betrapt

27-09-2011 22:31 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik zit met een probleem in mijn maag dat ik graag kwijt wil.

Ikzelf zit ook verkeerd dus ik ga me ook niet goed praten . Een anderhalf jaar terug kreeg ik een nieuwe werkleider. En paar maanden later bloeide er iets tussen. Het probleem was dat ie getrouwd was! Maar ik kon me niet verzetten jammer genoeg. En ik werd verliefd op hem. Hij ook op mij ( dat dacht ik toen der tijd ).

We spraken vaak af en hadden zelfs seks samen. Hij praten ook zo tegen mij alsof hij van zijn vrouw af zou gaan. Maar na een tijd begon ik te twijfelen aan zijn mooie woordjes. En begon bij mij een lichtje te branden dat ik waarschijnlijk alleen een neukpartij was voor hem. Op een gegeven moment zitten we samen op kantoor administratie bij te werken en zag ik toevallig het wachtwoord dat hij typte. ( is niet netjes dat weet ik ). En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

kunnen jullie me alstublieft helpen. Het zit me namelijk erg hoog.
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:00:

hij kan me niet ontslaan. daar gaan hele andere mensen over. hij is niet veel meer als mij in dat bedrijf.

hoe dan ook pak ik hem.Doe het wel veilig he, je bent niet z'n enige liefje.

hij kan me niet ontslaan. daar gaan hele andere mensen over. hij is niet veel meer als mij in dat bedrijf.

hoe dan ook pak ik hem.Oe spannend!

hoe dan ook pak ik hem.Whahahaha! Oorlogsstrepen op en gaahaaan! Kom je dan wel even een update geven? Ik brand van nieuwsgierigheid naar je plannen!!
quote:twilight123 schreef op 27 september 2011 @ 23:01:

[...]

Tuurlijk! Overkomt me wekelijks!!

Zie je ....ik doe iets verkeerd!

Ga morgen gewoon eens een ander soort string aantrekken

Misschien dat het met een Marlies Dekkers string wel lukt of zo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
On-ge-loof-lijkwaardig.

hoe dan ook pak ik hem.Ja, doe maar lekkerrrrrrrrrrrrrr...!

hoe dan ook pak ik hem.Hee, je bent eerlijk geworden We boeken vooruitgang dames

hoe dan ook pak ik hem.mss heel mss is hij nu bij de buuf? ik zou gaan kijken wie niet waagt wie niet wint
0

hoe dan ook pak ik hem.Dat zou ik dan weer niet doen, hem nog een keer pakken. Helemaal niet als hij ná jou nog die andere vrouw heeft gepakt.
Je voelt je gewoon gebruikt, maar waarom zou je dan ook iemand anders dat gevoel geven?

Je kan hem wel confronteren, maar laat zijn vrouw er alseblieft buiten. De laatste van wie ze zoiets wil horen is een vrouw die óók met haar man heeft liggen wippen.

.

hoe dan ook pak ik hem.Alweer
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 22:31:

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

kunnen jullie me alstublieft helpen. Het zit me namelijk erg hoog.

Wat een schijn eerlijkheid, je bent verliefd, hebt je maanden

laten neuken en jezelf wijsgemaakt dat hij voor je ging kiezen,

nu ben je er achter dat je gewoon een seksspeeltje voor hem

bent en wil je alles gaan slopen.

Als ik hem niet helemaal krijg, krijgt helemaal niemand hem.

Je bent gebruikt en daar zal je mee moeten leren omgaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

hoe dan ook pak ik hem.

Oe ja....doen!

Maar wel vertellen hè hier!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind dat je het verhaal wel een beetje mag opleuken, het is nog steeds saai.

hoe dan ook pak ik hem.

Oh, het ging je dus niet om zijn vrouw, maar om wraak?

Nou ja, ook prima hoor. Je hebt groot gelijk!
quote:Summerdance schreef op 27 september 2011 @ 22:59:

Maar dat ineens uit mijn slipje en bovenop zijn lul vallen is mij nog nooit overkomen...jullie? ga stuk hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik verveel me
ik heb zelf mijn stringetje opzij gedaan hoor. en genoot er ook erg van op dat moment. tuurlijk ga ik dat niet ontkennen. omdat ik er andere gedachtes bij had. en toen de gedachtes veranderde tuurlijk heb ik toen gedacht om naar zijn vrouw gelijk te stappen. omdat het niet eerlijk is wat WIJ gedaan hebben. maar ik heb het laten gaan... maar nu dit weer en dan kan ik het op n een of andere manier niet meer laten gaan
quote:ritmeester schreef op 27 september 2011 @ 22:56:

Je kon je niet verzetten, dus daar kan je niks aan doen. En een stemmetje zei je dat je illegaal moest inbreken op zijn coputer, dus daar kan je ook niks aan doen.

Wel goed dat je nu zijn vrouw wil inlichten, dat is echt heel sterk van je!Mee eens. Soms overkomt het je gewoon dat je ineens de lul van een getrouwde vent in je hebt hangen. En naar stemmetjes in je moet je ook altijd luisteren. En heel erg nobel van je dat je nu graag met zijn vrouw wil praten. Lijkt me eigenlijk ook wel heel fijn voor je, kunnen jullie samen klagen over hem.
Wie heeft het hek open laten staan?
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:05:

ik heb zelf mijn stringetje opzij gedaan hoor. en genoot er ook erg van op dat moment. tuurlijk ga ik dat niet ontkennen. omdat ik er andere gedachtes bij had. en toen de gedachtes veranderde tuurlijk heb ik toen gedacht om naar zijn vrouw gelijk te stappen. omdat het niet eerlijk is wat WIJ gedaan hebben. maar ik heb het laten gaan... maar nu dit weer en dan kan ik het op n een of andere manier niet meer laten gaan

hoe dan ook pak ik hem.

Waarmee dan? Hij is een geweldige leugenaar en maakt hier zoals ik jou lees ook flink veel werk van. Dit doet hij ook bij haar, hij kletst zich er gewoon uit meid.

Houdt de eer aan jezelf , kap hem af en ga verder met je baan en leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:batwom schreef op 27 september 2011 @ 23:04:

Ik vind dat je het verhaal wel een beetje mag opleuken, het is nog steeds saai.Ja, TO. Kun je geen SOA aan het verhaal toevoegen? Dat je scharreltie met Chlamydia heeft gestrooid ofzo en dat de hele afdeling in de Ziektewet zit?
Heb jij nou nooit dat je je afvraagt:"Hoe zou een dame met stijl en klasse dit aanpakken?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven