3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
zondag 2 oktober 2011 om 12:46
zondag 2 oktober 2011 om 12:52
zondag 2 oktober 2011 om 13:06
zondag 2 oktober 2011 om 16:26
Als je nu vertrekt ben je op tijd voor het eten morgen?
Dan kookt Graaf. Ik moet morgen werken. En hij kookt altijd makkelijk. Ik heb een zakje macaroni stroganoff gekocht, dus dat zal het wel worden met gehakt, groenten en pasta. Of wortels met aardappelen en vissticks. Heb ik ook nog. Dat kan hij ook nog wel.
Dan kookt Graaf. Ik moet morgen werken. En hij kookt altijd makkelijk. Ik heb een zakje macaroni stroganoff gekocht, dus dat zal het wel worden met gehakt, groenten en pasta. Of wortels met aardappelen en vissticks. Heb ik ook nog. Dat kan hij ook nog wel.
zondag 2 oktober 2011 om 16:37
Dan moet je opschieten Roos want ik eet vroeg. Minivin moet nog douchen en op tijd op bed liggen.... Enne, niet onbelangrijk, ik verrek van de honger. Ik hoor Graaf, dus ik denk dat het zijn ontbijt gaat worden. Even een zoektocht starten naar Minivin. Die heb ik vanochtend om 11 uur de deur uit zien gaan en vervolgens niet meer gezien. Ik denk dat ze op zoek is naar een brievenbus.
zondag 2 oktober 2011 om 16:45
Vin, lekker en ook lekker snel klaar. Heb helaas geen perziken of ander blikfruit, anders had ik het ook straks gemaakt.
Min, ik ben ook lui al heb ik toch nog wel het één en ander tussen het buiten zitten gedaan (wassen ophangen en opvouwen).
Friez, dat zei man ook al. Hij heeft hem net geopend, maar er is niks meer aan te doen Kan toch eigenlijk niet na één jaar!
Roos
Min, ik ben ook lui al heb ik toch nog wel het één en ander tussen het buiten zitten gedaan (wassen ophangen en opvouwen).
Friez, dat zei man ook al. Hij heeft hem net geopend, maar er is niks meer aan te doen Kan toch eigenlijk niet na één jaar!
Roos