Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 25 september 2011 om 13:18
Mick Jarmo
Mick Jarick/Yarrick (rijmt wel, weet niet of je dat erg vindt)
Mick Timme
Mick Timo
Mick Cesco
Mick Lars
Mick Milan
Mick Marnik (rijmt weer)
Mick Robin
Mick Boaz
Mick Len
Mick Sven
Mick Stijne
Mick Jesse/Jessie
Mick Alex/Alec
Mick Axel
Mick Hugo
Mick Jorn
Mick Jard/Nard
Hmm merk dat ik het erg lastig vind! Persoonlijk hou ik niet van een tweede naam als de eerste naam zo kort is. Klinkt op de één of andere manier niet lekker met elkaar. Als ik er dan toch een tweede naam bij zou moeten kiezen, zou ik gaan voor een naam van twee lettergrepen.
Overigens vind ik Mick een erg mooie naam en zeker niet ordi:)
Mick Jarick/Yarrick (rijmt wel, weet niet of je dat erg vindt)
Mick Timme
Mick Timo
Mick Cesco
Mick Lars
Mick Milan
Mick Marnik (rijmt weer)
Mick Robin
Mick Boaz
Mick Len
Mick Sven
Mick Stijne
Mick Jesse/Jessie
Mick Alex/Alec
Mick Axel
Mick Hugo
Mick Jorn
Mick Jard/Nard
Hmm merk dat ik het erg lastig vind! Persoonlijk hou ik niet van een tweede naam als de eerste naam zo kort is. Klinkt op de één of andere manier niet lekker met elkaar. Als ik er dan toch een tweede naam bij zou moeten kiezen, zou ik gaan voor een naam van twee lettergrepen.
Overigens vind ik Mick een erg mooie naam en zeker niet ordi:)

maandag 26 september 2011 om 20:42
dinsdag 27 september 2011 om 09:26
@ Kell: Ik heb nog nooit gehoord van Kern als naam, dus even gegoogled. Het is blijkbaar een keltische meisjesnaam en betekent 'donkergehaard kind'. Het doet mij vooral denken aan kernenergie, kerncentrale enz. Iets te bijzonder naar mijn smaak. Maar als jij het mooi vindt zou ik me niet druk maken om wat andere mensen zeggen!

woensdag 28 september 2011 om 11:39
quote:liesxx schreef op 23 september 2011 @ 09:03:
Hi.
Een paar dagen geleden vroeg ik jullie om je mening. Ik ben nu alweer 37 weken zwanger en we zijn er als het goed is uit met de naam. Het wordt Lennox!
Wat vinden jullie er van?
Thnx..Hey wat leuk dat jullie Lennox hebben gekozen! Ik had namelijk Lennox geopperd Staat hier bij ons ook op nummer 1! Goede keus en wens je alvast een hele goede bevalling en geniet van Lennox!
Hi.
Een paar dagen geleden vroeg ik jullie om je mening. Ik ben nu alweer 37 weken zwanger en we zijn er als het goed is uit met de naam. Het wordt Lennox!
Wat vinden jullie er van?
Thnx..Hey wat leuk dat jullie Lennox hebben gekozen! Ik had namelijk Lennox geopperd Staat hier bij ons ook op nummer 1! Goede keus en wens je alvast een hele goede bevalling en geniet van Lennox!

woensdag 28 september 2011 om 14:28
quote:Kell schreef op 27 september 2011 @ 09:15:
Hoi dames
Even een vraagje voor de namenkenners:
Wat vinden jullie van de naam Kern? Hebben jullie de naam al eens gehoord?
Ik vind Kern niet zo mooi, asocieer het een beetje met kerncentrale, kernenergie etc. Vind het niet echt een naam als je het echt op zn Hollands uitspreekt. Of is het misschien een buitenlandse naam die je bv uitspreekt als Keurn?
Nou ja, het is ook maar een mening als je de naam echt mooi vind gewoon doen!
Hoi dames
Even een vraagje voor de namenkenners:
Wat vinden jullie van de naam Kern? Hebben jullie de naam al eens gehoord?
Ik vind Kern niet zo mooi, asocieer het een beetje met kerncentrale, kernenergie etc. Vind het niet echt een naam als je het echt op zn Hollands uitspreekt. Of is het misschien een buitenlandse naam die je bv uitspreekt als Keurn?
Nou ja, het is ook maar een mening als je de naam echt mooi vind gewoon doen!
donderdag 29 september 2011 om 09:12
[/quote]Of is het misschien een buitenlandse naam die je bv uitspreekt als Keurn?[/quote]
Het is een Keltische naam.
Maar wij wonen in België dus hij zou ook niet op z'n Hollands uitgesproken worden
Ik vind hem zelf ook wat te speciaal en ik denk ook aan kernbommen enzo. Mijn vriend kwam ermee aanzetten. Hij is er helemaal gek op maar we hebben nog tijd.
Ik vind zelf Rune erg leuk.
Het is een Keltische naam.
Maar wij wonen in België dus hij zou ook niet op z'n Hollands uitgesproken worden

Ik vind hem zelf ook wat te speciaal en ik denk ook aan kernbommen enzo. Mijn vriend kwam ermee aanzetten. Hij is er helemaal gek op maar we hebben nog tijd.
Ik vind zelf Rune erg leuk.