duwkar

28-09-2011 23:47 51 berichten
Ben me suf aan het googelen, maar kan er geen vinden: een leuke duwkar voor mijn dochter van net één. Ze begint zich nu voort te bewegen aan het keukenkarretje op wieltjes van mijn schoonmoeder, maar dat is toch niet ideaal! Ik zoek er eentje met weerstand zodat hij niet sneller rijdt dan zij en ze meteen valt, liefst van hout en met blokken.

Loopwagentje van Nijntje lijkt me erg stabiel en ook leuk, maar is wel erg plastic & ik heb liever alles in één, anders zitten we over een half jaar weer dat we nog een blokkenwagen willen

Iemand tips/ervaringen?
quote:lottekeNL schreef op 29 september 2011 @ 12:42:

Oh ok, dat is dus ook nog een optie.. grappig trouwens, dat het niet zoveel uitmaakt of er weerstand op de wielen zit of niet. Je zou denken van wel! Maar ik ga denk ik eens proeflopen in een winkel, is nog gezellig ook!

Ga je mee, Molly?

Jaaaaa, ik ga zeker mee! Jij in de kar, want dat deed je tenslotte liever, en ik duwen. Beiden blij. Oh ja, het kind ook natuurlijk.

Wat zal dat een fun zijn, allemaal babyspul uitzoeken waar ik zelf geen fluit aan heb! Heerlijk! :-)
Alle reacties Link kopieren
http://www.dezonnewijzer. ... -duwwagens-in-div-kleuren

Heel stevig ding, ik heb er ook eentje cadeau gegeven.

verba volant, scripta manent.
De winkel zit aan de Korte Hoogstraat in Rotterdam.
verba volant, scripta manent.
Hier hebben we zowel de Wheelybug als de Woezel en Pip loopwagen. De Wheelybug ging veel te snel, en was te laag, geen succes dus. De Woezel en Pip ging een stuk beter, en heeft ook wat meer weerstand.
@Tickel & Jorina: Woezel en Pip zag er ook leuk uit! En die is dus ook fijn?

@Pompadoer: Van de Ikea las ik wat slechte dingen over, maar die was jou toch goed bevallen? Misschien wel verbeterd, in de tussentijd.

@MarianneDavids: welke bedoel jij dan? De linkpagina geeft twee verschillende, eentje van van Dijk en een Harlekijn. Allebei mooi vind ik!

Lol Molly, Ja gezellig, laten we de dreumes thuis en gaan we daarna lekker borrelen Scheelt wel veel geld trouwens hoor, geen babyspul hoeven kopen..(al vind ik het wel het leukste dat er is, dingen kopen voor haar )
Ik zag er ook 1 in de drie dwaze dagen aanbieding van de Bijenkorf, van hout. Was een leuk ding. Ik weet niet meer welke dag de aanbieding was, maar staat wel op de website van de Bijenkorf.
Die had ik ook gezien, en die vind ik inderdaad ook érg mooi! Ik denk dat het daardoor ook komt dat ik dit topic opende, en omdat mijn dochter dus net besloot om het keukenkarretje maar te gebruiken als duwkar...
quote:lottekeNL schreef op 29 september 2011 @ 20:39:

@Tickel & Jorina: Woezel en Pip zag er ook leuk uit! En die is dus ook fijn?

@Pompadoer: Van de Ikea las ik wat slechte dingen over, maar die was jou toch goed bevallen? Misschien wel verbeterd, in de tussentijd.

@MarianneDavids: welke bedoel jij dan? De linkpagina geeft twee verschillende, eentje van van Dijk en een Harlekijn. Allebei mooi vind ik!

Lol Molly, Ja gezellig, laten we de dreumes thuis en gaan we daarna lekker borrelen Scheelt wel veel geld trouwens hoor, geen babyspul hoeven kopen..(al vind ik het wel het leukste dat er is, dingen kopen voor haar )

Ja, ik vond het een prima ding. Wat had je er dan voor slechts over gelezen?

Mijn oudste zoon liep overigens het liefst achter een lege pamperdoos, die hoefde helemaal geen karretje.
De wheelybug is overigens ook een superleuk ding maar echt niet geschikt om achter te lopen.

Favoriet bij m'n nichtje
quote:Pompadoer schreef op 30 september 2011 @ 16:56:

[...]

Ja, ik vond het een prima ding. Wat had je er dan voor slechts over gelezen?

Mijn oudste zoon liep overigens het liefst achter een lege pamperdoos, die hoefde helemaal geen karretje.

Dat kan hier helaas niet, daar ligt de kat al altijd in

Die Wheelybugs vind ik ook érg schattig, maar toch weer een heel ander iets!

Ik weet niet meer precies wat ik las over die van de Ikea, maar was ook maar de mening van één iemand hoor.

Mara, die is óók leuk zeg!!
We hebben vandaag de duwkar bij de Bijenkorf gehaald. Ziet er erg mooi uit, morgen mag ze ermee lopen
Die van Mara is inderdaad ook leuk.

Maar Lotteke: we willen een plaatje van het karretje hoor! Voor minder doen we het niet!
Ik plaats een foto als ze erachter loopt

Mijn schoonmoeder had vandaag ook een wagentje gehaald, en daar loopt ze achter alsof ze nooit anders heeft gedaan. Ze vindt het erg leuk.
Haha, schoonmoeder was natuurlijk jaloers dat ze het keukenkarretje niet voor zichzelf had; heeft gauw een kar voor kleindochter gekocht.
Ja, nou, de poppenwagen had ze al van andere oma, dus deze primeur liet ze zich niet door de neus boren.. de 'strijd' tussen de oma's
*poef*

Laat ff weten wanneer je m hebt gezien, Molly, dan haal ik 'm weer weg
Aaah, wat ontzettend schattig! En hoe stoer ze erachter staat!

Heb 'm gezien dus, dus verwijder 'm maar gauw! :-)
Haha ja, fanatiek koppie.. ze loopt er heerlijk achter.
Nou, dat doe je snel! Je had 'm al verwijderd voordat ik het getypt had volgens mij, haha.
Ja, ik zat er klaar voor haha. Ik wilde 'm laten zien, met dat fanatieke koppie, maar eigenlijk alleen aan jou
Gelijk heb je. Wilde juist zeggen dat je op moest passen: voor herkenbaarheid (mocht je dat erg vinden) én voor mensen met verkeerde bedoelingen.

Loopt ze al los ook, of enkel achter de kar? Misschien langs tafel al?
Ik ben denk ik sowieso wel vrij herkenbaar, denk ik. Maar idd foto's van dochter post ik verder niet.

Ze loopt inderdaad wel langs meubels nu, nog niet helemaal los. Maar vooral geen haast, het gaat al hard genoeg
Die van Mara hebben wij hier ook. Is wel vrij laag en dochter snapt nog niet echt dat je er bij kan staan (ze wordt overmorgen 1 jaar), laat staan lopen. De blokjes worden wel veelvuldig weggesmeten.
Ik zal even een hartig woordje met haar spreken:

'Lotteke-baby, langzaam aan doen, je moeder vindt het té hard gaat. Dus vooral níet gaan lopen voor je 18e! Laat je maar lekker dragen al die tijd.'

Denk je dat je herkenbaar bent? Dat denk ik ook wel eens, zeker nu ik steeds meer privédingen post. Maar die zijn dan enkel herkenbaar, denk ik, voor mensen die mij ook persoonlijk kennen. Anders lijkt het informatie die op jan en alleman van toepassing kan zijn (hoop ik, haha).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven