duwkar
woensdag 28 september 2011 om 23:47
Ben me suf aan het googelen, maar kan er geen vinden: een leuke duwkar voor mijn dochter van net één. Ze begint zich nu voort te bewegen aan het keukenkarretje op wieltjes van mijn schoonmoeder, maar dat is toch niet ideaal! Ik zoek er eentje met weerstand zodat hij niet sneller rijdt dan zij en ze meteen valt, liefst van hout en met blokken.
Loopwagentje van Nijntje lijkt me erg stabiel en ook leuk, maar is wel erg plastic & ik heb liever alles in één, anders zitten we over een half jaar weer dat we nog een blokkenwagen willen
Iemand tips/ervaringen?
Loopwagentje van Nijntje lijkt me erg stabiel en ook leuk, maar is wel erg plastic & ik heb liever alles in één, anders zitten we over een half jaar weer dat we nog een blokkenwagen willen
Iemand tips/ervaringen?
zaterdag 15 oktober 2011 om 23:48
Alvast gefeliciteerd, cakeje
Mijne wil juist alleen maar lopen, bijna geen interesse in de blokjes. En als ik er iets mee bouw maait ze het direct weer omver.
Molly haha
En ja, inderdaad, herkenbaar als je alle stukjes bij elkaar ziet. Dat kán niemand anders zijn, denk ik dan.. maar ja, dat geldt alleen als er bij iemand een lampje gaat branden.
Mijne wil juist alleen maar lopen, bijna geen interesse in de blokjes. En als ik er iets mee bouw maait ze het direct weer omver.
Molly haha
En ja, inderdaad, herkenbaar als je alle stukjes bij elkaar ziet. Dat kán niemand anders zijn, denk ik dan.. maar ja, dat geldt alleen als er bij iemand een lampje gaat branden.