3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
lekker hoor friez en als je zo hard werkt heb je dat zeker verdiend

nog nooit van oktoberflow gehoord

druk al bezig geweest dus pop

have fun buiten mocy

ik ga zo maar even naar een ''zwarte markt''... heb het broekkie beloofd dat we zouden gaan dus...
Zo Pop jij bent al lekker druk geweest! Ik ga morgen even aan de slag. En Cour veel shopplezier!
Hey allemaal!

Ow fijn Pop, dat de rust weer teruggekeerd is. Kan ook iets met het plotselingen lekkere weer te maken hebben, deze zomer was echt bagger, vooral voor kinderen die niet/nauwelijks buiten konden spelen. Zou ik ook vervelend van worden
grrrrr.... ik baal van mijzelf

heb al een tijdje geen motivatie om iets te doen. Wil bijvoorbeeld al twee weken goed opruimen en schoonmaken, moet al twee weken een mailtje sturen en de was laat ik ook een beetje slingeren.

Ik word echt te lui van het thuiszitten
a docter a day keeps the apple away
*schopt Mar onder haar derrière *

Hup aan de slag!!
Mul, zet het om!

Ga aan de slag, je zult je daarna een stuk beter voelen! rust in je huis is rust in je hoofd
Of wat Pop egg, dat mag ook
Van thuiszitten word je lamlendig inderdaad, dat weet ik nog heel goed van toen ik een paar maanden geen werk had. Heel naar, alsof je in een soort halfwakkere toestand rondloopt.
klopt min, dat is ook het probleem....

Ik doe mijn best maar dom filmpjes kijken en spelletjes spelen is veel makkelijker
Ja, en voor je het weet wordt een brief op de post doen al een dagtaak...
ja, laat staan boodschappen doen, of even snel iets halen in de stad....
Ik heb een uurtje gewandeld, mehn wat is dat warm! Maar steekt hier nu wel een briesje op dat is wel lekker
Wat is het lekker he buiten

Mijn e-reader is kapot Zal ik hem overlezen hebben?
Ik denk dat hij de temperaturen niet aan kon, Mocy!
quote:_minny schreef op 02 oktober 2011 @ 14:51:

Ja, en voor je het weet wordt een brief op de post doen al een dagtaak...Ja maar dat is het al, die dingen zijn nergens meer te vinden. Is een zoektocht op zich....

Moos, ik ga jouw ajam pangang maken straks. Alles staat al klaar, hoef alleen het vuur nog maar op te stoken.
Graafje

hoe laat moet ik bij je zijn?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als je nu vertrekt ben je op tijd voor het eten morgen?

Dan kookt Graaf. Ik moet morgen werken. En hij kookt altijd makkelijk. Ik heb een zakje macaroni stroganoff gekocht, dus dat zal het wel worden met gehakt, groenten en pasta. Of wortels met aardappelen en vissticks. Heb ik ook nog. Dat kan hij ook nog wel.
Ik ben lui vandaag...
quote:Gravinnetje schreef op 02 oktober 2011 @ 16:07:

[...]

Ja maar dat is het al, die dingen zijn nergens meer te vinden. Is een zoektocht op zich....
nah, ik wil geen macaroni, ik wil ajam dinges!

Min, het is zondag, dan mag dat
Dan moet je opschieten Roos want ik eet vroeg. Minivin moet nog douchen en op tijd op bed liggen.... Enne, niet onbelangrijk, ik verrek van de honger. Ik hoor Graaf, dus ik denk dat het zijn ontbijt gaat worden. Even een zoektocht starten naar Minivin. Die heb ik vanochtend om 11 uur de deur uit zien gaan en vervolgens niet meer gezien. Ik denk dat ze op zoek is naar een brievenbus.
Vin, lekker en ook lekker snel klaar. Heb helaas geen perziken of ander blikfruit, anders had ik het ook straks gemaakt.

Min, ik ben ook lui al heb ik toch nog wel het één en ander tussen het buiten zitten gedaan (wassen ophangen en opvouwen).

Friez, dat zei man ook al. Hij heeft hem net geopend, maar er is niks meer aan te doen Kan toch eigenlijk niet na één jaar!

Roos
Moos

ik vind dat ook wel erg snel na een jaar, zit er nog garantie op?
Neuh dat zal vast wel niet. Ga vanavond maar eens zoeken. Moet dan toch in de papieren etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven