Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
quote:noa_lynn schreef op 24 september 2011 @ 15:03:

Iemand toevallig nog een bol.com kortingscode voor verzenden, ik wil het nieuwe boek van Jill Mansell graag kopen .Hoeveel bladzijdes moet ik terugbladeren voor een code?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga zometeen Extreme Couponing kijken. Het is echt inspirerend (niet de troep die zij daar soms kopen hoor). Maar onze voorraadkast begint er ook steeds meer op te lijken . Er staan bijv. 11 pakken koffie. Ik had van de week al 6 gehaald bij de C1000 en vandaag nog 6 (eentje al in gebruik). Totale korting: 18 euro! En voorlopig voor maaaaaaaanden koffie genoeg.
quote:himalaya schreef op 24 september 2011 @ 18:23:

[...]

Hoeveel bladzijdes moet ik terugbladeren voor een code?

Heb hm nu bij cosmos besteld .

De code die hier eerder geplaatst was doet het bij mij niet meer, volgens mij heb ik die al eens eerder gebruikt.
Op vertoning van de glamour van oktober krijg je op 1 oktober 20% korting bij o.a. H&M, Vero Moda, Only, Rituals, Hunkemoller en Ici Paris! En een gratis patatje bij de febo (met saus ;).

Ik heb nog wat basics nodig voor de herfst en m'n geurtje is bijna op, dus heb de glamour gekocht en ga volgende week even de stad in!
Wat is dat yunomipakket precies?
Heb nu wel mail gehad van -a-, maar als ik weer heb zal ik proberen je te onthouden Gatti
quote:kissa schreef op 24 september 2011 @ 21:48:

Op vertoning van de glamour van oktober krijg je op 1 oktober 20% korting bij o.a. H&M, Vero Moda, Only, Rituals, Hunkemoller en Ici Paris! En een gratis patatje bij de febo (met saus ;).

Ik heb nog wat basics nodig voor de herfst en m'n geurtje is bijna op, dus heb de glamour gekocht en ga volgende week even de stad in!

O, met deze tip ben ik heel blij! Ben dol op de producten van Rituals, maar vind ze eigelijk te duur.

Nu had ik een kleine financiele meevaller doordat ik bijna 200 euro terug krijg op mijn energie-afrekening dus daar mocht ik al een deel al in de Ritualswinkel besteden, en dan is 20% korting helemaal geweldig.
quote:Jannemaan schreef op 24 september 2011 @ 22:02:

Wat is dat yunomipakket precies?yunomi is een site waar je ieder kwartaal punten kunt sparen voor een pakket. Pakket verschilt dus per kwartaal. 1e kwartaal een pakket met shampoo, conditioner etc, tweede kwartaal met wasmiddel & wasverzachter, 3e kwartaal een agenda (waar veel mensen niet voor sparen), 4e kwartaal begint 3 oktober, wat pakket gaat zijn is nog niet bekend.
quote:Gatti schreef op 24 september 2011 @ 17:51:

Hallo, hier een stille meelezer.

Ik wil heel graag de Unox-codes hebben als iemand ze nog over heeft.

Mijn mailadres is: wiebelhobbes@hotmail.com.

Alvast heel erg bedankt!Er zijn er 2 onderweg!
Bij de ah in deze week in de bonus, unox rookworst.
ik heb nog 1 slankiecode voor de liefhebber (1 punt)
quote:eendtje schreef op 25 september 2011 @ 10:12:

[...]

Er zijn er 2 onderweg!Bedankt Eendtje, ik heb de mail gekregen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Alynia schreef op 24 september 2011 @ 23:03:

Heb nu wel mail gehad van -a-, maar als ik weer heb zal ik proberen je te onthouden Gatti Jammer, maar toch bedankt Alynia.
Voor de liefhebber heb ik kortingsbonnen van de Veronicagids voor:

Slagharen

Safaripark Beekse Bergen

Hellendoorn

Sea Live

Amsterdam Dungeon

Drievliet

Walibi

Dolfinarium

Madame Tussauds

Toverland

Movie Park Germany

Korting tussen 4 en 7, 50 euro.
Gatti: denk je eraan dat je het origineel nodig hebt voor het inleveren van de codes? Dus het papiertje zelf
Vanaf vandaag bij de kruidvat wilkonson scheerapparaat,scheer-gel en after shave balsem geld terug actie
quote:Mugske schreef op 25 september 2011 @ 10:00:

[...]

yunomi is een site waar je ieder kwartaal punten kunt sparen voor een pakket. Pakket verschilt dus per kwartaal. 1e kwartaal een pakket met shampoo, conditioner etc, tweede kwartaal met wasmiddel & wasverzachter, 3e kwartaal een agenda (waar veel mensen niet voor sparen), 4e kwartaal begint 3 oktober, wat pakket gaat zijn is nog niet bekend.Hoe spaar je die dan?
yunomi punten spaar je oa door te reageren op berichten. Actie-codes in te voeren ( zie je ook vaak op forums op internet dus hoef je niet in de winkel te kopen) Het sparen gaat niet snel
Oh helaas geen tijd voor.
Ik ben een tijd terug vrekkerig geweest. Althans, dat vind ik toch van mezelf Had shampoo nodig dus besteld en voor ¤7,80 heb ik 3 shampoo's en een lippenbalsem. Best goedkoop vind ik

De kruidvatacties ga ik morgen naar kijken, lijkt me wel iets voor mij, zeker het scheren waar ik nu tegenaan hik(dringend mesjes nodig en vind ze eigenlijk te duur)
Er is bij kruidvat nu een actie met een bepaald scheermerk - mag je 3 (verschillende) producten gratis proberen; je krijgt het aankoopbedrag terug op je rekening.

Er hangen hier posters van AH garage sale, weet iemand wat dat is? (staat verder niets bij en kan ook niets vinden online)

Ik ga mezelf uitdagen deze maand onder de 100 euro te blijven voor boodschappen, moet toch lukken!
was ook benieuwd naar die garage sale, kan ook niks vinden met google :-/
Bij de kruidvat hebben ze nu ook aanbieding met inlegkruisjes en maandverband voordeelpakken voor 7,50 en er zut een grattis mascara bij van max factor twv 15.00
Hoi,

ik heb op deze website een gratis fotoboekje laten maken, je betaalt alleen 5 euro verzendkosten.

En je kunt met een fake mail adres aanmelden, je hoeft niets te bevestigen.

Dus ik heb maarliefst 7 boekjes gemaakt (je kunt je ontwerp online delen, zodat je met je fake mail adres hem weer kan bestellen.) , zodat ik opa en oma's, tantes enzo een boekje van ons zoontje kon opsturen. Veel leuke reacties gehad. Toch leuk voor zo'n bedrag!
Bij Kruidvat hebben ze nu ook een aanbieding van postzegels: 2 velletjes voor 7,90 euro + een zak gratis winegums (500 gr t.w.v. 1,19 ). Bij mijn Kruidvat werden de velletjes gewoon aangeslagen voor 9,20, maar ik kreeg ze toch mee voor 7,90 en het gratis snoep.

Vreemde actie, want volgens mij hebben postzegels een vaste waarde en mogen ze daar niet onder worden verkocht, maarja...

(ik las op een andere site dat sommige winkels hadden gezegd dat het een drukfout was, maar ik heb ze dus wel gekregen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven