Verboden verdriet

02-10-2011 12:50 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.

Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.

Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.

Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dat is het ongeveer.
anoniem_132375 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 17:30
Reden: aangepast op verzoek
% gewijzigd
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 13:46:

Ik wil de vragen wel beantwoorden maar de reacties gaan zo hard dat ik het niet bijbeen. Toch denk ik dat als ik dit als vrouw had geschreven dat de reacties iets genaunceerder zouden zijn. Maar geeft niet, ik vroeg er zelf om.Denk je dat nou serieus? Voor een vrouw die jouw shit heeft uitgehaald heb ik precies dezelfde woorden over.
ik ga voor de theatrale persoonlijkheid
het is een natte muffe krant in een Mannenlichaam

Ik wil de vragen wel beantwoorden maar de reacties gaan zo hard dat ik het niet bijbeen. Toch denk ik dat als ik dit als vrouw had geschreven dat de reacties iets genaunceerder zouden zijn. Maar geeft niet, ik vroeg er zelf om.

Ja heur, natuurlijk...

Luister Derringer, iemand die moedwillig het leven van degene van wie hij/zij houdt verpest (of in dit kader verneukt) is een onwijze l*ldebehanger. Maar erger nog, is de persoon die dit doet, vervolgens meelijwekkend gedrag vertoont.

Stel; ik ben jou vrouw en ik kom hierachter. Dan wil ik een vent tegenover me die toegeeft wat een onwijze l*l hij is, zijn oprechte excuses aanbiedt en voorstelt de komende tijd op te donderen naar een hutje op de hei zodat zij tijd heeft te besluiten wat ze met dit stuk vreten aan wil.

Maar...komt er een huilende, excuses bedenkend, zieligheidstroef spelende vent tegenover me staan, dan zou ik niet eens meer na hoeven te denken. Wat je dan doet, is manipuleren: "ik heb verdriet, dat is óók erg hoor, heb meelij!"

Zo werkt het dus niet.

Dat is wat hier nu gebeurt. Man of vrouw, zo'n houding wekt irritatie op.
This is not kosher!
quote:meds schreef op 02 oktober 2011 @ 13:52:

gebrek aan testosteron Kenau?dat sowieso
ik zou dan eerder gaan voor de theatrale persoonlijkheids stoornis.

misschien kun je je talenten benutten bij een toneelvereniging ofzo.
wij slapen nooit.
quote:ashley1983 schreef op 02 oktober 2011 @ 13:52:

Jemig alien. Ook al was ie manisch depressief. Of ernstig ziek. Niks praat dit goed hoor. Zijn vrouw denkt hem te kennen, zijn kinderen denken hem te kennen. Hier zouden ze nooit mee kunnen leven, wat voor stoornis of ziekte meneer zakkenwasser ook heeft. En ook al heb je een stoornis, dan nog zou je net zo behandeld moeten worden als iedereen ander als het hier aan komt.Ik praat het toch helemaal niet goed. Ik moest gewoon denken aan dit ziektebeeld door de OP.
toch hulde voor TO dat het woord 'soulmate' niet in de OP voorkomt.
Iemand kan ook gewoon een lul zijn zonder een stoornis te hebben.
quote:valentinamaria schreef op 02 oktober 2011 @ 13:54:

ik zou dan eerder gaan voor de theatrale persoonlijkheids stoornis.

misschien kun je je talenten benutten bij een toneelvereniging ofzo.

Zo'n vereniging is overbodig.

Zijn leven is een soap waarin zijn 'talenten' al tot uiting komen.
Bhoowhoo wat zielig zeg.. Vraag me af of je ooit hebt nagedacht wat het voor je gezin betekent.
en wij fungeren als publiek?
wij slapen nooit.
Nee hoor TO! Man of vrouw, vreemdgaan kan echt niet! Mijn reactie zou bij beide het zelfde zijn. Liegen vind ik trouwens ook niet kunnen. Ik vind dus dat jij je vrouw moet vertellen wat er gebeurd is. Je leeft nu een leugen en dit wordt alleen maar erger.
Ik denk dat het tijd wordt voor jou om eens in de realiteit te stappen. Wat jullie hadden noem jij vriendschap, dat was het natuurlijk niet, jullie hadden ook een sexuele relatie. Maar wat ik probeer te zeggen is dat jullie een sprookjeswereld/ een illusie hadden gecreeerd naast jullie 'normale' leven thuis met huwelijk en kinderen enz. Je had een keuze kunnen/ moeten maken, of je gezin, of de vrouw die je nu mist. Toen zij is gescheiden, was je kans, maar die heb je niet gepakt. Had je verwacht dat zij gewoon beschikbaar bleef voor de gestolen momenten die jij voor had had en verder haar leven stilzette?

Zo werkt het natuurlijk niet.

Het komt erg over als 'wel de lusten, niet de lasten', en ik kan me dan ook voorstellen dat zij kiest voor een volledige en eerlijke relatie met iemand die 100% voor haar gaat.
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 12:50:

Ik schrijf veel op fora en andere media over allerlei onderwerpen die me bezig houden en die ik leuk vind. Op die manier ontmoette ik ook mijn tweede liefde ruim 5 jaar geleden.

Goh..

Hadden ze bij het Karper Sportvissersmagazine geen forum?

.
Fiefie, dus zijn vrouw en kinderen moeten de consequenties van zijn acties dragen? Waarom? Wat zou dat wel niet met hun doen? Ik zou hier als zijn vrouw echt zo kapot aan gaan en als ik een kind van hem was denk ik niet dat ik ooit nog een goede band met mijn vader zou krijgen. Die kinderen moeten dan dus maar aan zien wat hun vader hun moeder aan heeft gedaan? Nee daar wordt je zelf niet verknipt van?

Hij heeft hier zelf voor gekozen, kan ie ook zelf met die consequenties leven. Eigen schuld!
quote:DeKenau schreef op 02 oktober 2011 @ 13:56:

toch hulde voor TO dat het woord 'soulmate' niet in de OP voorkomt.

Ik wil de vragen wel beantwoorden maar de reacties gaan zo hard dat ik het niet bijbeen. Toch denk ik dat als ik dit als vrouw had geschreven dat de reacties iets genaunceerder zouden zijn. Maar geeft niet, ik vroeg er zelf om.

Ja natuurlijk, want vreemdgaande vrouwen zijn er nooit genoeg.

Hulde aan de vreemdgaande vrouw
quote:Twinkle1001 schreef op 02 oktober 2011 @ 14:01:

[...]

Goh..

Hadden ze bij het Karper Sportvissersmagazine geen forum?

Klopt.

Is een forum waarin je mag hengelen en vissen naar verhoudingen en ordinaire affaires.
Ik wil je toch iets meegeven: weet je zelf eigenlijk waarom je er nooit met iemand over hebt gepraat? En waarom is het nooit in je opgekomen om te kiezen? Nu zit je met de gebakken peren en vreet je het weer op, verwerkt het in je eentje. Ik denk dat het heel verstandig zou zijn om hier eens met iemand over te praten, het is niet goed om zoiets binnen te houden. Je leeft dan in een leugen. naar je gezin toe en zeker naar jezelf. Het is echt tijd om met jezelf aan de slag te gaan. Therapie een idee? Voor jezelf dan, om je verdriet te verwerken, om te leren gaan met schuldgevoelens, gemis en eerlijk te kijken of je verder wilt/ kan met je vrouw.
quote:dubiootje schreef op 02 oktober 2011 @ 13:43:

Met zo'n topic rek je je verdriet alleen. Nogmaals: waarom praat je niet met een vriend?Omdat ik ook niet bij een vriend hoef aan te komen met dit verhaal. Het gaat om verboden verdriet. Maar weinigen lezen het goed want ik schrijf wel degelijk dat ik haar situatie begrijp. Ik lees de reacties en probeer er van te leren. Ook of ik inderdaad zwelg in zelfmedelijden. Ik schrijf het niet voor niets op een vrouwenforum met de wetenschap dat een buitenechtelijke relatie in het algemeen afkeurenswaardig word gevonden. Nogmaals het is mijn manier om het een plekje te geven.
lila, bespaar je de moeite, To gaat niet antwoorden.
oh, god en nu ook nog je onderschrift...

please..grow a pair!
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 14:05:

[...]

Omdat ik ook niet bij een vriend hoef aan te komen met dit verhaal. Het gaat om verboden verdriet. Maar weinigen lezen het goed want ik schrijf wel degelijk dat ik haar situatie begrijp. Ik lees de reacties en probeer er van te leren. Ook of ik inderdaad zwelg in zelfmedelijden. Ik schrijf het niet voor niets op een vrouwenforum met de wetenschap dat een buitenechtelijke relatie in het algemeen afkeurenswaardig word gevonden. Nogmaals het is mijn manier om het een plekje te geven.

Vent wordt toch ns wakker!

Ook het gros van de mannen zouden jouw situatie om te kotsen vinden!
Derringer, nogmaals de vraag of je de verschillende vragen hebt gelezen en daar antwoord op wil geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven