En het vrekken gaat door (Deel III)
zaterdag 24 september 2011 om 18:23
zaterdag 24 september 2011 om 19:15
Ik ga zometeen Extreme Couponing kijken. Het is echt inspirerend (niet de troep die zij daar soms kopen hoor). Maar onze voorraadkast begint er ook steeds meer op te lijken . Er staan bijv. 11 pakken koffie. Ik had van de week al 6 gehaald bij de C1000 en vandaag nog 6 (eentje al in gebruik). Totale korting: 18 euro! En voorlopig voor maaaaaaaanden koffie genoeg.
zaterdag 24 september 2011 om 19:46
zaterdag 24 september 2011 om 21:48
Op vertoning van de glamour van oktober krijg je op 1 oktober 20% korting bij o.a. H&M, Vero Moda, Only, Rituals, Hunkemoller en Ici Paris! En een gratis patatje bij de febo (met saus
.
Ik heb nog wat basics nodig voor de herfst en m'n geurtje is bijna op, dus heb de glamour gekocht en ga volgende week even de stad in!
Ik heb nog wat basics nodig voor de herfst en m'n geurtje is bijna op, dus heb de glamour gekocht en ga volgende week even de stad in!
zondag 25 september 2011 om 00:12
quote:kissa schreef op 24 september 2011 @ 21:48:
Op vertoning van de glamour van oktober krijg je op 1 oktober 20% korting bij o.a. H&M, Vero Moda, Only, Rituals, Hunkemoller en Ici Paris! En een gratis patatje bij de febo (met saus
.
O, met deze tip ben ik heel blij! Ben dol op de producten van Rituals, maar vind ze eigelijk te duur.
Nu had ik een kleine financiele meevaller doordat ik bijna 200 euro terug krijg op mijn energie-afrekening dus daar mocht ik al een deel al in de Ritualswinkel besteden, en dan is 20% korting helemaal geweldig.
O, met deze tip ben ik heel blij! Ben dol op de producten van Rituals, maar vind ze eigelijk te duur.
Nu had ik een kleine financiele meevaller doordat ik bijna 200 euro terug krijg op mijn energie-afrekening dus daar mocht ik al een deel al in de Ritualswinkel besteden, en dan is 20% korting helemaal geweldig.
zondag 25 september 2011 om 10:00
quote:Jannemaan schreef op 24 september 2011 @ 22:02:
Wat is dat yunomipakket precies?yunomi is een site waar je ieder kwartaal punten kunt sparen voor een pakket. Pakket verschilt dus per kwartaal. 1e kwartaal een pakket met shampoo, conditioner etc, tweede kwartaal met wasmiddel & wasverzachter, 3e kwartaal een agenda (waar veel mensen niet voor sparen), 4e kwartaal begint 3 oktober, wat pakket gaat zijn is nog niet bekend.
Wat is dat yunomipakket precies?yunomi is een site waar je ieder kwartaal punten kunt sparen voor een pakket. Pakket verschilt dus per kwartaal. 1e kwartaal een pakket met shampoo, conditioner etc, tweede kwartaal met wasmiddel & wasverzachter, 3e kwartaal een agenda (waar veel mensen niet voor sparen), 4e kwartaal begint 3 oktober, wat pakket gaat zijn is nog niet bekend.
zondag 25 september 2011 om 10:12
quote:Gatti schreef op 24 september 2011 @ 17:51:
Hallo, hier een stille meelezer.
Ik wil heel graag de Unox-codes hebben als iemand ze nog over heeft.
Mijn mailadres is: wiebelhobbes@hotmail.com.
Alvast heel erg bedankt!Er zijn er 2 onderweg!
Hallo, hier een stille meelezer.
Ik wil heel graag de Unox-codes hebben als iemand ze nog over heeft.
Mijn mailadres is: wiebelhobbes@hotmail.com.
Alvast heel erg bedankt!Er zijn er 2 onderweg!
zondag 25 september 2011 om 13:32
Voor de liefhebber heb ik kortingsbonnen van de Veronicagids voor:
Slagharen
Safaripark Beekse Bergen
Hellendoorn
Sea Live
Amsterdam Dungeon
Drievliet
Walibi
Dolfinarium
Madame Tussauds
Toverland
Movie Park Germany
Korting tussen 4 en 7, 50 euro.
Slagharen
Safaripark Beekse Bergen
Hellendoorn
Sea Live
Amsterdam Dungeon
Drievliet
Walibi
Dolfinarium
Madame Tussauds
Toverland
Movie Park Germany
Korting tussen 4 en 7, 50 euro.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
dinsdag 27 september 2011 om 08:55
quote:Mugske schreef op 25 september 2011 @ 10:00:
[...]
yunomi is een site waar je ieder kwartaal punten kunt sparen voor een pakket. Pakket verschilt dus per kwartaal. 1e kwartaal een pakket met shampoo, conditioner etc, tweede kwartaal met wasmiddel & wasverzachter, 3e kwartaal een agenda (waar veel mensen niet voor sparen), 4e kwartaal begint 3 oktober, wat pakket gaat zijn is nog niet bekend.Hoe spaar je die dan?
[...]
yunomi is een site waar je ieder kwartaal punten kunt sparen voor een pakket. Pakket verschilt dus per kwartaal. 1e kwartaal een pakket met shampoo, conditioner etc, tweede kwartaal met wasmiddel & wasverzachter, 3e kwartaal een agenda (waar veel mensen niet voor sparen), 4e kwartaal begint 3 oktober, wat pakket gaat zijn is nog niet bekend.Hoe spaar je die dan?
woensdag 28 september 2011 om 01:08
Ik ben een tijd terug vrekkerig geweest. Althans, dat vind ik toch van mezelf Had shampoo nodig dus besteld en voor ¤7,80 heb ik 3 shampoo's en een lippenbalsem. Best goedkoop vind ik
De kruidvatacties ga ik morgen naar kijken, lijkt me wel iets voor mij, zeker het scheren waar ik nu tegenaan hik(dringend mesjes nodig en vind ze eigenlijk te duur)
De kruidvatacties ga ik morgen naar kijken, lijkt me wel iets voor mij, zeker het scheren waar ik nu tegenaan hik(dringend mesjes nodig en vind ze eigenlijk te duur)
woensdag 28 september 2011 om 06:49
Er is bij kruidvat nu een actie met een bepaald scheermerk - mag je 3 (verschillende) producten gratis proberen; je krijgt het aankoopbedrag terug op je rekening.
Er hangen hier posters van AH garage sale, weet iemand wat dat is? (staat verder niets bij en kan ook niets vinden online)
Ik ga mezelf uitdagen deze maand onder de 100 euro te blijven voor boodschappen, moet toch lukken!
Er hangen hier posters van AH garage sale, weet iemand wat dat is? (staat verder niets bij en kan ook niets vinden online)
Ik ga mezelf uitdagen deze maand onder de 100 euro te blijven voor boodschappen, moet toch lukken!
woensdag 28 september 2011 om 10:44
Hoi,
ik heb op deze website een gratis fotoboekje laten maken, je betaalt alleen 5 euro verzendkosten.
En je kunt met een fake mail adres aanmelden, je hoeft niets te bevestigen.
Dus ik heb maarliefst 7 boekjes gemaakt (je kunt je ontwerp online delen, zodat je met je fake mail adres hem weer kan bestellen.) , zodat ik opa en oma's, tantes enzo een boekje van ons zoontje kon opsturen. Veel leuke reacties gehad. Toch leuk voor zo'n bedrag!
ik heb op deze website een gratis fotoboekje laten maken, je betaalt alleen 5 euro verzendkosten.
En je kunt met een fake mail adres aanmelden, je hoeft niets te bevestigen.
Dus ik heb maarliefst 7 boekjes gemaakt (je kunt je ontwerp online delen, zodat je met je fake mail adres hem weer kan bestellen.) , zodat ik opa en oma's, tantes enzo een boekje van ons zoontje kon opsturen. Veel leuke reacties gehad. Toch leuk voor zo'n bedrag!
woensdag 28 september 2011 om 11:12
Bij Kruidvat hebben ze nu ook een aanbieding van postzegels: 2 velletjes voor 7,90 euro + een zak gratis winegums (500 gr t.w.v. 1,19 ). Bij mijn Kruidvat werden de velletjes gewoon aangeslagen voor 9,20, maar ik kreeg ze toch mee voor 7,90 en het gratis snoep.
Vreemde actie, want volgens mij hebben postzegels een vaste waarde en mogen ze daar niet onder worden verkocht, maarja...
(ik las op een andere site dat sommige winkels hadden gezegd dat het een drukfout was, maar ik heb ze dus wel gekregen!)
Vreemde actie, want volgens mij hebben postzegels een vaste waarde en mogen ze daar niet onder worden verkocht, maarja...
(ik las op een andere site dat sommige winkels hadden gezegd dat het een drukfout was, maar ik heb ze dus wel gekregen!)