Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
ja, ik zie de fouten nu. Op ipod typen heb ik nog niet helemaal onder de knie, en ik zie de miljoen foutjes dus nu pas . Ik zie net ook dat ik pretenderen erin heb gezet terwijl dat fingeren was..in de tekst.

maar wat ik probeerde te typen was dus:

Bijvoorbeeld ik had een zin van: wij zullen fingeren dat de verbinding uitvalt.

En hij begon shreeuwend te zeggen van waarom heb je dat woord gebruikt.

Dus ik uitleggen waarom, en hij vond het een te moeilijk woord en het dus vervangen door doen alsof. En hij heeft dat dus aangepast, terwijl de projecleider, degene is die op spelling en grammatica controleerd. En die andere persoon dus alleen op kwaliteit(inhoud) controleert.

Hopelijk is nu duidelijk wat de bedoeling was.en wat ik dus wilde zeggen.
He Yellow dat met Freud gaat boven mijn pet hoor, heb nooit iets van die beste man gelezen. Maar wat jij daar net hebt neergezet daar geloof ik niet in
Nu vat ik hem Straw, ik kwam er echt niet uit.

Fingeren is toch een normaal woord? Zelf ik met geen diploma's vind het een normaal woord

Als je nu "vingeren" had gebruikt dan was hij er vast mee eens geweest
Ik vind persoonlijk fingeren ook niet echt een mooi woord in zo'n zin, maar dat is waarschijnlijk een stilistische keuze.

mika die freud was gek hoor.

Alle mannen willen seks met hun moeder

en alle vrouwen willen seks met hun vader?
Misschien had hij zelf sex met zijn moeder en dacht dat het normaal was

Maar moet je boeken van hem lezen Yellow?
Ja ik moest zijn theorie lezen over dromen.

Al onze dromen gaan volgens hem eigenlijk over het verlangen om seks te hebben met je ouders.

En als je homoseksuele neigingen hebt, heeft dat ook te maken met je ouders die je eigenlijk wilt ofzo...

Ik vind het wat, ehm, vergezocht.
quote:mika65 schreef op 05 oktober 2011 @ 21:35:

Nu vat ik hem Straw, ik kwam er echt niet uit.

Fingeren is toch een normaal woord? Zelf ik met geen diploma's vind het een normaal woord

Als je nu "vingeren" had gebruikt dan was hij er vast mee eens geweest

Hahaha..zo infantiel is hij wel. Alleen volgens hem zit hij op een hoger niveau

hahaha...tja, volgens mij dus ook. En volgende andere leden van het project ook. Maar dat is dus zo'n punt waaruit ik merk dat het meer persoonlijk is, want als anderen lastige woorden gebruiken zegt hij niks. En ik vind het echt zo'n onzin, omdat hij een woord te moeilijk vind mag je het niet gebruiken.

Net zoals dat hij begon te zeuren over dat ik iets in Kilobytes wilde neerzetten en hij wilde het in Megabytes..wat maakt dat eigenlijk uit, het is en blijft hetzelfde.

Maar goed, het intereseert mij verder niet. Ik doe wat ik moet doen en als ik er niet uit kom, probeer ik het zoveel mogelijk met de andere leden en docent uit te puzzelen en anders als het technisch is met andere klasgenoten. En met hem alleen bij het officiele deel.
Ik denk dat je fingeren meer gebruikt bij niet-mensen. Gefingeerde resultaten bijvoorbeeld. Iets is gefingeerd, je fingeert het niet zelf. Zeg maar...
Snapdrgeenkutvingerenvan

Zoooo ik ben weer beter want yoga ging keigoed!! Lekkah
Als hij het tegen jou wel zegt en anderen niet betekent volgens mij dat hij wel tegen jou op durft en niet tegen de anderen. Dus schouders naar achteren, neus omhoog en je het kaas niet van het brood laten eten. En hem direct lik op stuk geven.
quote:chocolover schreef op 05 oktober 2011 @ 21:59:

Snapdrgeenkutvingerenvan

chooc toch!!
Jezus, gaat hier over fvingeren en likken op stuk. Ben ik ff blij dat ik een man heb
Jullie begonnen tante!
Wat

wie

waar

wie gaat mij vingeren en wie gaat mij likken.

Er zijn 2 nieuwe taken, en dus ik zoek 2 hoofden
Ik ben hoofd voedsel dus ik kijk toe terwijl ik chocola eet
Ik ben hoofd royalty dus ik ga niet vingeren en likken
Maarre Yellow die Freud van jou die spoorde echt helemaal niet
Yellow hoe gaat het eigenlijk met boomman?
Boomman is afgeschreven, ik heb kekke berichtjes gestuurd, maar als hij niet reageert, dan niet hoor!!

Of heeft dat te maken met mijn verdrongen verlangens volgens Freud...
Dus nu boomman niet gaat vingeren en likken, moeten we iemand anders zoeken. Heeft iemand nog wat in de aanbieding.

Fijn trouwens dat yoga goed ging choco

mika, mijn mail doet stom.. maar smok smok smok terug
Smok smok smok?

Mika racist! Das discriminaassie hoor! Niet alleen wij Amsterdammers (ja met hoofdletter ja!) hebben last van smok

Dat hebben ze ook in China heur!
Ja tante mika is zo'n lieve tante nog niet!!!
Ik vond fingeren wat deftiger en zakelijker staan, en zo kwam het eruit..doen alsof schoot me niet te binnen.

Enne mika je doet me net aan klasgenoten denken, die pakken dingen ook altijd zo lollig op. En dat soort grappen schieten mij echt nooit te binnen

Maar ik ben het gewoon zat om in discussie te gaan, voortaan laat ik de 1e varen en komt er een vervolg op dan ga ik richting projectleider en docent. Uiteraard zeg ik er gelijk wat van, maar ik ga zelf geen discussies meer aan. wil geen tijd en energie meer verspillen aan hem en zijn gedrag.

En dat hele freud verhaal sla ik maar over want daar snap ik niks van
heel goed straw, niet je op je kop laten zitten hoor!!

Wees blij dat je freud niet snapt, hij is echt een beetje craaaazzzzyyyyy
Freud was toch ook die vent die vrouwen vibrators gaf omdat vrouwen minder hysterisch werden van klaarkomen?

Relaxte vent hoor! Geen geklooi met fvingeren en likken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven