Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Die trap is levensgevaarlijk.
Je ziet ze soms helemaal glimmen van de zonnebrand. En dat mag ook wel, denk ik. Anders verbranden ze levend.

WC-papier zullen wel boomblaadjes zijn.
Pita, tuurlijk.

Want er zijn zoveel shoarmatenten daar...
Ze hebben het toch maar mooi geflikt, die twee meiskes!
Ja soer hoor, kom op syl , je kan het!
Ik had van Sylvia wel meer verwacht zeg, dat leek me wel een bikkel.
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Wat ontzettend leuk zeg, hoe die drie Belgen hun spelletje spelen. Behoorlijk kinderachtig. "Ik wil alleen maar met jou en met jou naar de samensmelting en anders is het niet leuk meer!"
Echt een kutteam dat gele team, zeg!

Lullig voor Jochem maar hij gaat naar de grot.
Dat bondjes smeden is vast onderdeel van ER.
Jochem gebruikt zonnebrandfactor 100 denk :D
Nah, syl, zwak hoor...
Idd
Het zal mij benieuwen, als Jochem munten inzet en Debora niet..
Dat plannetje gaat mooi de mist in
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Moooi 2-2!! Stomme Deborah. Hahaha, naar de grot!
Zo zie je maar.
En nu zijn die 2 kerels in de minderheid die steeds complotjes smeden.
Haha!
Oh gat , volgende week kijk ik niet.

Ik haat het als ze vieze levende beestjes moeten eten , blegh!
Net goed
Haha, ja dit is echt verdiend, dat krijg je als je van die nasty complotjes gaat smeden.

Ik hoop wel dat Tanja terugkomt in het spel. Deborah vind ik totaal geen sympathieke vrouw.

Ik heb de aflevering van vorige week gemist trouwens. Hoe lang zit Tanja nu in de grot en waarom is Sylvia eruit gestemd?

En wie heeft het meeste werk aan de boot bij de grot gedaan?
Tanja zit sinds 2 afleveringen in de grot (deze en vorige) dus geen idee hoelang dat in het echt is (een dag of 3/4 gok ik).

Sylvia is de vorige keer gewoon weggestemd, geen idee waarom. Ze moesten toch iemand kiezen.

Tanja heeft het meeste werk gedaan aan de boot bij de grot.

Zo dreamlogic, jij bent weer bij!
Zo ik schakel even laat in. Was op een diploma uitreiking van mijn broer en ben begonnen met kijken vanaf na de eerste reclame.

Vond de proef veel te gevaarlijk, Nicholas werd wel heel hard aangepakt, trap in zijn kloten, mensen die op zijn nek springen. Vond het belachelijk hard allemaal. Was wel blij dat Rood won.

Snap wel waarom Syl naar huis ging, ze heeft 0,0 kans om te winnen ook al zou ze de samensmelting wel halen. Denk dat ze het Tanja ook gewoon meer gunde.

Vind Tanja ook echt een bikkel trouwens.

Verder heb ik veel respect voor Nicholas, en zijn doorzettingsvermogen.

Niko maakte een grote fout deze eilandraad en je zag dat hij het meteen besefte ook.

Ze hadden met hun complotje op Esther moeten stemmen, die lag nog redelijk veilig en ze hadden kunnen rekenen op het feit dat Jochem zich bedreigt voelde en dus munten in zou zetten.

Grove fout van Niko dus.

Leuke aflevering, hoop dat Do volgende week naar huis gaat.
Tanja zit er nu vier dagen. Sylvia werd er unaniem uitgestemd, ze lag het minst goed in de groep. Tanya had de boten al behoorlijk ver af.

Wat ben ik blij met het mislukte complot.
En wat ben ik mosterd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven