The Ghost House
zondag 18 september 2011 om 15:12
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:
Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP
MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.
Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.
Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)
Dickens, de schrijfkunstenares
Khemam, de tropische vrouw
Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht
MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)
Conundrum
Nerd, met zijn raadselachtige berichten
DonkeyShot, onze lieve ezel
Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien
Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond
Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*
Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *
Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*
En natuurlijk het personeel en de huisdieren:
De Butlers: Sjors en James
De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit
De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop
En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D
de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.
Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.
Deel 5
Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP
MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.
Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.
Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)
Dickens, de schrijfkunstenares
Khemam, de tropische vrouw
Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht
MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)
Conundrum
Nerd, met zijn raadselachtige berichten
DonkeyShot, onze lieve ezel
Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien
Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond
Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*
Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *
Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*
En natuurlijk het personeel en de huisdieren:
De Butlers: Sjors en James
De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit
De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop
En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D
de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.
Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.
Deel 5
vrijdag 30 september 2011 om 09:38
Goeie morgen allemaal !
Ik heb in het andere topic een poging gedaan om Mattie uit de droom (nachtmerrie) te helpen. Maar ik betwijfel of het aankomt. Hij zit helemaal vast in zijn eigen kleine enge wereldje vrees ik. En het ligt aan de vrouwen en de eikels. Hij durft het niet aan om eens naar zichzelf te kijken, laat staan om iets te leren en te veranderen. Triest geval.
Ik heb in het andere topic een poging gedaan om Mattie uit de droom (nachtmerrie) te helpen. Maar ik betwijfel of het aankomt. Hij zit helemaal vast in zijn eigen kleine enge wereldje vrees ik. En het ligt aan de vrouwen en de eikels. Hij durft het niet aan om eens naar zichzelf te kijken, laat staan om iets te leren en te veranderen. Triest geval.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 30 september 2011 om 10:33
En ik ben - tegen beter weten in - toch weer op Aktueel in discussie gegaan met onze megalomane forumprofeet.
Ik zou dat niet moeten doen maar ik kan slecht tegen hypocrisie.
Blijkbaar ben ik inderdaad een grote ezel.
Maar ik beloof beterschap. Hier is het veel gezelliger.
vrijdag 30 september 2011 om 11:16
DS is geen ezel, Ida slaapt niet in zijn oor en Xallie en DS hebben geen wilde date gehad. Als ik die dingen niet mag geloven, wat heb ik nog over? Waarom heb je me uit mijn mooie dromen gehaald, DS? Je bent zo gemeen BOEHOEHOEHOE. Nu moet ik weer in therapie met een zware depressie, en dat is alleen jou schuld BOEHOEHOEHOEHOE!!!!!
vrijdag 30 september 2011 om 17:07
@ Mrs SW: het is niet eens zozeer dat ik koppig ben (dat valt best mee, voor een ezel) maar dat ik aan mijn huwelijk een fikse allergie heb overgehouden voor vrouwen die me commanderen en die me voor hun karretje willen spannen.
En dat is best lastig. Rationeel weet ik wel dat lang niet alle vrouwen zo zijn maar het is nog steeds een gevoelig punt.
Van nature ben ik een goedzak, altijd bereid om iedereen een plezier te doen. Maar daar is te vaak en te lang misbruik van gemaakt.
vrijdag 30 september 2011 om 17:34
Arme ezel... Maar ik heb goed nieuws voor je, we zijn gelukkig niet allemaal zo! Ik snap je allergie wel. Ik heb een allergie voor vrijpostige mannen die net iets te amicaal met mij omgaan. Een net iets te stevige handdruk kan bij mij al in het verkeerde keelsgat vliegen. Dus ik snap wel dat als je 'moet' hoort begint te steigeren.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 30 september 2011 om 17:39
@ Mrs SW Dat is ook een voordeel van dit forum, je kan contact hebben met elkaar maar je bepaalt hoeveel je van jezelf laat zien en je bepaalt zelf je eigen grenzen.
Mijn allergie is al veel minder dan het was maar het heeft nog wat tijd nodig. Tijd geneest veel.
vrijdag 30 september 2011 om 17:47
Wat dat betreft ben ik misschien heel koppig, maar tijd heelt niet altijd alle wonden. Sommige dingen veranderen je voorgoed. Maar je leert wel op je alarmbellen te vertrouwen. Als jij bij een dame thuis komt en alles is brandschoon en geordend, ook onder het bed en in de rommellade, rennen! Zo hard als je hoefjes je dragen kunnen!
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 30 september 2011 om 17:49
quote:mrsstanleywalker schreef op 30 september 2011 @ 17:47:
Wat dat betreft ben ik misschien heel koppig, maar tijd heelt niet altijd alle wonden. Sommige dingen veranderen je voorgoed. Maar je leert wel op je alarmbellen te vertrouwen. Als jij bij een dame thuis komt en alles is brandschoon en geordend, ook onder het bed en in de rommellade, rennen! Zo hard als je hoefjes je dragen kunnen! Had je me dat niet 20 jaar eerder kunnen vertellen ?
Wat dat betreft ben ik misschien heel koppig, maar tijd heelt niet altijd alle wonden. Sommige dingen veranderen je voorgoed. Maar je leert wel op je alarmbellen te vertrouwen. Als jij bij een dame thuis komt en alles is brandschoon en geordend, ook onder het bed en in de rommellade, rennen! Zo hard als je hoefjes je dragen kunnen! Had je me dat niet 20 jaar eerder kunnen vertellen ?