3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 26 september 2011 om 15:24
maandag 26 september 2011 om 15:31
met de andere eetjes is het ook goed.
enfer weer helemaal dr vacht terug... ze heeft de bijnaam evil cat met een meetinkje vonden de meeste dr eng past echt goed bij me die kat ghe...
en elmie doet het altijd goed... op de hartverzakkingen die ze me bezorgd heeft na... broekkie slaapkamerdeur niet goed dichtgedaan... + raam open... en nog een x... de klemmende deur die dus open was gewaaid omdat ie niet goed dichtzat... altijd leuk 's nachts op zoek naar je binnenkat
enfer weer helemaal dr vacht terug... ze heeft de bijnaam evil cat met een meetinkje vonden de meeste dr eng past echt goed bij me die kat ghe...
en elmie doet het altijd goed... op de hartverzakkingen die ze me bezorgd heeft na... broekkie slaapkamerdeur niet goed dichtgedaan... + raam open... en nog een x... de klemmende deur die dus open was gewaaid omdat ie niet goed dichtzat... altijd leuk 's nachts op zoek naar je binnenkat