duwkar
woensdag 28 september 2011 om 23:47
Ben me suf aan het googelen, maar kan er geen vinden: een leuke duwkar voor mijn dochter van net één. Ze begint zich nu voort te bewegen aan het keukenkarretje op wieltjes van mijn schoonmoeder, maar dat is toch niet ideaal! Ik zoek er eentje met weerstand zodat hij niet sneller rijdt dan zij en ze meteen valt, liefst van hout en met blokken.
Loopwagentje van Nijntje lijkt me erg stabiel en ook leuk, maar is wel erg plastic & ik heb liever alles in één, anders zitten we over een half jaar weer dat we nog een blokkenwagen willen
Iemand tips/ervaringen?
Loopwagentje van Nijntje lijkt me erg stabiel en ook leuk, maar is wel erg plastic & ik heb liever alles in één, anders zitten we over een half jaar weer dat we nog een blokkenwagen willen
Iemand tips/ervaringen?
woensdag 28 september 2011 om 23:51
Geen suggesties voor je, maar ik zie zo'n hummeltje helemaal voor me, achter het keukenkarretje, met een dikke pamper aan en van die snoezige 'pootjes' eronder (zo noemen ze hier de beentjes). Leuke leeftijd. 
Oh, toch nog een suggestie: zo'n houten ding met blokjes, met zo'n rood steuntje, kun je gewoon bij de Hema kopen volgens mij. Succes!
Oh, toch nog een suggestie: zo'n houten ding met blokjes, met zo'n rood steuntje, kun je gewoon bij de Hema kopen volgens mij. Succes!
woensdag 28 september 2011 om 23:53
woensdag 28 september 2011 om 23:55
donderdag 29 september 2011 om 00:01
Als ik de link volg van die laatste, dan kom ik op een speelgoedsite. Daar staat dan onder 'voor vergelijkbare producten: zie hieronder'. En dan staat er vervolgens 'herenslips'?? Moet niet gekker worden, haha.
Maar verder naar onderen staat ook nog een leuke (al lukt het niet om hem daar te bestellen blijkbaar):
Maar verder naar onderen staat ook nog een leuke (al lukt het niet om hem daar te bestellen blijkbaar):
donderdag 29 september 2011 om 00:03
donderdag 29 september 2011 om 00:08
donderdag 29 september 2011 om 00:13
Ja die had ik ook gezien! (tegengekomen bij googelen), maar ik dacht misschien in die twee jaar zijn er wel weer mensen met nieuwe tips. Maar ik zie nu ook een lijstje met winkels in dat topic, ga ik die gewoon allemaal even af, om te kijken.
Morgen dan, want nu moet ik van mezelf naar bed, zo'n haast heeft het ook weer niet (ja, ze besluit ineens om te gaan beginnen met lopen haha).
Als je nog een leuke tegenkomt in de komende dagen, kom 'm gerust posten Dank voor de hulp tot nu alvast!
Morgen dan, want nu moet ik van mezelf naar bed, zo'n haast heeft het ook weer niet (ja, ze besluit ineens om te gaan beginnen met lopen haha).
Als je nog een leuke tegenkomt in de komende dagen, kom 'm gerust posten Dank voor de hulp tot nu alvast!
donderdag 29 september 2011 om 00:14
Oh, via deze link: ook een leuke (alleen geen blokken en rem). Maar wat een keuze zeg! Wist niet dat er zoveel te koop was, ik kijk mijn ogen uit.
http://wheelybug.nl/producten/wheelybug
http://wheelybug.nl/producten/wheelybug
donderdag 29 september 2011 om 07:07
Mijn zoon had dat Nijntje wagentje met weerstand en m'n dochter een houten kar van kruitvat zonder weerstand maar ze liepen er beide even goed achter hoor. Als je een leuke ziet zonder weerstand, zou ik hem er niet om laten staan.
Oja waar je wel op kunt letten is of hij stabiel genoeg is als je kindje zich eraan optrekt. Dat hij dus niet kiept.
Oja waar je wel op kunt letten is of hij stabiel genoeg is als je kindje zich eraan optrekt. Dat hij dus niet kiept.
donderdag 29 september 2011 om 14:38
Die van Ikea is echt geweldig. Deze heeft een schroef waarmee je de weerstand kan instellen. In het begin zet je hem op heel stroef (makkelijk als ze net kan lopen) en later kun je de wielen gewoon helemaal los zetten. De stang (? waar je hem aan vasthoudt) is ook verstelbaar, recht in het begin en later wat schuiner.
Onze zoon heeft veel aan dit wagentje gehad, hij was extreem laat met lopen en durfde achter dit wagentje wel te oefenen.
Onze zoon heeft veel aan dit wagentje gehad, hij was extreem laat met lopen en durfde achter dit wagentje wel te oefenen.