En het vrekken gaat door (Deel III)
woensdag 28 september 2011 om 19:21
Ik wil graag weer codes sparen!!Het gaat om de codes op de verpakkingen van Bistro Baguette van Dr. Oetker.. Volgens mij zitten ze niet op andere producten van Dr. Oetker.
De code staat aan de binnenkant van de kartonnen verpakking. Ik heb echter niet alleen de virtuele code nodig maar ook de papieren.
Heb er nu 2 en hoop voor eind van het jaar aan 12 te komen.
Wie helpt mij aan dr. Oetkercodes...?
De code staat aan de binnenkant van de kartonnen verpakking. Ik heb echter niet alleen de virtuele code nodig maar ook de papieren.
Heb er nu 2 en hoop voor eind van het jaar aan 12 te komen.
Wie helpt mij aan dr. Oetkercodes...?
woensdag 28 september 2011 om 22:32
quote:12twister schreef op 23 september 2011 @ 00:01:
Op de website van Tomtom hebben ze een Outlet waar je goedkoop uitlopende en refurbished (met volledige garantie) modellen kunt kopen.
Als je als couponcode Welcome123a invult krijg je nog eens 10 euro extra korting. En gratis bezorging!
Aangezien ik op een parkeerplaats nog kan verdwalen gaat dit mij stress, tijd én brandstof besparen!
Jammerdebammer, mijn TomTom gaat retour. De kaarten op mijn refurbishede exemplaar bleken 2 (!) jaar oud te zijn. TomTom pretendeert dezelfde garantie te geven op refurbished modellen maar dat geldt dus niet voor de kaarten. Wil ik die kaarten updaten, dan moet ik 75 euro betalen! Op de adviesprijs kreeg ik 50 euro korting, dus dan ben ik duurder uit voor notabene een uitlopend model. Echt belachelijk!!!
Heb ook de Glamour gehaald, en er zijn veel meer winkels die aan deze actie meedoen, nl.
Angie V
H&M
Vera Moda
Pandora
America Today
WE Women
Herôme
Vila
Cinderella
Bandolera
Inwear
Rituals
Morgan
ICI Paris XL
Club Brillant
Mexx
Nespresso
Geddes & Gillmore
Hunkermöller
MEN_at_WORK
New Yorker
Pieces
Rivièra Maison
Esprit
DEPT
The Body Shop
Mango
New Look
Sam Friday
Vanilia
Palladium
Starbucks
Who's that Girl
FEBO
Accessorize
ONLY
Clarks
Laundry Industry
20% korting dus doorgaans de gehele collectie op 1 oktober op vertoon van de Glamour. MAAR ook via internet krijg je de korting! Als je www.glamour.nl/merknaam intypt krijg je de kortingscode te zien.
Alvast mijn nederige excuses voor alle vrekken die nu onverhoopt in verleiding zijn gebracht.
Op de website van Tomtom hebben ze een Outlet waar je goedkoop uitlopende en refurbished (met volledige garantie) modellen kunt kopen.
Als je als couponcode Welcome123a invult krijg je nog eens 10 euro extra korting. En gratis bezorging!
Aangezien ik op een parkeerplaats nog kan verdwalen gaat dit mij stress, tijd én brandstof besparen!
Jammerdebammer, mijn TomTom gaat retour. De kaarten op mijn refurbishede exemplaar bleken 2 (!) jaar oud te zijn. TomTom pretendeert dezelfde garantie te geven op refurbished modellen maar dat geldt dus niet voor de kaarten. Wil ik die kaarten updaten, dan moet ik 75 euro betalen! Op de adviesprijs kreeg ik 50 euro korting, dus dan ben ik duurder uit voor notabene een uitlopend model. Echt belachelijk!!!
Heb ook de Glamour gehaald, en er zijn veel meer winkels die aan deze actie meedoen, nl.
Angie V
H&M
Vera Moda
Pandora
America Today
WE Women
Herôme
Vila
Cinderella
Bandolera
Inwear
Rituals
Morgan
ICI Paris XL
Club Brillant
Mexx
Nespresso
Geddes & Gillmore
Hunkermöller
MEN_at_WORK
New Yorker
Pieces
Rivièra Maison
Esprit
DEPT
The Body Shop
Mango
New Look
Sam Friday
Vanilia
Palladium
Starbucks
Who's that Girl
FEBO
Accessorize
ONLY
Clarks
Laundry Industry
20% korting dus doorgaans de gehele collectie op 1 oktober op vertoon van de Glamour. MAAR ook via internet krijg je de korting! Als je www.glamour.nl/merknaam intypt krijg je de kortingscode te zien.
Alvast mijn nederige excuses voor alle vrekken die nu onverhoopt in verleiding zijn gebracht.
donderdag 29 september 2011 om 15:44
Nu viel mij net op dat de setjes spa rood.blauw huismerk ah met 35 eurocent in setje van 6 flesjes in half jaar tijd duurder waren geworden.Van 62 erocent naar 99 eurocent.
Ja ik ben niet gek, haal ze wel bij de buren aan de overkant ( Deen) Daar zijn ze nog steeds 65 eurocent per setje.
AH let blijkbaar NIET op de kleintjes.
Garagesale is vanaf as Maandag.
Ja ik ben niet gek, haal ze wel bij de buren aan de overkant ( Deen) Daar zijn ze nog steeds 65 eurocent per setje.
AH let blijkbaar NIET op de kleintjes.
Garagesale is vanaf as Maandag.
donderdag 29 september 2011 om 21:32
Water krijg ik zondag een hele lading. Ex komt de spullen brengen die nog bij hem liggen, en hij kreeg bij de voedselbank ontzettend veel flessenwater - laat hij dat nu net niet drinken. Dus toen hij belde om een afspraak te maken was het: jij drinkt trouwens toch water???? mooi, ik heb wat voor je Krijg trouwens ook nog pasta erbij, en paaseitjes (jawel, hij kreeg afgelopen dinsdag zelfs nog paaseitjes mee). Dus mijn voorraadkast wordt weer een beetje aangevuld.
Ennuh... ik ben blij met de kringloop Had een bolgeranium gehaald bij de Intratuin voor een euro, maar er geen pot voor - dan hopen ze natuurlijk dat je er een dure pot bij koopt. Niet dus, want de kringloop zit er vlak bij, en nu heb ik een pot voor 95 cent, die veel leuker is. En een tasje voor 2 euro, die nog ontzettend mooi is, een die ik net nodig had.
Ennuh... ik ben blij met de kringloop Had een bolgeranium gehaald bij de Intratuin voor een euro, maar er geen pot voor - dan hopen ze natuurlijk dat je er een dure pot bij koopt. Niet dus, want de kringloop zit er vlak bij, en nu heb ik een pot voor 95 cent, die veel leuker is. En een tasje voor 2 euro, die nog ontzettend mooi is, een die ik net nodig had.
donderdag 29 september 2011 om 22:14
quote:cora_cora schreef op 28 september 2011 @ 11:12:
Bij Kruidvat hebben ze nu ook een aanbieding van postzegels: 2 velletjes voor 7,90 euro + een zak gratis winegums (500 gr t.w.v. 1,19 ). Bij mijn Kruidvat werden de velletjes gewoon aangeslagen voor 9,20, maar ik kreeg ze toch mee voor 7,90 en het gratis snoep.
Vreemde actie, want volgens mij hebben postzegels een vaste waarde en mogen ze daar niet onder worden verkocht, maarja...
(ik las op een andere site dat sommige winkels hadden gezegd dat het een drukfout was, maar ik heb ze dus wel gekregen!)
Ik kreeg ze dus mooi niet mee voor ¤ 7,90.
Kreeg bijna een discussie over dat er wel erg veel fouten in de folder staan deze keer.
Euhh die heb ik er niet ingezet, klaag dan bij degene die het wel gemaakt heeft.
Die garagesale van AH is maandag vanaf 8 uur zag ik bij mij in de regio.
Hoe en wat verder weet ik niet, rijdende weg advertenties langs de weg lezen is niet handig .
Gisteren en vanmorgen een pan stamppot gekookt dus nu heb ik 2x 6 porties stamppot in de diepvries (hutspot en spruitjesstamppot).
Wil van het weekend nog een grote pan macaroni maken en ook in porties invriezen, na mijn werk heb ik echt geen zin meer om te koken en dit is dan een goedkope oplossing .
Bij Kruidvat hebben ze nu ook een aanbieding van postzegels: 2 velletjes voor 7,90 euro + een zak gratis winegums (500 gr t.w.v. 1,19 ). Bij mijn Kruidvat werden de velletjes gewoon aangeslagen voor 9,20, maar ik kreeg ze toch mee voor 7,90 en het gratis snoep.
Vreemde actie, want volgens mij hebben postzegels een vaste waarde en mogen ze daar niet onder worden verkocht, maarja...
(ik las op een andere site dat sommige winkels hadden gezegd dat het een drukfout was, maar ik heb ze dus wel gekregen!)
Ik kreeg ze dus mooi niet mee voor ¤ 7,90.
Kreeg bijna een discussie over dat er wel erg veel fouten in de folder staan deze keer.
Euhh die heb ik er niet ingezet, klaag dan bij degene die het wel gemaakt heeft.
Die garagesale van AH is maandag vanaf 8 uur zag ik bij mij in de regio.
Hoe en wat verder weet ik niet, rijdende weg advertenties langs de weg lezen is niet handig .
Gisteren en vanmorgen een pan stamppot gekookt dus nu heb ik 2x 6 porties stamppot in de diepvries (hutspot en spruitjesstamppot).
Wil van het weekend nog een grote pan macaroni maken en ook in porties invriezen, na mijn werk heb ik echt geen zin meer om te koken en dit is dan een goedkope oplossing .
vrijdag 30 september 2011 om 16:15
Ik ga de postcodeloterij-agenda weggooien, maar er staan nog veel kortingsbonnen in (en dat vind ik als vrekje weer zonde om bij het oude papier te gooien. )
Wie heeft interesse? De meeste bonnen zijn geldig tot eind dit jaar. Bij de restaurants krijg je de korting over de gehele rekening.
- 1 gratis maaltijd Resto Van Harte, Amsterdam
- 1x gratis toegang Zeehondencreche Pieterburen
- 3e pak koffie gratis bij wereldwinkels (27/10 - 6/11)
- 2e persoon gratis Kasteel Ammersoyen
- 2e persoon gratis Kasteel Doorwerth
- 20% korting 4 personen Tikibad (v/a 31/10)
- 2 dagkaart Skidome gratis
- 25% korting bij 3512 Eten en Drinken, Utrecht
- 20% korting entree FlevOnice
- 25% korting entree max 4 personen Elysium
- 2e persoon gratis De Zwaluwhoee
- ¤ 4,- korting Dolfinarium
- 30% korting Sea Life
- 30% korting Madame Tussauds
- 25% kroting Lotz Food & Drinks, Amsterdam
- 25% korting De Kemphaan, Almere
- 25% korting rondleiding Ajax, Feyenoord, Ado Den Haag, FC Groningen, Heracles, NEC, PSV, RODA, Sparta, Vitesse
- ¤ 3,- korting 4 pers Blijdorp
- 25% korting Beekse Bergen, 4 pers
- 20% korting Duinrell, 4 pers (tot 30/10)
- 25% korting Pannenkoekenboot Nijmegen/Rotterdam of Amsterdam
- ¤ 5,- korting Movie park Germany, 4 pers
- 20% korting Klimpark FunForest
- 25% korting Pasta e Basta, max 4 pers
- 25% korting Lola's, Amsterdam
- 25% korting Grotten van Han
- ¤ 4,- korting pp Bobbejaanland
- 2e kaartje gratis Sonnema Berenburg
- 25% korting Ned. Philharmonisch Orkest/Nederlands Kamerorkest
- 25% korting Humphreys restaurant
- 50% korting rederij Lovers, day cruise of museumline
- ¤ 4,50 korting Walibi World
- 2e kaartje gratis Attractiepark Sprookjeshof
- ¤ 4,- korting avonturenpark Hellendoorn
- ¤ 2,50 korting verkeerspark Assen
- ¤3,- korting Diernepark Amersfoort
- 20% korting Ecomare
- 20% korting Paleis het Loo
- 25% korting Omniversum
- 25% korting Wagamama
- 20% korting Kasteel de Haar of Kasteel Hoensbroek
- 25% korting De Zevende Hemel, Groningen
- 25% korting Tagore, Amsterdam
- 20% korting diverse kookcursussen
- 25% korting Alfonso's, Amsterdam
- 25% korting Plaisant, Den Haag
- 25% korting Groninger Museum
- 2e kaartje gratis Beelden Aan Zee
- 25% korting le Bon Vivant, Maastricht
- 25% korting Thermae 2000 en gratis welkomstcocktail
- 15% korting Sanadome + gratis badslippers
- 2e kaartje gratis Planetron Cinedome
- 20% korting Rijksmuseum
- 30% korting Afrikamuseum
- 20% korting Workshop Kaldi (buikdansen)
- 25% korting Indonesia, Eindhoven
- 25% korting De handschoen, Zwolle
- 25% korting Het Station, Vlissingen
- ¤ 4,75 korting pp Bleekemolens Race Planet
- 20% korting Euromast
- 25% korting 't Pakhuys, Tilburg
- 25% korting Enig Alternatief, Arnhem
- 25% korting Sir Sebastian, Heerenveen
- 25% korting De oude Raadskelder, Oldenzaal
Mail maar naar Vivahimalaya op gmail punt com
Wie heeft interesse? De meeste bonnen zijn geldig tot eind dit jaar. Bij de restaurants krijg je de korting over de gehele rekening.
- 1 gratis maaltijd Resto Van Harte, Amsterdam
- 1x gratis toegang Zeehondencreche Pieterburen
- 3e pak koffie gratis bij wereldwinkels (27/10 - 6/11)
- 2e persoon gratis Kasteel Ammersoyen
- 2e persoon gratis Kasteel Doorwerth
- 20% korting 4 personen Tikibad (v/a 31/10)
- 2 dagkaart Skidome gratis
- 25% korting bij 3512 Eten en Drinken, Utrecht
- 20% korting entree FlevOnice
- 25% korting entree max 4 personen Elysium
- 2e persoon gratis De Zwaluwhoee
- ¤ 4,- korting Dolfinarium
- 30% korting Sea Life
- 30% korting Madame Tussauds
- 25% kroting Lotz Food & Drinks, Amsterdam
- 25% korting De Kemphaan, Almere
- 25% korting rondleiding Ajax, Feyenoord, Ado Den Haag, FC Groningen, Heracles, NEC, PSV, RODA, Sparta, Vitesse
- ¤ 3,- korting 4 pers Blijdorp
- 25% korting Beekse Bergen, 4 pers
- 20% korting Duinrell, 4 pers (tot 30/10)
- 25% korting Pannenkoekenboot Nijmegen/Rotterdam of Amsterdam
- ¤ 5,- korting Movie park Germany, 4 pers
- 20% korting Klimpark FunForest
- 25% korting Pasta e Basta, max 4 pers
- 25% korting Lola's, Amsterdam
- 25% korting Grotten van Han
- ¤ 4,- korting pp Bobbejaanland
- 2e kaartje gratis Sonnema Berenburg
- 25% korting Ned. Philharmonisch Orkest/Nederlands Kamerorkest
- 25% korting Humphreys restaurant
- 50% korting rederij Lovers, day cruise of museumline
- ¤ 4,50 korting Walibi World
- 2e kaartje gratis Attractiepark Sprookjeshof
- ¤ 4,- korting avonturenpark Hellendoorn
- ¤ 2,50 korting verkeerspark Assen
- ¤3,- korting Diernepark Amersfoort
- 20% korting Ecomare
- 20% korting Paleis het Loo
- 25% korting Omniversum
- 25% korting Wagamama
- 20% korting Kasteel de Haar of Kasteel Hoensbroek
- 25% korting De Zevende Hemel, Groningen
- 25% korting Tagore, Amsterdam
- 20% korting diverse kookcursussen
- 25% korting Alfonso's, Amsterdam
- 25% korting Plaisant, Den Haag
- 25% korting Groninger Museum
- 2e kaartje gratis Beelden Aan Zee
- 25% korting le Bon Vivant, Maastricht
- 25% korting Thermae 2000 en gratis welkomstcocktail
- 15% korting Sanadome + gratis badslippers
- 2e kaartje gratis Planetron Cinedome
- 20% korting Rijksmuseum
- 30% korting Afrikamuseum
- 20% korting Workshop Kaldi (buikdansen)
- 25% korting Indonesia, Eindhoven
- 25% korting De handschoen, Zwolle
- 25% korting Het Station, Vlissingen
- ¤ 4,75 korting pp Bleekemolens Race Planet
- 20% korting Euromast
- 25% korting 't Pakhuys, Tilburg
- 25% korting Enig Alternatief, Arnhem
- 25% korting Sir Sebastian, Heerenveen
- 25% korting De oude Raadskelder, Oldenzaal
Mail maar naar Vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 30 september 2011 om 22:31
quote:noa_lynn schreef op 22 september 2011 @ 21:25:
Ik heb een treinkaartje van de AH-actie die ik zelf waarschijnlijk niet meer ga gebruiken.
Tegen aankoopprijs mag deze overgenomen worden.
.NoaLynn, heb je dat treinkaartje nog altijd? Als ie nog een paar weken geldig is wil ik hem wel van je overkopen, uiteraard tegen aankoopprijs..
Ik heb een treinkaartje van de AH-actie die ik zelf waarschijnlijk niet meer ga gebruiken.
Tegen aankoopprijs mag deze overgenomen worden.
.NoaLynn, heb je dat treinkaartje nog altijd? Als ie nog een paar weken geldig is wil ik hem wel van je overkopen, uiteraard tegen aankoopprijs..
zaterdag 1 oktober 2011 om 11:54
zaterdag 1 oktober 2011 om 21:20
Hoi
ik zag net dat we vanaf maandag weer kunnen gaan sparen voor een nieuw kwartaal cadeau bij yunomi!
Ben zeer benieuwd wat het is! en als ik weer actief ga meedoen op de site hoop ik ook weer iets van de gratis producten te winnen!
Tot nu toe gratis van yunomi:
- 3 doosjes liptop tea.
- fles wasmiddel.
- nog een fles wasmiddel
- zeer grote fles was verzachter!
Zeker de moeite waard geweest voor mij om wat tijd door te brengen op die site!
ik zag net dat we vanaf maandag weer kunnen gaan sparen voor een nieuw kwartaal cadeau bij yunomi!
Ben zeer benieuwd wat het is! en als ik weer actief ga meedoen op de site hoop ik ook weer iets van de gratis producten te winnen!
Tot nu toe gratis van yunomi:
- 3 doosjes liptop tea.
- fles wasmiddel.
- nog een fles wasmiddel
- zeer grote fles was verzachter!
Zeker de moeite waard geweest voor mij om wat tijd door te brengen op die site!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!