Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
quote:tierney schreef op 06 oktober 2011 @ 18:55:

Nou precies. En het is natuurlijk ook wel erg mooi dat hij zijn aandacht dan echt bij zijn zoontje heeft. Er zijn genoeg vaders die die tijd er niet voor nemen. Klinkt wel lief. Je hoort zo echt wel wat van hem

ja dat vind ik ook wel echt een + aan hem....dat zijn zoontje zo belangrijk voor hem is. Hij mist hem ook als hij niet bij hem is.

Ben zelf kind van gescheiden ouders, en ik had niet zo'n vader die heel betrokken was bij mij.

Dus vind het ook wel erg belangrijk dat hij dat wel heeft.

Ik wacht gewoon nog even af
Ja Tierney precies, dat hij het druk had en zijn zoontje eten moest geven om vervolgens naar zijn ex te brengen kan ik me voorstellen..maar dat hij me zo bijna de deur uitgooit vond ik toch wel iets te..

maar ja ik zie wel..trouwens mijn zoontje+ex zijn in het buitenland :(

Tierney ik zou ook zeggen geniet gewoon...je hoeft niet altijd braaf te zijn..spanning is ook leuk..je hebt ook geen verwachtingen dus..

Roosje, en al wat gehoord?
ohhh veo wat ingewikkeld met je zoontje....

en nee de manier waarom date dat gedaan heeft is niet netjes...is hij er nog op terug gekomen?

Ik heb wel weer bericht gehad, hij was zijn telefoon vergeten mee te nemen naar zijn werk en was daarna idd met zn zoontje bezig.

Dus eigenlijk niks om zorgen over te maken hier....
Ah, zie je nou wel roosje! Als er hier iemand is die zich geen zorgen hoeft te maken dan ben jij het wel

veo, jeetje wat lastig allemaal. Ik zou wel van hem verwachten dat hij je hierin steunt, vind het een beetje raar dat hij eigenlijk liever wilde dat je wegging terwijl je hem zo hard nodig had.

Hopelijk komen jullie er met een goed gesprek uit. Wanneer zie je hem weer?

Tierney, ok meid, je klinkt heel nuchter en je bent vast volwassen genoeg om je eigen verstandige keuzes te maken

Geniet ervan! Er is inderdaad niets mis met een beetje plezier maken, als je er maar niet teveel van verwacht in dit geval (althans, dat lijkt mij verstandig).

Ik heb vanmiddag dus gereageerd op die sms met die opmerking die ik hier ook al schreef.. nog niets op gehoord en mijn mailbox is ook nog leeg. Ben benieuwd wanneer en of ik iets van hem ga horen, hihi. Ja, ik vertrouw hem wel hierin hoor, tis geen foute man, totaal niet. Maar ik weet ondertussen gewoon niet hoe hij over mij denkt. Misschien zat hij helemaal niet te wachten op zo'n opmerking, dat kan natuurlijk.
boebele: al wat gehoord?

ik zie hem morgen weer, komt hij naar mij. Beetje jammer dat ik zaterdagochtend al een logeerkindje krijg...maar niet zo'n vroege wekker als hij naar zijn werk moet doordeweeks
Nee, niente. Hou er wel rekening mee dat ik niets meer hoor hoor, dan kan het alleen maar meevallen. Zeker weten doe je het gewoon nooit...

Wel superirritant, zit nu soort van te wachten op een mail of sms van hem en hoe langer het duurt, hoe onzekerder ik word.. pffff.
Boebele, misschien wist hij zich geen raad met die plotselinge flirterigheid. Of hij vatte het niet als flirten op. Hij kan druk zijn. Etc. Geen scenarios bedenken dus. Je hoort vast wel wat. Uit je verhalen klinkt hij niet als iemand die je plotseling negeert.

VEO, echt veel sterkte met je zoontje.

Meiden... aaaaaargh! Plotselinge spontane ontmoeting met praatjesman zo.... Geen verwachtingen, gewoon een drankje uit nieuwsgierigheid, maar heb zo het gevoel dat ik compleet gestoord geworden ben! Jullie horen het nog
Hee Tierney,

ben je nog wel thuis gekomen vannacht???

En hoe was het?

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.

Ik heb vannacht dus echt nauwelijks geslapen, beetje onrustig. Mijn date heeft me intussen gemaild, yes! Hij stelt voor om van het weekend iets af te spreken. Dat is dan waarschijnlijk morgen dus al. Beetje erg spannend
meer later, moet nu naar mijn werk
ah nee, vertel vertel!
Leuk Boebele, zo spontaan en snel weer een date, zie je wel dat dat smsje leuk was??

Hij kwam trouwens naar mij toe en is net weer weggegaan hihi. Maar niks wat ik niet wilde hoor, ik vertel echt straks meer, ik moet weg nu. Hij was echt precies zoals ik hem me voorgesteld had.
oooo boebele: het koste dan wat onzekere momentjes...maar dan heb je ook weer snel een date!!! En dit keer vast met een ander afscheid! Leuk!

En tierney: ik wacht in spanning af! Ben benieuwd naar je verhaal! Jullie hebben vast genoten

Hier wat minder spanning ok ik zie hem vanavond weer....en kijk daar enorm naar uit! Maar ehm weet inmiddels ook wel een beetje hoe het zal zijn (erg fijn/leuk/etc...)...afgelopen week hebben we we elkaar van zondag-op-maandag, dinsdag-op-woensdag en dan van vandaag op morgen gezien...(en waarom voelde ik me ook alweer beetje ehm onzeker toen ik gister niks van hem hoorde)....
Boebele leuk..haha geniet ervan en idd dit keer misschien een betere afscheid..:-)

Tierney,echt leuk...ben ook erg nieuwsgierig...snel een update!!

Roosje,doen jullie ook nog leuke dingen buiten huis?

Met mijn date is het ook zo omdat we het allebei druk hebben, steeds thuis..
Veo: ja we spreken vaak wel binnens huis af. Vaak heeft een van beiden nog een begin-van-de-avond-activiteit....(sporten/ en ik werk vrij regelmatig tot in de avond). Dus ja dan kom je toch al sneller bij elkaar thuis terecht...dan is het vaak even bijkletsen, lekker knuffelen/zoenen en naar bed soms een film kijken die we dan half volgen...

Vanavond ben ik onverwachts eerder thuis van mijn werk, en heeft hij volgens mij geen sportactiviteiten...dus net maar even voorgesteld om samen te eten. Hmmm in eerste instantie dacht ik lekker voor hem te gaan koken, maar uit eten is misschien ook wel leuk!
Ja roosje denk dat uiteten leuker is...lekker even buitenshuis..je beland tenslotte toch weer thuis samen :-)
Uit eten is zooo leuk samen! Gewoon lekker doen hoor. Ik ga vanavond ook uit eten trouwens, maar niet met mijn date maar mijn mijn .. ex! Onbeperkt sushi, nu al zin in.

Ik denk dat ik er wel goed aan heb gedaan om dat smsje te sturen. Heb ook in de mail aan hem aangegeven dat het me leuk lijkt hem weer te zien dit weekend. Wellicht heeft hij een zetje in de rug nodig om wat meer iniatief te nemen Het is best wel een beetje een verlegen jongen eigenlijk. Maar met zijn relatieverleden (hij heeft volgens best wel veel vriendinnetjes gehad) weet hij als het goed is toch wel hoe het werkt,

Toch blijft zo'n 1e zoen toch altijd spannend, gek eigenlijk. Heb er al zoveel gehad, maar iedere keer is het weer anders.

Tierney, waar blijf je?

Ik ga even naar de sportschool nu. Geen zin in, maar ik denk dat ik er morgen geen tijd voor heb dus dan moet het maar.
ergens vind ik het ook wel spannend (hihi dus wellicht juist goed om zo de spanning voor vanavond er weer in te brengen ) Straks vind hij het niet leuk (onzin natuurlijk, wie vindt uit eten gaan nu niet leuk)...of om met mij te gaan (ook onzin...)

maar toch ooo o o ik ben echt erg, het gaat allemaal supergoed en dan maak ik me hier 'zorgen' over

veel plezier vanavond boebele, goed contact nog met je ex?

Ik heb afgelopen nacht over mijn ex gedroomd, dat ik hem vertelde van het bestaan van N. Heb met die ex ook nog wel regelmatig contact, hoewel dat de afgelopen weken wat minder is geweest...

en tuurlijk blijft die eerste zoen spannend, maar goed ook ben heel benieuwd naar jullie date van het weekend!!!

sportze!
Hey meiden, daar ben ik dan hoor.

Het was zo spontaan gister, wel grappig. Hij smste iets over wijn en ik zei iets van lekker en hij vroeg nu? en ik ik zei voor de grap oke, en hij schrok maar kwam toch en daar schrok ik nog erger van haha!

Maar we hadden in het echt ook die leuke interactie en we hebben eerst een paar uur lekker zitten praten met de wijn erbij. Uiteindelijk bedacht ik me dat ik wel heel principieel aan mijn geen seks op de eerste date vast kan houden, maar is dit dan een date? En hij is geen relatiemateriaal. En tja, hij was errug sexy De laatste bus laten gaan en hij is blijven slapen.

Alleen ik heb dus de hele nacht wakker gelegen en daarmee hem wakker gehouden, omdat ik het verleerd ben om naast een man te slapen. Miste echt de ruimte en vond het wel knus, maar kon er niet van slapen.

Wat ik wel opvallend vind is dat toen we het hadden over dat hij een foute flirt was, dat hij zich begon te verdedigen, ook over de smsjes die we uitgewisseld hebben, dat ik op zijn foute smsjes steeds dingen zeg als "ahhh gaat wel weer over" enzo, en dat hij echt wel meer is dan een foute flirt. Hij deelde ook veel over zijn leven en relaties. En vanmorgen bleef hij zeggen hoe leuk hij het vond en dat ik zo mooi was en dat het veel te kort duurde en dat hij me snel weer wilde zien.

Ik ben daar vrij kort over geweest, niks gezegd, we zien wel. Ik vraag me af of hij wel weet wat hij zoekt. Voor mij is het gewoon erg leuk geweest en we zien wel of het er nog een keer van komt.

Maar hij bleek inderdaad die lieve openminded levensgenieter die ik voor ogen had, en hij is een foute flirt, zo goed met inpakken
Roosje, veel plezier! En Boebele jij ook, al is het met je ex, ook heel gezellig!
Wat ik wel grappig vind is dat ik nu dus heel leuk contact heb met iemand die ik noooooooit had aangesproken aan de hand van zijn profiel. Hij rookt, we delen weinig interesses, hij had een naakte profielfoto, en stuurt het ene foute berichtje na het andere. Toch blijkt er wel een vriendschappelijke klik te zijn in het echt. Die lijstjes zijn eigenlijk ook maar beperkend.

*gewoon een random gedachte*
oh tierney leuk om te lezen :-) Jullie hebben het dus leuk gehad! Slapen naast/met een nog onbekendere man in bed is ook even wennen ....wij doen daar ook al even over, pas laatste x hebben we beiden wat meer geslapen, maar hihi toen zijn we ook maar ietsje verder bij elkaar vandaan gaan liggen toen we daadwerkelijk ging slapen, anders kwamen we toch steeds wel in de verleiding voor andere dingen

Ik heb hem net een berichtje gestuurd, of hij mee uit eten gaat... :-)
we gaan uit eten :-) hij was ook wel benieuwd naar mijn kookkunsten ...bewaar ik dat voor een volgende x...
Was het leuk roosje? En tierney, jij nog iets gehoord van gods gift to women?

Wij hebben voor vanavond afgesproken, gaan waarschijnlijk naar de film. In ieder geval hebben we deze keer alle tijd voor elkaar en zal het afscheid anders zijn dan op de andere dates

we beginnen nu ook steeds vaker te sms'en.. maar op mijn flirt heeft hij nog niet gereageerd, hihi.
Leuk boebele naar de film :-) ben heeeeeel benieuwd naar jullie afscheid!

Wij hebben een heerlijke avond gehad gister lekker uit eten geweest, het was fijn om even met hem 'uit' huis te zijn.

Daarna zijn we naar mij thuis gegaan en is hij blijven slapen.

Hij is nu net weer weg, en ik heb net mijn werkkindje opgehaald.

Weer een heerlijke avond/nacht/ochtend dus
Nee nog niks van hem gehoord, maar ik had dat wel verwacht. Want hij zei vanalles over dat hij het zo leuk vond en me snel weer wilde zien en over de 'volgende keren' enzo. En ik heb daar niet echt op teruggereageerd, toen hij wegging heb ik ook niks afgesproken, en hij zei van 'nou ja, dan zien we wel'.

Achteraf heeft dat misschien een verkeerde boodschap gegeven, maar ik wilde eerst zonder alle hormonen weten of ik me er nog steeds goed bij voelde. Ja dus

Dus ik heb hem net maar even een flirt gesmst, dus ik zal in de loop van de dag wel wat horen. Hij heeft ook wat bij mij laten liggen, dus ik zal dat wel ruilen tegen nog een leuke avond haha

Boebele, geniet van de film en misschien een beetje feeling up your date in het donker Miscshien moet je hem een beetje uit zijn schulp flirten.

Roosje, niet blozen, gewoon oprecht genieten :P

Maar buiten de deur ging ook nog steeds alles goed? Ziejewel, hij wil ook wel dingen met jou doen. Leuk hoor!

VEO, hoe gaat het nu bij jou? Al nieuws over je zoontje? En heb je al gepraat met je date over het voorval?

VLA, heb je al meer duidelijkheid over zijn ziekte? Nog leuke dates in het vooruitzicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven