3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
zondag 2 oktober 2011 om 10:19
Wie heeft de poppetjes betoverd? ze zijn de afgelopen dagen ineens hartstikke lief!
Ik heb echt nog nooit zulke lieve samenspelende, aanhankelijke, vrolijke kinderen gehad
Het is echt alsof de zon is gaan schijnen in huize Poppedot, ze hadden zo ontzettend veel ruzie de laatste tijd, ik zag het echt niet meer zitten, ze waren allebei vervelend, Ukje huilerig en Popje was niet te bereiken en ineens...... is het over!
Wow....
zondag 2 oktober 2011 om 12:30
Zo, mijn tuin is weer gedaan! woensdag lekker even gras zaaien, er is een grote kale plek ontstaan onder de trampoline... heb hem nu verplaatst zodat het gras weer kan aansterken.
Heb het wel ontzettend warm nu! zo eerst even eten en daarna met de poppetjes en de hond naar het bos, man en Popje gaan hardlopen samen en ik ga toekijken vanavond ga ik lekker zelf lopen!
Heb het wel ontzettend warm nu! zo eerst even eten en daarna met de poppetjes en de hond naar het bos, man en Popje gaan hardlopen samen en ik ga toekijken vanavond ga ik lekker zelf lopen!
zondag 2 oktober 2011 om 12:32