The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Lol gewoon denken het is een fase. Werkt als een trein, alles is een fase

Moeder van vriendinnetje vroeg bij het naar huis gaan of ze altijd zoveel klept en die heeft 3 kakelende kippendochters. Andere vriendinnetje heeft adhd, maar dochter is een stuk aanweziger. Wij zijn het gewend en op school heeft ze er geen last van, dus ze doet maar,maar het is grappig te zien hoe anderen reageren. Goede vriendin van mij zag d'r daarna nog even en die moest ook wel erg lachen. Ze wordt niet vervelend, gewoon nog een tandje meer aanwezig dan normaal
Alle reacties Link kopieren
Goeie morgen allemaal, is het al tijd voor brunch ?

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:_yellowlove_ schreef op 24 september 2011 @ 20:44:

Hij is nu ah bazelen over kouseband....

en het ging dus niet over groente ...

De Engelse koning Edward III (1327-1377) heeft de adellijke Orde van de Kouseband ingesteld in 1349. Tijdens een hofbal verloor de gravin van Salisbury bij het dansen met de koning één van haar kousenbanden. Edward raapte deze op en bemerkte, dat de hovelingen daarom lachten. Met "honi soit qui mal y pense" (schande over hen die er iets slechts achter zoeken) berispte hij hen. Bovendien zei hij "ik zal er voor zorgen dat dit nederige kousenbandje de hoogste onderscheiding wordt, die elk van u graag zou willen dragen".

(overigens is "honi soit qui mal y pense" in de Britse volksmond ook wel verbasterd tot "honey's what's in Molly's pants")
Ik wist het wel DS, groente was te makkelijk Gardy low, ken je die ook?
Nou Dickens, misschien als je hele lekkere recepten met kouseband weet.

Raak je misschien ook niet uitgepraat toch?

Ben getrouwd met een Hollandse Surinamer, toch grootverbruikers van kouseband bij uitstek ,maar moet bekennen dat ik nog steeds niet weet waarom de groente kouseband heet.

Hij ook niet btw, dus wat dat betreft heb ik ook niets aan hem, bounty!

Maar DS, was dus een leuke meet?

Persoonlijke vraag, hoeft niet beantwoord te worden hoor maar zou ut wel leuk vinden als je het wel doet, wat is jouw drijfveer om naar zo'n meeting te gaan?

Bedoel je bent er toch een hele dag zoet mee en het was volgens mij wel gezellig, maar je spreekt toch af met ( in feite) vreemden af.

Ben altijd heel erg benieuwd naar de motivatie om af te spreken met zo'n grote groep.

Zelf heb ik bijna afgesproken met 2 forummers, wel afzonderlijk, maar als puntje bij paaltje toch niet gedaan.
Ja, ik vraag me af hoe dat is om met forummers af te spreken in real life. Lijkt me zo raar en gebruik je dan je echte naam of je nick. Of krijg je een speldje met je nick en mag je dat zelf bedenken hoe je je voorstelt? Het intrigeert me wel enorm.
You know how I know? Because I reeaally think so!
DS! Je hebt mij op EAUSM gezet! Het kwam me zo bekend voor ineens.

Idalee zal stinkend jaloers zijn, gheghe.
Vrouwen denken veel na en doen vervolgens vaak weinig.

Mannen en ezels doen gewoon zonder al te veel na te denken.

Best leuk om mensen te leren kennen die achter de berichtjes zitten. Naar mijn ervaring zijn mensen irl vrijwel altijd leuker dan op het forum.

Eigen naam en forumnaam worden allebei gebruikt. Ik onthoud vooral forumnamen want die kom je op het forum weer tegen.
quote:mrsstanleywalker schreef op 25 september 2011 @ 21:47:

DS! Je hebt mij op EAUSM gezet! Het kwam me zo bekend voor ineens.

Sja sorry, die was te mooi om te laten lopen ...

quote:Idalee zal stinkend jaloers zijn, gheghe.Ach, ik heb twee oren dus plek genoeg. Als Elfje maar niet jaloers wordt ...
Ik heb in ieder geval me doodgelachen weer op EAUSM. Ik mag het hier niet in bed lezen, kan het echt niet lezen zonder proesten, hinikken en gieren van de lach. Briljant topic.
Voor de voloppe schaterlach is topic afschuwelijke feesten en partijen ook een aanrader. Tip, sla het verhaal van schuimspekkie over, we weten nog steeds niet hoe dat afloopt.
Heb toevallig vandaag voor het eerst gelezen, heb mij erg vermaeckt.

Ik had tv aan en ging over Rwanda en de massaslachting indertijd, maar ik lag helemaal dubbel van 't lachen door dat topic.

Tv stond best hard en tuindeur open, buren zullen wel gedacht hebben: harteloos mens.
verdomme! Mrs ook al op EAUSM! volgens mij ben ik de enige op het hele topic die daar nog nooit in is gekwoot :'(
Ik ook niet hoor idaleetje, althans voor zover ik weet want kom er vandaag voor 't eerst.
Weet iemand trouwens waar nerd uithangt?

Heb hem lang niet gelezen en vond zijn cryptische reacties vaak leuk.
Don, laat dat kind niet zo schrikken joh

Don en Elf

ah Morena, zie je bericht nu pas

gelukkig ben ik niet de enige

Nerd is al een tijdje spoorloos, er schijnt ergens een ruzie geweest te zijn en sindsdien is ie er niet meer. Maar dat weet ik niet zeker, loep m anders even
Er is een wonder gebeurd!!!! (dat is heel krom nederlands of niet? maar kan er even niks beters van maken)

Ik heb internet!!! Thuis dus!! Eindelijk!!!

Dat werkt veel beter die viva app, die is waardeloos!

Maar goed over 3 dagen ben ik weer 3 weken van huis

Ga nu maffen, maar jullie zullen me nu weer vaker zien.

Slaap lekker!
quote:idalee schreef op 25 september 2011 @ 23:59:

Don en Elf

[afbeelding]
Oh ok, ga morgen ff loepen.

Met mobiel gaat dat helaas niet.
Haleluja elfje!! :P

Slaap lekker.
jeuj! mooi zo Elfje!

ik ga ook slapen, zzzzz
Goedemorgen,

Vandaag heb ik een really bad hair day. Het is ware heksen kapsel. En ik ben mijn autohuisdier kwijt . Ik had een lief spinnetje in de zij spiegel van de auto. Ze was altijd bezig met haar web. En vandaag is ze op de snelweg weggevlogen. Ik wou haar nog gaan pakken, maar mefs pakt geen beestjes met de hand. En nu ligt ze ergens op de snelweg, misschien door een auto verpletterd Arme arme spin van mij.
Ach gossie. Zie overal hele dikke spinnen die druk zijn met webben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven