waar sta ik?

08-02-2008 04:02 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen hier!

ja ik ben nou echt helemaal de kluts kwijt! ik praat nou al 3 maand lang met een jongen uit zuid afrika aan de telefoon elke avond voor ongeveer een uur lang. heb hem voor eerst ontmoet in een bar bijna 2 jaar geleden. daarna een hele tijd niet meer gezien tot verleden jaar november op een trouwerij. sindsdien heb ik met hem elke dag gesproken en hem 3 keer ontmoet. hij rijdt nou vrachtwagens want dat is de best betaalde job hier in amerika als je een visum hebt. in die 3 keer dat ik hem ontmoet heb, hebben we wat geflikflooid. ik praat niet voor jan lul met een jongen elke avond voor een uur lang hij zegt dat ie me leuk vindt maar hij ziet me schijnbaar aan als een vriendin. hij heeft geen tijd voor een vaste relatie maar ik ben niet van plan om een friend with benefits te zijn! wat denken jullie ervan
En heb je nu een relatie met een platonische vriend?

En voelt het gelijkwaardig? of ben je stiekem als de dood dat ie jou alleen maar heeft genomen omdat je beschikbaar was en hij weggaat zodra ie je kan inruilen voor een exemplaar waar ie mwel vanaf de eerste seconde hoteldebotel op is?

( Ik kreeg ooit een relatie met iemand die al jaren verliefd op me was. en achteraf van mijn kant idd vooral omdat ie er altijd was en ik het goed met m kon vinden en ook wel ens een vriendje wilde. hij voelde dat waarschijnlijk onbewust wel aan, want ging zich enorm onzeker en jaloers gedragen. uiteindelijk liep het helemaal fout en achteraf had ik het beter bij vriendschap kunnen laten. maarja, das achteraf gelul).
Nee hij was geen platonische vriend. We hadden al eerder wat met elkaar gehad. Destijds was ik er niet aan toe, daardoor was het misgegaan. Maar nadat ik hem na een tijdje weer had gezien..kreeg ik de welbekende vlinders. Na wat extra inzet van mijn kant is het uiteindelijk goed gekomen en zijn we bij elkaar.

Ik vind het wel opmerkelijk dat je er automatisch vanuit gaat dat ik juist 'the underdog' ben in deze relatie....Waarom is dat zo? omdat ik een vrouw ben, Omdat ik op viva post? Vraag me oprecht af hoe je tot zo'n conclusie komt

maar goed nogmaals, beter ervoor gaan dan de kans aan je voorbij laten gaan. Niet geschoten is altijd mis.
Dit is niet de eerste keer dat je hier pots. Ik herinner me je topics over je vorige relatie, de problemen met je opleiding en je onzekerheid. Vandaar dat ik er vanuit ga dat jij de underdog was.

En volgens mij heb ik dat dus niet verkeerd gezien, aangezien je nu schrijft " wat extra inzet van mijn kant".
volgens mij heb jij dat wel degelijk verkeer gezien....extra inzet is een momentopname...hoeft toch niet te gelden voor de hele relatie? Maar goed, t kan zijn dat dat wel voor jou geldt.

Wat betreft mijn postings voorheen...niks mis mee. Dit is een forum waar je anoniem kan reageren. Ik ben nog steeds anoniem voor jou.

Ik kies ervoor om het een en het ander van me af te schrijven... Het zijn gedachtes-spinsels....maar dat betekent niet dat ik me irl ook zo gedraag/uitlaat. Ik pas me aan de situatie/gelegenheid aan
Het zijn wel je eigen onzekerheden die je hier post, geen verzonnen onzekerheden. dus is het wel een stukje van jezelf dat je laat zien. Niet het complete plaatje, maar en redelijk goede voorspeller over hoe je op andere situaties zou reageren.
ik ben blij dat jullie er ook zo over denken dat de meeste hier zo bot kunnen reageren en ik ben dat de laatste jaren niet meer gewend!

Voor mijn gevoel is die spark erwel alleen hij is altijd weg. hij zei tegen mij dat als hij een vriendin heeft die wil hij elke dag zien en niet 1 dag in de 6 weken. als we aan de telefoon praten kunnen we over alles praten. het is niet dat we niet weten waar we het over moeten hebben.

En seks met elkaar willen we alle twee nog niet. en sinds ik niet de friend with benefits wil zijn hou ik mn kleren lekker aan. daar heb ik het ook met hem over gehad. ik heb het met mn vorige vriend waar ik in love with the idea of being in love was wel gedaan. ook voor mijn gevoel was ik te overhaastig en dat was mijn eigen fout. ik was dus er alleen maar voor de seks en dat is niet mijn manier van doen.

(i hope this all makes sense, ik heb het geprobeerd mn best te doen om in het nederlands typen alleen heb het wel 3 keer gelezen en elke keer wat veranderd!!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven