Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Is niet erg; heb net een stukje oude kaas gesneden
Ik vond de uitslag echt té grappig en totaal onverwacht. :-) Bye bye zwaai zwaai Deborah. Ik vind haar zooo onsympathiek. Eerst dat gezeik over dat Anne in haar keuken stond, en nu weer bij de laatste proef. Blegh.
Oeh lekker Pauline!

Ja he toffifee, ik zat hier in mijn eentje op de bank te lachen. Deborah zag het totaal niet aangekomen, te leuk Hopelijk gaat ze snel uit de grot.
Ik ergerde me niet aan deborah, wel erg aan Anne.

Maar ik gun het Tanja het meeste om weer terug in de expeditie te komen. Hoop dat Do volgende week ophoepelt.

Saaie muts haha.

En maar klagen dat ze niks leuk vind op het eiland en dat ze het allemaal wel gezien heeft. Beetje verwend komt dat over.

Ga dan lekker naar huis.
quote:toffifee schreef op 29 september 2011 @ 22:03:

Ik vond de uitslag echt té grappig en totaal onverwacht. :-) Bye bye zwaai zwaai Deborah. Ik vind haar zooo onsympathiek. Eerst dat gezeik over dat Anne in haar keuken stond, en nu weer bij de laatste proef. Blegh.

Ik lag in een deuk, complot weg. Heerlijk

En Tanja, die verdient gewoon de samensmelting.
Ik vraag me af of het geen staaltje van goede regie is. De samenzwering van de Belgen zo nadrukkelijk in beeld brengen en dat dan uiteindelijk 1 van hen 'slachtoffer' wordt. Wel erg toevallig dat de andere 3 ook op 1 persoon gestemd hebben.
Die filmen uuuren dus het kan idd zo in beeld zijn gebracht maar ja dat deden ze vorig jaar ook.
Wat een loser die Sylvia; "ik ga echt die boot niet in elkaar zetten hoor!. En dan bikkel Tanja: "dat heb ik gisteren al gedaan". Zou ze zich eventjes stom gevoeld hebben?

Grappig hoe zulke complotten zich tegen je kunnen keren. Snapte niet waarom die Niko twee munten inzette. Drie mensen zouden sowieso op Jochem stemmen. Ze hadden kunnen verwachten dat Anne op Debora zou stemmen dus waarom nog twee munten inzetten??
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Pauline65 schreef op 29 september 2011 @ 22:44:

Ik vraag me af of het geen staaltje van goede regie is. De samenzwering van de Belgen zo nadrukkelijk in beeld brengen en dat dan uiteindelijk 1 van hen 'slachtoffer' wordt. Wel erg toevallig dat de andere 3 ook op 1 persoon gestemd hebben.

Nouja ze zeiden letterlijk tegen elkaar dat ze op Jochem zouden stemmen, want dat wordt niet verwacht. Had niks met regie te maken mijn inziens.

Maar je hebt gelijk dat het onduidelijk is of die anderen ook geen complot hebben gesmeed. Maar ik denk dat Anne sowieso op Deborah zou stemmen, ik denk dat Esther voor een sterk team gaat, maar wel goed kan opschieten met Anne, dus dan moest Deborah eruit en Jochem irriteerde zich volgens mij aan Deborah.
Dat bedoel ik niet, want tuurlijk was er een complot. Maar er is wel (met de wetenschap van de uitslag van de eilandraad) voor gekozen om het zeer nadrukkelijk in beeld te brenggen.
quote:Raspberry26 schreef op 29 september 2011 @ 21:30:

Jochem gebruikt zonnebrandfactor 100 denk :DDank voor de lach van de dag!
En ik hoop dat alle mensen die complotten smeden zo snel mogelijk worden weggestemd. Bah, zo oneerlijk. Valt bij mij niet onder spel, voor mij is de beste Robinson het spel.

Ik vind Nicolas normaal echt een enorme kwal, maar moet hem nageven dat ik hem het sterkst en meest Robinson tot nu toe vind.
Ik denk juist dan Nicholas nogal fout is geprofileerd in de Pfaffs.
Ik vraag me ook af hoe het mogelijk is dat er twee zulk verschillende soorten Nicolassen zijn. Montage dus...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nicolaas en Tanja doen het alle twee super goed! Van mij mag een van die twee winnen ook al zijn het Belgen...

Bij de Nederlanders heb ik eigenlijk geen favorieten zitten. Misschien Sacha, die doet het ook wel aardig.

Slechte communicatie ook bij die boot. Waarom zeggen ze niet gewoon tegen Nicolaas, He, ik help je wel ff die boot in het water laten maar ik ga niet mee varen hoor!.

Dan is er toch niets aan de hand? Nu kwam het zo zielig over...
en was die boot ook nog eens lek...
quote:eefjewentelteefje schreef op 29 september 2011 @ 21:46:

Oh gat , volgende week kijk ik niet.

Ik haat het als ze vieze levende beestjes moeten eten , blegh!Dat vind ik juist altijd de leukste aflevering!! (en ben blij dat ik dat niet hoef te eten..)
Ik ben helemaal verbaasd over die Nicolas. Vond het in de Pfaffs altijd een beetje nietsnut.

Jammer dat Sylvia eruit is, vind haar erg leuk. Dacht nog even dat ze het toch zou volhouden, helaas.

Jochem vind ik ook een bikkel, maar idd wat is en blijft die wit zeg. Hij geeft vast licht in het donker.

Konkelaars mogen van mij naar huis.
Ja, die Nicholas he!

Ik sta er ook van te kijken, wat een harde werker is dat.

Ik irriteer me een beetje aan Lauretta... ik vind haar een beetje to much.

mooi dat het gekonkel van Nico en die andere gast niet gelukt is, volgende keer ligt vast een van hen eruit :-)

Tanja is mijn favoriet, wat een doorzetter!
Wie kijkt er mee??
wtf heeft eddy nou weer aan?
Een shirt dat wel errug laag hangt
Nou inderdaad, wat een raar shirt.
Ik zit er alweer klaar voor.

Mooie smoes hebben kobe en niko, als ik jochem was zou ik daar niet in trappen
En wat kijkt Jochem eng uit zijn ogen na de eilandraad.

Brr..

Bij hem kun je echt goed zien dat hij flink is afgevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven