waar sta ik?

08-02-2008 04:02 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen hier!

ja ik ben nou echt helemaal de kluts kwijt! ik praat nou al 3 maand lang met een jongen uit zuid afrika aan de telefoon elke avond voor ongeveer een uur lang. heb hem voor eerst ontmoet in een bar bijna 2 jaar geleden. daarna een hele tijd niet meer gezien tot verleden jaar november op een trouwerij. sindsdien heb ik met hem elke dag gesproken en hem 3 keer ontmoet. hij rijdt nou vrachtwagens want dat is de best betaalde job hier in amerika als je een visum hebt. in die 3 keer dat ik hem ontmoet heb, hebben we wat geflikflooid. ik praat niet voor jan lul met een jongen elke avond voor een uur lang hij zegt dat ie me leuk vindt maar hij ziet me schijnbaar aan als een vriendin. hij heeft geen tijd voor een vaste relatie maar ik ben niet van plan om een friend with benefits te zijn! wat denken jullie ervan
Nou sorry, maar hier heb ik echt totaal geen enkele mening over.
quote:tylertx444 schreef op 08 februari 2008 @ 04:02:

wat denken jullie ervanIk denk dat je een knap hoge telefoonrekening zal hebben.
heeft hij gezegd dat hij geen tijd heeft voor een vast relatie? Dan is het duidelijk. Maar snap je verhaal niet helemaal geloof ik...
en idd, snap ook weinig van het verhaal. Als jij in NL zit en hij in afrika of amerika??? hoe kan je dan een relatie beginnen??
we zitten alle twee in amerika. ik zou anders niet weten hoe ik hem ooit heb kunnen ontmoeten.
quote:Martijn77 schreef op 08 februari 2008 @ 04:18:

[...]

Ik denk dat je een knap hoge telefoonrekening zal hebben.dat valt mee want na 7 uur s'avonds kan ik gratis bellen
quote:tylertx444 schreef op 08 februari 2008 @ 06:15:

we zitten alle twee in amerika. ik zou anders niet weten hoe ik hem ooit heb kunnen ontmoeten.

Misschien op vakantie ergens? Beetje je fantasie gebruiken, er zijn zat manieren om iemand uit een ander land te ontmoeten! Zelfs als je niet allebei in hetzelfde land woont.

Snap verder trouwens maar heel weinig van je verhaal.Wat is het probleem? Hij wil geen relatie...okay dan niet. Probleem opgelost toch?

En snap ook niet helemaal waarom vrachtwagenchauffeur de best betaalde baan zou zijn???

Maar goed, als hij blij is met z'n werk zal het wel goed zijn.

Toen ik de titel van het topic las dacht ik eigenlijk dat het een spelletje ofzo was. Zo van "ik sta voor een paleis waar de broer van Napoleon tijdelijk heeft gewoond, paar minuutjes lopen van de Bijenkorf en ietsje verder naar de Wallen. Waar sta ik?"

Antwoord: voor het paleis op de dam.
quote:LittlePhoenixxx schreef op 08 februari 2008 @ 08:46:

Toen ik de titel van het topic las dacht ik eigenlijk dat het een spelletje ofzo was. Zo van "ik sta voor een paleis waar de broer van Napoleon tijdelijk heeft gewoond, paar minuutjes lopen van de Bijenkorf en ietsje verder naar de Wallen. Waar sta ik?"

Antwoord: voor het paleis op de dam.Leuk spelletje voor op " Overige " , ik zou zeggen ; open een nieuw topic !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Martijn77 schreef op 08 februari 2008 @ 04:18:

[...]

Ik denk dat je een knap hoge telefoonrekening zal hebben.

Wat een super nederlandse reactie is dit nou toch weer!! Dan ben ik weer blij dat ik al lang niet meer in dat gezellige, maar bekrompen landje woon.

Ik denk dat je duidelijk moet communiceren naar elkaar toe wat jullie verwachtingen zijn. Als hij alleen een goede vriendin wil en jij wil meer dan dat, dan doe je er wijs aan om het contact te verminderen. Anders ben jij degene die gekwetst gaat worden.
Nou, ik vind je verhaal helemaal duidelijk hoor! Jij zit waarschijnlijk voor je studie of als au pair in America. Deze jongen is zuid-afrikaans en werkt in Amerika via een green card. Blijkbaar ben je niet zo blij dat hij vrachtwagen chauffeur is, maar 'it pays the bills'. Jij hoopt dat er een relatie uit voortvloeit, maar hij wil nu niet gebonden zijn. Mijn ervaring met mannen die naar een ander land vertrekken om er te werken, is dat het vaak ook een vlucht is uit land van herkomst of dat ze zin hebben in een losbandig leven in een land waar niemand hun kent. Ik zou zeggen 'blijf niet hopen dat de relatie meer wordt dan het nu is; he's just not that into you'. Als je ook een behoefte hebt aan vriendschap, blijf gezellig met deze jongen aan de telefoon hangen. Als je blijft hopen op meer, ga er dan niet meer naar bed, maar kap de relatie juist af en zoek ergens anders een jongen die wel voor je gaat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2008 @ 08:49:

[...]

Leuk spelletje voor op " Overige " , ik zou zeggen ; open een nieuw topic !Al gedaan!
quote:tylertx444 schreef op 08 februari 2008 @ 06:15:

KLM

Martinair

North West

Britisch Airways

China Airlines

Qantas

Air France

Alitalia

Bijvoorbeeld. Dus.
quote:Thea83 schreef op 08 februari 2008 @ 09:27:

[...]

Wat een super nederlandse reactie is dit nou toch weer!! Dan ben ik weer blij dat ik al lang niet meer in dat gezellige, maar bekrompen landje woon.

Maar fijn dat je je toch nog in wilt laten met dit bekrompen forumpje. Mag ik voor alle forummers spreken als ik zeg dat we ons gevleid voelen?
quote:fleurtje schreef op 08 februari 2008 @ 11:25:

[...]

quote:Wat een super nederlandse reactie is dit nou toch weer!! Dan ben ik weer blij dat ik al lang niet meer in dat gezellige, maar bekrompen landje woon.Maar fijn dat je je toch nog in wilt laten met dit bekrompen forumpje. Mag ik voor alle forummers spreken als ik zeg dat we ons gevleid voelen?

Fleur, je mag!

Thea heeft blijkbaar haar gevoel voor ironie bij de douane achtergelaten toen ze ons bekrompen land ontvluchtte...

[...]

Het genoegen is geheel wederzijds.
Wat grappig dat jullie je zo druk maken over mijn opmerking.
Och, grappig....

Ik vond zelf die opmerking van Martijn77 grappig. Ieder zijn humor hoor, daar valt niet over te twisten, maar om nou gelijk een reactie van zulk een onschuldige strekking "super-nederlands" en (dus) "bekrompen" te noemen ookal zie je zelf de humor er niet van in...
goed, even kijken of ik je verhaal goed begrijp: jij woont momenteel in amerika en daar heb je 2 jaar geleden een jongen uit zuid.-afrika ontmoet. Jullie spreken sinds 3 maanden iedere avond met elkaar en hebben elkaar 3 keer irl ontmoet en een beetje geflikflooid. Jij bent nu meer voor hem gaan voelen, maar je weet niet of hij hetzelfde voor jou voelt. Klopt het tot dusver?

Wat is de reden dat hij naar amerika is gekomen en weet je zeker dat hij back home geen vriendin of vrouw en kindjes heeft zitten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waar jij staat? Nou nergens. In ieder geval blijkbaar niet op de plek waar je zou willen staan. Hij heeft zijn kaarten op tafel gelegd en gezegd dat hij geen vaste verkering wil. Jij wil geen vriendin met benefits zijn, dan lijkt het me helemaal aan jou om hier heel snel een eind aan te breien. Je kunt gerust met hem blijven bellen als jullie daar allebei lol aan beleven maar ik zou het idee van een relatie los proberen te laten.

He's just not that....enzovoort.
Mannen zijn zooo makkelijk. Als ze zeggen dat ze geen relatie willen, willen ze dat ook niet.

Trek zelf je conclusies.
Fleurtje heeft mij trouwens doen grinniken en Martijn ook
quote:rosanna08 schreef op 08 februari 2008 @ 18:46:

Wat is de reden dat hij naar amerika is gekomen en weet je zeker dat hij back home geen vriendin of vrouw en kindjes heeft zitten?

hij is hier heengekomen om dat hij zijn eigen vrachtwagenchauffeur bedrijf wou opzetten. en ik weet het zeker dat hij geen vrouw met kindjes heeft en ook geen vriendin.

[...]

Als hij alleen een goede vriendin wil en jij wil meer dan dat, dan doe je er wijs aan om het contact te verminderen. .

zie dat is het nou alles wijst erop dat ie wel 'into me' is. z'n houding, hoe ie reageerd, even the eye contact whenever i go see him.

trouwens ik woon hier al 8 jaar. ben met mn familie hierheen verhuisd.
Misschien wil hij alleen neuken.
quote:tylertx444 schreef op 08 februari 2008 @ 21:09:

[...]

zie dat is het nou alles wijst erop dat ie wel 'into me' is. z'n houding, hoe ie reageerd, even the eye contact whenever i go see him.

Ik vind dat helemaal níets daar op wijst, you see.

Bezit de Engelse taal trouwens interpunctie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven