Good Luck
maandag 3 oktober 2011 om 11:54
maandag 3 oktober 2011 om 13:28
2 weken herfstvakantie? Lekker! Hier maar 1 week. Afgelopen weekend hadden ze wel een lang weekend, ook niet verkeerd met dit weer.
Zo irritant, we hadden voor het hele huis vloeren uitgezocht, is de winkel failliet. Niks aanbetaald, maar waarschijnlijk moeten we wel weer op zoek naar nieuwe vloeren. Met alles wat we moeten regelen ben ik zo blij als we iets af kunnen vinken.
Zo irritant, we hadden voor het hele huis vloeren uitgezocht, is de winkel failliet. Niks aanbetaald, maar waarschijnlijk moeten we wel weer op zoek naar nieuwe vloeren. Met alles wat we moeten regelen ben ik zo blij als we iets af kunnen vinken.
maandag 3 oktober 2011 om 14:53
dinsdag 4 oktober 2011 om 12:59
Wat raar 2 weken herfst. Zou ik wel van balen zo kort na de zomervakantie die zo laat viel. Lastig voor al die werkende ouders.
Balen van die vloer Mamax!!! Stom zeg. Maargoed, gelukkig komen jullie er nu achter en niet na een halve betaling.
oudste doet voetbal en judo. en zwemles. Oh hij heeft zijn A gehaald zondag!!! Snel even B erachter aan. Dan doen we C wel tegelijk als middelste op zwemles gaat. Hij wil zelf door tot hij goud heeft.
Dus een nieuwe Pieter vd Hogeband hier in huis
Voetbal is alleen een wedstijd op zaterdag, 1e jaar nog geen training. Dus dat vond ik wel te combineren met judo. En zwemmen is een aflopende zaak natuurlijk. Middelste begint na de herfstvakantie met hockey. zijn steeds 6 of 8 lessen om te orienteren, heel speels.
Blij dat aatje nog geen sport kiest
Compu, moeiljk zo'n dieet.. maar straks weet je niet meer beter!!! Zet m op.
Balen van die vloer Mamax!!! Stom zeg. Maargoed, gelukkig komen jullie er nu achter en niet na een halve betaling.
oudste doet voetbal en judo. en zwemles. Oh hij heeft zijn A gehaald zondag!!! Snel even B erachter aan. Dan doen we C wel tegelijk als middelste op zwemles gaat. Hij wil zelf door tot hij goud heeft.
Dus een nieuwe Pieter vd Hogeband hier in huis
Voetbal is alleen een wedstijd op zaterdag, 1e jaar nog geen training. Dus dat vond ik wel te combineren met judo. En zwemmen is een aflopende zaak natuurlijk. Middelste begint na de herfstvakantie met hockey. zijn steeds 6 of 8 lessen om te orienteren, heel speels.
Blij dat aatje nog geen sport kiest
Compu, moeiljk zo'n dieet.. maar straks weet je niet meer beter!!! Zet m op.
dinsdag 4 oktober 2011 om 14:38
Dieet: weinig tot geen koolhydraten (veel eiwitten, groenten en fruit). Niet om gewicht te verliezen in mijn geval, maar ivm insulineresistentie.Nog even een ritme zoeken..
Amalia, leuk zo'n sporter!
Wat heb je geshopt?
Bam, merk je al wat van decemberdrukte?
Tandje niet meer gevonden. Hij zat al erg los hoor.
Amalia, leuk zo'n sporter!
Wat heb je geshopt?
Bam, merk je al wat van decemberdrukte?
Tandje niet meer gevonden. Hij zat al erg los hoor.
dinsdag 4 oktober 2011 om 15:50
Iedereen het heerlijke weekend overleefd? Wij in ieder geval wel, met BBQ, spelende kinderen met een tuinslang en zon! Goh, wat was dat lekker.
Zaterdag wel m'n herfstcoupe van de kapper gekregen . Dus van zonnig blond naar donkerbruin.
T heeft vrijdag en zaterdag weer gezwommen en dat ging gelukkig goed, was ik zo blij om. Was bang dat hij nog teveel last van zijn arm zou hebben of gewoon een terugval in zijn kunnen. Mara dat was dus niet zo.
Mamax, balen zeg van die vloerenboer. Heb je geen productienummers van de vloeren zodat je ze ergens online kan bestellen? Kan me erg goed voorstellen dat je iets van je lijstje af wil af strepen.
Amalia, wat een drukte zeg bij jou met al dat gesport. Jij moet volgens mij al een aardige agenda bijhouden voor de jongens of niet? En wat goed van L Een allround sport man als ik het zo lees.
Mal, de vrijdag nog overleefd?
Bam, 2 weken vakantie? Waar zit dat in? Heeft hij ook een keer een kortere vakantie dan? Wel vreemd zo vlak na de zomervakantie. Kinderen van vriendin van Terschelling hebben het ook, maar dat is gerelateerd aan het seizoenswerk van de eilanders.
Heeft hij geen ongelukjes meer gehad?
dinsdag 4 oktober 2011 om 16:11
quote:Helenita2 schreef op 04 oktober 2011 @ 16:00:
Even snel hoor, sorry voor de ego, maar Enke: nee, ik heb geen afspreekmailtjes gehad, boehoe! Heb je ze naar m'n werkmail gestuurd? Wil je 'm dan nog een keertje naar m'n tele2 adres doen?
Ja ik heb ze naar je werkmail gestuurd, zoals u gevraagd had
Maar zal je adres even aanpassen
Even snel hoor, sorry voor de ego, maar Enke: nee, ik heb geen afspreekmailtjes gehad, boehoe! Heb je ze naar m'n werkmail gestuurd? Wil je 'm dan nog een keertje naar m'n tele2 adres doen?
Ja ik heb ze naar je werkmail gestuurd, zoals u gevraagd had
Maar zal je adres even aanpassen
woensdag 5 oktober 2011 om 15:39
Ja, gekregen hoor! Zal nog reageren.
Voor de gezonde tussendoortjesmoeders:
http://www.mijngedroogdfruit.nl/index.html
Voor de gezonde tussendoortjesmoeders:
http://www.mijngedroogdfruit.nl/index.html