nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!

Ik denk dat de AB in het sleutelgat van je achterdeur zit! (daar vond ik tenminste vanochtend mijn sleutelbos die ik al een kwartier zocht....., dus dat lijkt de laatste rage van verstopplekken)

Hmmmmmm, een flauwe mop. Ik ken eigenlijk alleen die ene, maar ik zal koffiemeneer even vragen.

*vraagt koffiemeneer om flauwe mop*

Loopt een Belg over straat,

Valt ie er af.....
ja het is gevonden.

ik had met mijn vriend om een massage gewed.

hij had een vermoeden dat hij het binnen 2 minuten zou vinden.(ik niet want had het halve huis al doorgezocht)

ik heb de stopwatch er nog bij gehouden.

het duurde nog geen minuut, hij lag gewoon op zolder op het bureau

in het kader van de flauwe moppen:

Het is groen en het valt van een berg...

een slawine
Het is groen en staat in de wei...

Een herwtje...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Mijn keuken staat blauw van het bakken van wat vlees. Vlees was wel erg lekker. Maar afzuigkap maakt overuren.

Hmmmm, zal ik een biertje gaan drinken of een wijntje? of toch een glaasje appelsap?

(mijn leven draait toch wel erg veel om eten en drinken, geloof ik)

Flauwe moppen vind ik heel leuk, maar vergeet ik zo snel.
Mijn broer en ik hadden vroeger een rare soort humor. Een van onze favouriete grapjes was:

Staan twee pinguins op een ijsschots, zegt de een tegen de ander: 'zal ik jou er eens vanaf duwen?' zegt de ander: 'Nee.'

En dan lagen we helemaal dubbel...

Of:

Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?

Zijn ene pootje was even lang.

.....
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:

Geweldig!

Ik was vandaag getuige van een mooie gebeurtenis: Een weggelopen kat werd verenigd met zijn baasje. Beestje was het gebouw in gelopen waar ik moest zijn. En mijn metgezel zegt opeens: "Hé, daar loopt een kat. Is dat niet de kat die ik op het 'help, mijn kat is weg'-briefje heb gezien?" Dus zij heeft de eigenaar gebeld en kat en eigenaar zijn weer verenigd.

Het was een mooie dag
Das inderdaad mooi Isadoro!

Ik ben hier getuige geweest van het eerste slagroomsoesje en het eerste geitjescontact van onze kids (ze zijn jarig, zijn 1 geworden en dat hebben we gevierd met een bezoekje aan de kinderboerderij). Nu liggen zowel kids als papa languit te slapen... Ik ga maar eens een cake bakken.
Toc toc!! Mag ik even storen? MP, ik heb je, denk ik, op FB gevonden en een uitnodiging verstuurd. Kan dat kloppen? Of heb ik iemand anders op gamba's met koffie uitgenodigd?
Heb ik dit topic ook vermoord?
quote:MEFS schreef op 30 september 2011 @ 12:41:

Heb ik dit topic ook vermoord?

Doe je dat vaker dan, MEFS?

Ik denk dat iedereen teveel nuttigs te melden heeft. En dat mag niet hier.

Ik ga maar weer eens een cake bakken. De derde. Moet er vier. Lastig als je maar één bakblik hebt...
quote:Soezie81 schreef op 25 september 2011 @ 22:32:

Mijn broer en ik hadden vroeger een rare soort humor. Een van onze favouriete grapjes was:

Staan twee pinguins op een ijsschots, zegt de een tegen de ander: 'zal ik jou er eens vanaf duwen?' zegt de ander: 'Nee.'

En dan lagen we helemaal dubbel...

Of:

.....

Ik lig echt in een deuk, serieus het gaat nergens over maar om dit soort dingen kan ik echt helemaal huilend van lachen op de grond belanden.
quote:Soezie81 schreef op 30 september 2011 @ 13:01:

[...]

Doe je dat vaker dan, MEFS?

Yep. Ik ben beroeps (topic)moordenaar.

Is MissPhoebe met vakantie? Ik ben haar heel lang niet tegengekomen.
MEFS! Wat gezellig!

Topic gaat soms iets trager dan andere dagen. Zo heb ik weinig tijd sinds ik drie weken geleden een nieuw lief heb opgedaan (ja, ik ga er nog een keer over opscheppen, want hij is echt heel leuk!).

MissPhoebe was net terug van vakantie. Ging Theeleut niet naar Frankrijk een dezer dagen?

Soezie, dat is natuurlijk te weinig informatie: Wat voor cakes en waarvoor en heb je wel al geproefd? Want dat lijkt me essentieel bij een goede cake
Het zijn simpele gewone standaard cakes... Ik ga twee taarten in de vorm van een 1 maken. En daarom als basis de cakes! Doormidden snijden, lekkere vulling ertussen, laagje marsepein erover met wat gefröbelde figuurtjes erop en klaar is Soezie. Je moet wat als je tweeling 1 is geworden... Dit weekend allemaal bezoek!

O ja, heb het deeg wel al geproefd en dat is goedgekeurd! En de cakes zijn voor de verandering een keer goed gelukt. Normaal zakten ze altijd in na het bakken, van die kleffe bakstenen kreeg je dan...

Ja Isadoro, wat dat betreft is jouw nieuwe lief ook een topicmoordenaar... Maar ben blij dat je zo verliefd bent.

Bij de C1000 hadden ze laatst de bakken ijs in de reclame gegooid. Zou Missphoebe zijn geraakt door zo'n bak...?
Ik had gisteren ineens een rups in huis... Hoezo de natuur is de kluts kwijt...?
De blaadjes vallen hier heel keurig op tijd van de boom. Ik vind het zelfs een beetje vroeg. Maar ik zal uitkijken naar kleine eendjes.
joehoeoeoe! Ben d'r weer!

Allereerst: Soezie, gefeliciteerd met je kinderen!

Isadoro: al kleine eendjes gezien?

Vakantie was heerlijk. Mijn dochter heeft heel veel koeien gezien. Roze en blauwe zei ze.
Welkom terug theeleut! Geen paarse (milka)koeien gezien? Bedankt voor de felicitaties!
Heb echt geen inspiratie voor het eten vandaag. Iemand tips? Eigenlijk heb ik helemaal geen inspiratie om naar de supermarkt te gaan. Maar het lijkt nu even droog en volgens mij zag ik de zon...
En Isadoro, gisteren nog inspiratie kunnen krijgen?

Mijn moeder belde mij vandaag om inspiratie voor het eten (omgekeerde wereld, hahaha!). Heb haar spinazie met gehakt, ui, champignons, krieltjes en kruidenkaas aangeraden. Erg lekker!
Had hier vandaag nog net genoeg inspiratie om toppings voor de pizza te bedenken. Morgen maar weer gezond aan de broccoli.
Hoi!

Ik was dit topic al twee maanden zo maar kwijt .

Mag ik nog nutteloos mee ouwehoeren?

Zo ja: ik heb vandaag hachee gemaakt en die bleek behoorlijk goed gelukt.

Zo nee: ik heb vandaag hachee gemaakt en die bleek behoorlijk goed gelukt.
quote:Ookeentheeleut schreef op 20 oktober 2011 @ 21:17:

Had hier vandaag nog net genoeg inspiratie om toppings voor de pizza te bedenken. Morgen maar weer gezond aan de broccoli.Pizza met broccoli is anders ook best lekker.
quote:MEFS schreef op 30 september 2011 @ 13:25:

[...]

Yep. Ik ben beroeps (topic)moordenaar.

Is MissPhoebe met vakantie? Ik ben haar heel lang niet tegengekomen.Ik ben haar vandaag nog tegengekomen op een topic over klaarkomen op hoge hakken of zoiets. Heb haar zelfs nog een doos tissues gebracht... of was jij dat? Nou ja, maakt niet uit, ze leeft in ieder geval nog.
O, hachee vind ik altijd zo moeilijk... Kom officieel uit Limburg en ook daar is het me nooit gelukt 'Zoervleisj' te maken... Is ook weer wat anders dan hachee, maar de moeilijkheid zit 'm in het vlees. Wordt bij mij altijd taai... Of verbrand

Ben hier de weekboodschappenlijst aan het maken... Zometeen op de bakfiets naar de winkel.
anoniem_102366 wijzigde dit bericht op 22-10-2011 13:58
Reden: ruzie met de smilies
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven