen dat die mensen zeggen dat ze iets gestuurd hebben, maar dat niet gedaan hebben? ik zit eigenlijk verder niet zoveel op msn, misschien 2x per maand ofzo..)
je kunt offline berichten volgens mij gewoon weglaten dor de optie in bepaalde im-clients aan of uit te vinken.
Weet 't niet zeker meer, maar dat lijkt mij eerlijkheidshalve 'n stukje v/d cake.
Kan idd. ook gelogen zijn; weet niet waar 't over ging gedurende het voorafgaande gesprek..
Anoniem_129113
zondag 25 september 2011 om 10:07
Ik ontvang ook geen offline berichten en met de nieuwste MSN een paar maanden geleden,misschien is er al een update, kwamen soms ook berichten niet aan terwijl ik gewoon met ze aan het chatten was en kon soms ook niks versturen of werd offline gegooid. Dus kreeg ik een hele waslijst als ik eens via mijn netbook of telefoon ging msnnen. Heb nu een oudere versie erop gezet.
Van mij weet iedereen in principe dat ik een mac heb en die offline berichten niet kan lezen. Maar sommigen zijn hardnekkig en proberen het toch steeds weer. Jammer dan voor die mensen.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.