Verboden verdriet

02-10-2011 12:50 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.

Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.

Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.

Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dat is het ongeveer.
anoniem_132375 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 17:30
Reden: aangepast op verzoek
% gewijzigd
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 14:05:

[...]

Omdat ik ook niet bij een vriend hoef aan te komen met dit verhaal. Het gaat om verboden verdriet. Maar weinigen lezen het goed want ik schrijf wel degelijk dat ik haar situatie begrijp. Ik lees de reacties en probeer er van te leren. Ook of ik inderdaad zwelg in zelfmedelijden. Ik schrijf het niet voor niets op een vrouwenforum met de wetenschap dat een buitenechtelijke relatie in het algemeen afkeurenswaardig word gevonden. Nogmaals het is mijn manier om het een pekje te geven.

En dus maak je een topic aan in een forum vol met vrouwen..

En komt ie nog een keer: Waar is je vrouw in het hele verhaal? Ik neem aan dat ze van niets weet. Ga je het haar vertellen??

Ik spreek nu voor mezelf: Ik zou het willen weten!!! Dan zou ik de eer aan mezelf kunnen houden en je er liefdevol uitknikkeren.
Ik heb een zeer sterke neiging om 's werelds kleinste viooltje op te gaan sporen nu...

Denk je nou echt dat jouw gezin niks merkt van jouw oh zo grote verdriet? Je bent gruwelijk egoistisch bezig. Zie dit als een mooie gelegenheid om je weer op je gezin te concentreren.
toch ben ik nog steeds beniewd hoe het zit met de vrouw van TO.
Tuurlijk is het niet goed wat TO heeft gedaan, maar daarom hoef je niet iemands hele persoon af te branden. Gelukkig mogen mensen fouten maken in hun leven.... We zijn niet allemaal onfeilbaar.
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 13:42:

@fiefie, ze zijn hard en veroordelend. Maar ik kan het ook wel begrijpen

Niet allemaal.

Maar wat ik bijzonder vind is dat je dit vrouwenforum kiest om te vertellen over het feit dat je je vrouw belazerd hebt en kapot gaat van liefdesverdriet om je verloren minnares.

Je schrijft dat als je een vrouw was geweest, de reacties dan minder heftig waren, dat is niet waar, dan ken je dit forum niet en dat lijkt me een vereiste voor je een verhaal als het jouwe plaatst.

In het minnaressentopic hier, of op de sekspijler (ik weet even niet waar je het kunt vinden) zul je wel begrip krijgen waarschijnlijk maar ik vind het bijzonder naïef om er van uit te gaan dat iedereen gezellig met jou mee wil gaan praten over je beëindigde affaire.
Dekenau, wat is zijn onderschrift? Ik zit op het forum op mijn telefoon, en ik kan geen foto's of onderschriften bij de OP's en reacties zien.
quote:dubiootje schreef op 02 oktober 2011 @ 13:16:

Waarom praat je er niet met een vriend over?

Ik vind je nogal met twee maten mee. Jij zet je gezin op de eerste plaats, maar voelt je wel gekwetst als zij jou niet meer als middelpunt van haar bestaan behandelt? Als je van haar houdt, ben je toch blij voor haar dat ze een partner heeft gevonden met wie ze een fijne en gelijkwaardige relatie kan aangaan? Dat ze niet meer hoeft te wachten op de momenten waarop jij tijd voor haar kan maken, maar iemand heeft die er helemaal voor haar is, met wie ze gewoon hand in hand over straat kan lopen en die ze aan haar familie kan voorstellen? Dat gun je haar toch?

Als je echt van haar houdt - op een altruïstische manier, bedoel ik - dan hoop je dat ze niet op haar schreden terugkeert en gelukkig wordt met deze man. Soms is liefde loslaten.Wat mooi geschreven dubiootje.
quote:Kier_V schreef op 02 oktober 2011 @ 14:04:

[...]

Klopt.

Is een forum waarin je mag hengelen en vissen naar verhoudingen en ordinaire affaires.
Maar het ergste vind ik, is dat jouw gezin je verdriet opmerkt en zich nu af zit vragen wat er aan de hand is. Dáár moet je iets mee lijkt me.
This is not kosher!
nou, we staan in de rij om TO,s volgende vriendin te worden.

met de garantie op exclusieve sex tot op hoge ouderdom.
wij slapen nooit.
quote:ashley1983 schreef op 02 oktober 2011 @ 14:09:

Dekenau, wat is zijn onderschrift? Ik zit op het forum op mijn telefoon, en ik kan geen foto's of onderschriften bij de OP's en reacties zien.Tijd heelt alle wonden, maar het litteken blijft.
quote:ashley1983 schreef op 02 oktober 2011 @ 14:09:

Dekenau, wat is zijn onderschrift? Ik zit op het forum op mijn telefoon, en ik kan geen foto's of onderschriften bij de OP's en reacties zien.

Tijd heelt alle wonden, maar het litteken blijft...

Zucht...
This is not kosher!
quote:lila01 schreef op 02 oktober 2011 @ 14:08:

Tuurlijk is het niet goed wat TO heeft gedaan, maar daarom hoef je niet iemands hele persoon af te branden. Gelukkig mogen mensen fouten maken in hun leven.... We zijn niet allemaal onfeilbaar.

Ach, meen je dat nou echt?

Kun jij serieus compassie opbrengen voor een man die willens en wetens zijn gezin verdriet aandoet, hieraan voorbij gaat en maar blijft herhalen hoe zielig hij is?

Verboden verdriet, mijn toges! Hij maakt het verboden met dat gluiperige gedoe.
Weet je, je kunt hier verdrietig over zijn. Het is gewoon liefdesverdriet. En volgens mij heeft iedereen recht op zijn of haar verdriet zonder dat hier tekort aan wordt gedaan.

Maar door de omstandigheden die jij zelfs hebt gekozen ga je dit lekker helemaal in je eentje oplossen. Ga een keer tegen de wind staan gillen op het strand ofzo. Maar heb het lef niet je gezin als een stervende zwaan onder ogen te komen zonder te zeggen dat er iets is. Hou je in.

Geef je over aan het gevoel als je alleen ben. Val er niemand mee lastig. Liefdesverdriet gaat over. Echt waar.

Wordt volwassen. En ga je richten op je gezin ipv op jezelf. Wie weet wat dat opleverd.
quote:valentinamaria schreef op 02 oktober 2011 @ 14:10:

nou, we staan in de rij om TO,s volgende vriendin te worden.

met de garantie op exclusieve sex tot op hoge ouderdom.

Sla mij maar over hoor.

Zo'n creatuur die zijn huwelijk al 5 jaar op een zijspoor zet, daar zit ik echt niet op te wachten.
quote:lila01 schreef op 02 oktober 2011 @ 14:08:

Ik heb zeker ook fouten gemaakt in mijn leven en dat zullen de laatsten ook niet zijn.

Maar dit???? Nee, hier kan ik echt geen begrip voor opbrengen.
quote:DeKenau schreef op 02 oktober 2011 @ 13:56:

toch hulde voor TO dat het woord 'soulmate' niet in de OP voorkomt.

Dat verbaasde mij ook al, tot ik het woord "maatje" tegenkwam.

Is het trouwens niet de tijd voor (nieuwe) maatjes?
Ga in therapie!
Dat ie een fout maakt is één ding, maar dat zelfmedelijden terwijl hij zo overduidelijk schijt had aan zijn gezin en ook wil dat een andere vrouw zich exclusief voor hem reserveert en met kruimels van zijn tijd genoegen neemt...nee, dat gaat mijn pet te boven.
Ik ben normaal gesproken ook niet zo hard en veroordelend, lila. En ik probeer ook altijd begrip op te brengen voor iemand, immers mensen tonen bepaald gedrag om een reden. Ze doen het nooit zomaar.

In dit verhaal heeft TO de reden gegeven. Sleur in zijn huwelijk. Daar had ie wat aan moeten doen. En niet er een compleet dubbelleven op na gaan houden. Ik vind dit echt zo verschrikkelijk voor zijn en vrouw en kinderen. En daarom wordt ik dan zo boos. En velen met mij.

En de tijd heelt alle wonden, gatver. Hoe veel meer kun je nog in jezelf op gaan? Je zwelgt wel degelijk in zelfmedelijden. Waardoor ik je alleen nog maar zieliger vind dan ik al vond.
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 14:05:

Nogmaals het is mijn manier om het een pekje te geven.Een pekje met veren kun je krijgen!
Ik heb nog niet alle reacties gelezen, maar ik hoop zooo dat dit allemaal niet waar is! :puke:
lekker simpel gedacht.

hier een beetje biechten, misschien een meelevende vriendin opduikelen.
wij slapen nooit.
quote:labello23 schreef op 02 oktober 2011 @ 14:18:

Ik heb nog niet alle reacties gelezen, maar ik hoop zooo dat dit allemaal niet waar is! :puke:Moet je doen! Het is zo'n schatje!
quote:Kier_V schreef op 02 oktober 2011 @ 14:11:

[...]

Ach, meen je dat nou echt?

Kun jij serieus compassie opbrengen voor een man die willens en wetens zijn gezin verdriet aandoet, hieraan voorbij gaat en maar blijft herhalen hoe zielig hij is?

Verboden verdriet, mijn toges! Hij maakt het verboden met dat gluiperige gedoe.

Ik ben het heel erg eens met Lila. Bovendien heb ik te weinig informatie om te kunnen beoordelen hoe het huwelijk van TO is. Ik vind ook niet dat hij zo ontzettend benadrukt dat hij zielig is, maar dat hij niet zo goed weet wat 'm overkomt qua verdriet op dit moment.

En nogmaals, ik ga ik hier nu ook maar weg, want vind de opmerkingen, oordelen en beledigingen zo ongenuanceerd. Brrr....
Heb je geen dagboek TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven