raar voorval

04-10-2011 14:03 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben al een hele tijd lid van dit forum maar post nu onder een nieuwe nick omdat ik dit even anoniem wil houden. Ik zit door een rare ervaring gisteren met veel vragen.

Ik zal proberen het verhaal zo helder mogelijk te vertellen maar ik vrees dat het niet makkelijk is.

Gisteren was er kermis in ons dorp. Mijn vriend en ik gaan samen met een vriendin iets drinken.

We komen aan in het café en ik bestel een rode wijn voor mijn vriendin en voor mij. Toen we onze wijn kregen merkten we dat de wijn naar kurk smaakte. Toen ik het tegen de uitbaatster zei werd die helemaal gek. Ze vloog me letterlijk aan en duwde mij buiten.

Ik sta buiten te bekomen want was echt geschrokken, toen mijn vriend naar buiten komt stappen en zegt dat we elders gaan omdat er binnen een vrouw (eigenlijk nog meisje, ze is pas 20. vriend en ik zijn bijna 40) bij hem kwam die hem vroeg waarom hij ging rondbazuinen dat ze seks gehad hebben. Hij vertelde mij dat en hij zei dat hij niet wist waarover ze het had.

We gaan dus elders heen en amuseren ons.

Toen ik iets later op de avond weer samen met mijn vriendin (vriend was blijven plakken) naar de auto stapte moesten we dat café weer passeren waarop iemand roept ‘kijk, daar is die hooghartige trut’ enz… ik ga dus naar dat café en zeg dat het totaal niet slecht bedoeld was en dat het de besten kan overkomen dat er een fles wijn tussen zit die naar kurk smaakt. Op dat moment tikt mijn vriendin op mijn schouder en vraagt me te vertrekken omdat ze ziet dat het meisje die beweerde dat mijn vriend ging rondbazuinen dat ze seks gehad hadden naar me toe wil komen en dat anderen haar tegenhouden.

Ik ga dus mee naar buiten en totaal verbouwereerd merk ik dat ze achter me aan wil komen.

Thuis gekomen vraag ik me af wat het in godsnaam te betekenen had. Zit hier meer achter? Waarom was dat meisje zo kwaad op mij? Ik ken haar helemaal niet, wist zelfs haar naam niet…

Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd, eerst dat ‘seks’ verhaal wat mijn vriend ontkent en dan mij aanvliegen? Mijn god, wat bezielde die mensen? ze werden allemaal gek en hadden het op mij gemunt? Heeft dit iets met mijn vriend te maken? Is dat meisje kwaad op mijn vriend en reageerde ze dit op mij, zijn vriendin, af? Ik snap er helemaal niets van.

Ik ben in een voorgaande relatie vaak bedrogen en wil me dus niet weer laten bedonderen.

In eerste instantie was ik te erg geschrokken van de aggressie waarmee die mensen me benaderden om verder na te denken, maar eens thuis bekroop me een raar gevoel, een gevoel dat ik ooit had toen ik door mijn ex bedonderd werd.

Wat zouden jullie hiervan denken?
Waarom zou een meisje van twintig een affaire met een willekeurige man verzinnen en zich zonder reden zo laten kennen door zijn vrouw aan te willen vallen?

Dat vraag ik me dan af.. Ik weet dat er secreten bestaan die zulke dingen uit hun duim zuigen maar wat zou de meerwaarde voor dit meisje zijn zoiets te verzinnen?
quote:wantrouwig schreef op 04 oktober 2011 @ 14:03:

Wat zouden jullie hiervan denken?

Dat je vriend vreemd is gegaan.

Of het waar is weet je niet maar lijkt er wel op, vreemd gegaan

met 20 jarige, misschien wat beloftes gedaan en die niet

nagekomen en nu zichzelf aan het indekken tegen geruchten.

Zou voorzichtig eens mail, Facebook, sms gaan controleren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Wat een raar gebeuren. Wat zul je geschrokken zijn. En wat een aso volk zeg.

Toch gebeurt dit natuurlijk niet zo maar. Als je het durft, of anders een paar vriendinnen mee nemen, zou ik verhaal gaan halen. Desnoods met je vriend erbij.

Ik vind het ook raar dat hij direct weg wilde daar toen dat meisje dat zei. Net of hij bang was dat iets uit kwam. Maar goed kan er naast zitten natuurlijk. Maar ik zou hoe dan ook verhaal gaan halen.
Raar verhaal zeg. Zelf zou ik het verhaal van dat meisje toch willen horen en dus die kroeg opbellen of een keer overdag teruggaan.
misschien hadden ze verstaan dat de wijn naar kut rook en is dat een eigen leven gaan leiden...

maar ik zou wel gaan rondsnuffelen, denk ik.

dit is te raar om zomaar uit het niets te komen.
Hmm, ben niet wantrouwig maar hier gaan wel alarmbellen rinkelen... Heel luid ook! Weet niet wat je er mee kan, misschien met je vriend over hebben? Zou vooral vragen waar hij haar van kent, waarom hij denkt dat zij dat rondbazuint en zo.
quote:Primabella schreef op 04 oktober 2011 @ 14:12:

Raar verhaal zeg. Zelf zou ik het verhaal van dat meisje toch willen horen en dus die kroeg opbellen of een keer overdag teruggaan.

Mmmmmmmmm of misschien naam en adres van meisje

achterhalen en aanbellen of opbellen.

In de kroeg is er toch vaak drank in het spel.

Hou er rekening mee dat je vriend, geschrokken door dit

voorval, sporen gaat uitwissen dus let goed op.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
als iedereen nu nuchter is, terug gaan en vragen wat er precies verkeerd ging? waarom hun reactie? misschien kennen zij het meisje wel en weten ze meer? laat desnoods doorschemeren dat je het een en ander niet vertrouwd met je vriend?

je woont in een dorp, een klein onskentons dorp? dan moet je antwoorden kunnen vinden? ( in mijn dorp weet iedereen alles van elkaar )

succes!!
Jullie hebben dus hetzelfde gevoel als ik.

Ik denk niet dat ik bij haar verhaal kan halen, ik ben er gewoon bang van! dat meisje vloog als een wilde naar me toe, gelukkig hielden enkelen haar tegen.
Oh, nu ik het nog een keer lees zie ik dat niet het meisje maar juist jouw vriend een affaire zou hebben 'verzonnen'...

Ik zou als een random man uit het dorp beweerde met mij seks gehad te hebben ook wel even verhaal gaan halen als ik hem tegen het lijf zou lopen. Dat compleet doorflippen snap ik dan weer niet.. Wellicht alcohol?

Toch zou ik het vreemd vinden dat er zomaar opeens beweerd wordt dat mijn vriend zulke dingen zou verzinnen! Ik zou wel vraagtekens bij de situatie krijgen..
Mijn vriend is alom gekend, werkt vaak na zijn uren in de horeca en kent dus heel veel mensen zo.

Hij zal zeker niet meegaan met mij om verhaal te halen, hij zegt gewoon dat ze gek is.

Maar waarom zegt ze dan dat HIJ gaat rondbazuinen dat er iets gebeurd is tussen hen?
Ja, als iemand dat over mij zou verzinnen zou ik ook willen weten waarom, maar waarom dan mij aanvallen?
Zou ze me ook gewoon willen aanvallen omdat ik iets over de wijn gezegd had?

Dat kan ik dus niet geloven, vooral niet omdat ze eerder op de avond mijn vriend aansprak
quote:wantrouwig schreef op 04 oktober 2011 @ 14:19:

Mijn vriend is alom gekend, werkt vaak na zijn uren in de horeca en kent dus heel veel mensen zo.

(...)

Maar waarom zegt ze dan dat HIJ gaat rondbazuinen dat er iets gebeurd is tussen hen?

Wellicht een stoer verhaal aan de bar tegen kennissen/vrienden? Of hij heeft haar proberen te versieren en zij wilde niet, hij kon zijn gelopen blauwtje niet verkroppen dus maakte het verhaal 'mooier' dan het was?

Of er is wel echt iets gebeurd en ze hadden afgesproken het geheim te houden en hij heeft zich er niet aan gehouden?
Ik was meteen naar die meid toegegaan, maar helaas is het daar nu te laat voor. Hoe is je relatie met je vriend?
quote:wantrouwig schreef op 04 oktober 2011 @ 14:19:

Hij zal zeker niet meegaan met mij om verhaal te halen, hij zegt gewoon dat ze gek is.

Als ik het goed heb gelezen heeft jouw vriend gezegd dat dat meisje dat zegt. Jij stond namelijk al buiten toen ze dat (zogenaamd) tegen jouw vriend zei. Mss is er wel een hele andere reden dat ze boos werd en heeft je vriend dit zelf verzonnen.

Mijn 1e gedachte gaat ook uit dat ze mss heel boos werd toen ze jouw vriend met jou samen zag. Heeft hij mss wel verteld dat het uit was tussen jullie (of het uit ging maken).

Zou hem er toch nog maar eens mee confronteren. Succes !!
Hmmmm, uitbaatster gaat over de rooie èn een meisje bazuint iets rond...

Vraagje: Gaat het om èèn en dezelfde persoon?

Enne.... heel lullig, maar vriend heeft wat te verbergen als hij jou uit die kroeg wil houden....
Weet je wat zo raar is, dat ze zo verschrikkelijk boos op jou zijn. Als je vriend met haar is vreemdgegaan of dat verzonnen heeft, dan zal er wel gepraat worden en kan ik me voorstellen dat er een opstootje ontstaat, maar zijn vriendin als een dolle aanvliegen? En dat door 2 verschillende personen?

Dat lijkt me sterk!

Als je niet met dat meisje durft te praten, misschien wel met de uitbaatster? Ze weten er allemaal blijkbaar vanaf.

Het is jouw naam die door het slijk gaat en je weet niet eens waarom. En als ze zo kwaad zijn, kan er best wel eens wat aan de hand zijn.
Oh, heb het nog even nagelezen, had begrepen dat zij het verhaal aan het rondbazuinen was.

Nu vind ik het nog vreemder eigenlijk, zou van de hoed en de rand willen weten. Dit is in ieder geval vreemd, op zijn minst een beetje raar verhaal. Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
En daarbij, als ik het zo lees kent je man deze horecamensen uit het dorp allemaal goed! Dan snap ik juist niet dat zij zo vreemd tegen jou doen. Je bent dan toch de vriendin van een goede kennis/collega?

Ik zou me echt af gaan vragen wat mijn vriend allemaal heeft gezegd als twee mensen zich zo opeens tegen mij keren...
Zelfs al speelt er van alles tussen hem en een meisje, dan is het nog van de zotten dat jij de kroeg uit gegooid wordt omdat je zegt dat je wijn naar kurk smaakt.

Zie jij nu een verband tussen die twee dingen? Als iedereen elkaar kent dan is er misschien een verband, maar t is weinig professioneel van die uitbaatster.

Ik zou beginnen met een paar dagen na de kermis, op een rustig moment - eventueel - teruggaan om te zeggen dat je het niet verkeerd bedoeld hebt. Misschien komt er dan vanzelf meer boven tafel.
Hahaha caviahaar...verwarrend he. Ik lees namelijk dat vriend het verhaal rondbazuint. Volgens dat meisje dan he....maar dat heeft TO niet zelf gehoord, dat heeft vriend tegen haar verteld.
ik zou na de kermis overdag een keertje terug gaan naar het cafe en vragen wat er nou aan de hand was. Dan is de drukte en de bijbehorende stress eraf en is er misschien wel te praten met die eigenaresse.

Verder lijkt het me dat er iets voorgevallen is tussen vriend en dat meisje, anders gaat zij niet zo over de rooie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:breezerananas schreef op 04 oktober 2011 @ 14:26:

Hahaha caviahaar...verwarrend he. Ik lees namelijk dat vriend het verhaal rondbazuint. Volgens dat meisje dan he....maar dat heeft TO niet zelf gehoord, dat heeft vriend tegen haar verteld.

Inderdaad, misschien draait je vriend het wel allemaal om en wilde dat meisje na afloop van de kermis juist naar je toe komen om je de waarheid te vertellen.

Het klinkt inderdaad alsof zij boos was omdat jullie nog wél bij elkaar zijn (al lijkt dat me niet echt te verbergen in een klein dorp, maar goed.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven