Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ooh prinsesje.. ik maak me er niet druk over.. Ik snap je punt wel ..

Miran.. jah ik weet helemaal wat je bedoeld met dat gevoel.. Daarom heb ik 206 ook weer gesproken en gezien.. dat speciale onderbuik gevoelk had ik namelijk met hem ook .. En dat gevoel is er nog steeds.. Van zijn kant blijkbaar dus ook .. Alleen lastig dus dat ie een vriendin heeft..

Maar goed als hij nuchter naar de situatie kijkt moet ie beseffen dat zijn gevoel voor haar niet meer 100% is.. Waarom zou je anders met een ander gaan zoenen ? Je voelt dan blijkbaar die behoefte.. Voor jou zoenvriendje zal dat waarschijnlijk net zo zijn.. Alleen hij kiest er voor om niet bij zijn vrouw en kind weg te gaan..

En wat de keuze zal zijn van 206.. geen idee. beide zijn oke ..

4wheels : hij zou het mij laten weten , welke keuze hij maakt..

(tenminste ga ik vanuit , zal hem pas weer spreken wanneer hij mij een smsje of belletje geeft)
Leaf.. er is volgens mij altijd wel iemand aanwezig hier .. 24uur perdag.. naja .. ehh 22uur perdag dan misschien ;)

Succes morgen en dikke knufff
Vleer gaat eens ff drankje halen bij broertrje in de schuur.. vast wel een mixje voor mij te vinden hehe
wat grappig ... kijk f na 1 weekje op RP .. heb ik een berichtje van een jongen die ik pffff 8jr geleden eens ontmoet heb via een chatbox.. Grappig zeg..
Vandaag bij ex(1) geweest, in het begin was het gezellig. Alleen later op de avond kwam er een vervelende discussie over problemen en negativiteit. Er zijn over en weer wel wat rotdingen gezegd, maar toch bleek het wel nodig te zijn. Zojuist bij thuiskomst kon ik niet zeggen dat het vervelende gevoel overheerste, want ik denk dat het toch ergens goed voor is geweest. Misschien om even de spanning te doorbreken en zaken bij kop en kont te pakken...

Ik ga nu slapen, ik hoop voor iedereen dat het een rustig dagje wordt morgen en vooral voor Leaf...
Gedachte van de dag :

Wanneer je werkelijk in harmonie bent met je lichaam, wordt het een vertrouwde leraar en gids.
Zou op stap gaan vanavond maar zie er maar vanaf.. Morgenvroeg om half 12 ga ik hardlopen met mijn vader en zusje..
Morgen!
Goeiemorgen, je klinkt opgewekt?
quote:Vleermuis28 schreef op 10 februari 2008 @ 00:34:

Zou op stap gaan vanavond maar zie er maar vanaf.. Waarom heb je er vanaf gezien?
quote:4wheelsand1heart schreef op 10 februari 2008 @ 09:52:

Goeiemorgen, je klinkt opgewekt?Ben heel zenuwachtig en begin nu natuurlijk te twijfelen of ik het contact wel moet verbreken, maar ik moet nu sterk zijn en doorzetten. Dus ik ben wel blij als het straks achter de rug is.
Hoelaat komt hij?

Ik denk dat je over het wel of niet verbreken van het contact nu nog niet moet gaan piekeren, kijk eerst hoe het gesprek loopt.

Blijf wel bij je standpunt: zoals het nu gaat, gaat het niet.
Denk dat je daar wel gelijk in hebt. Misschien wil hij zelf het contact wel verbreken nu

Hij komt trouwens rond enen.
Nee, denk niet dat hij het contact wil verbreken, hij vindt het wel best zo.

Maar jij niet, en daar gaat het om.

Ik zal steeds op de klok kijken, wens je nu vast sterkte en ben benieuwd naar je verslag achteraf!
Leaf .. Heel veel succes vandaag !!

4 wheels.. ik zat gezellig bij broertje in de schuur met de nodige alcohol. en had er geen puf meer voor om op stap te gaan na zon heerlijke verwendag
Leaf veel suc6 vandaag...

Gister erg leuke dag gehad..

eerst naar de kapper. later zelf me haar geverft.

savonds naar verjaardag. van een vriendin. tevens zus van een ex. maar hem spreek ik niet meer ook niet op verjaardag. zolang er genoeg andere mensen zijn.

Had me voorgenomen even heen te gaan. maar om half 2 zat ik er nog. en besloten we dat we gingen stappen. en degene die wouden konden blijven slapen, In de stad was het gezellig!

kwam leuke stations jongen ook tegen. had genoeg alcohol op. dus dacht ik ga hem gedag zeggen. maar vervolgens was hij nergens meer te bekennen.

Kwam ook exscharrel tegen... tijd niet gezien. even mee staan praten. later kwam hij nog even naar me toe. en toen we naar huis liepen belde hij op. of ik vandaag niet mee wou naar een concert. Maar daar ben ik toch iets te brak voor :P en morgen gaat de wekker ook weer vroeg.

Vond hij erg jammer. denk dat hij vandaag of morgen wel weer smst hem kennende... Wat natuurlijk altijd leuk is. dat soort aandacht.

nu ga ik fijn nog wat dingentjes doen. en verder heel erg rustig aan..

Fijne zondag!
Zo ff hard gelopen , heerlijk ..

Tis echt prachtig weer, tis weer om met 206 te wandelen.. Maar ja .. geen idee waar hij is en wat ie doet..

ga zo ff lekker douchen en naar dinnetje denk ik , ze vroeg ofi k langskwam en mijn laptop mee nam , konden we gezellig samen op t balkon zitten met ons laptoppie op schoot.. En ondertussen stiekum gluren of er wat lekkers voor bij wandeld..Gisteren hadden we al leuke over buurman gesignaleerd met 2 hondjes..

(hoezo gek en maf ? )
Haha Vleer met laptoppie op schoot naar mannen gluren, dat is idd maf, maar wel leuk!

Ik heb net ook hardgelopen. Heerlijk met dit prachtige weer! Helaas is het op zondag wel een beetje eenzaam met al die stelletjes die zichtbaar romantisch moeten doen. Zucht.

Leaf, kom op meid, ik denk aan je. En je nu niet weer laten verleiden he! Sterk zijn, JE KUNT HET!!!!!
Lekker weer he! Hier hebben de voorjaarskriebels een beetje toegeslagen; heb even pauze van het poetsen

Leaf; hoe ging je gesprek? Ik hoop echt dat je de moed hebt gehad om duidelijk en eerlijk tov hem te zijn en om geen contact toch door te drukken...

Verder iedereen lekker aan het genieten van de zonnige zondag? Ik hoop dat het snel een weekend nóg lekkerder weer is, kan ik met LJ naar zijn boot .
Brrp zie net dat date van 206 weer thuis is.. Online op hyves..

Bah rot spanning, ga eens ff lekker onder de zonnebank en douchen voor ik moet werken vanavond..

Dinnetje komt hier heen dusse kunnen we mooi samen ff lekker buiten kopkoffie drinken
Zit nu heerlijk buiten in t zonnetje met laptop op schoot.. Wat een leven heb ik toch haha

Leaf.. you go girl !!
Hm mannen met een boot kan je tegenwoordig niet echt meer vertrouwen ;)
quote:Vleermuis28 schreef op 10 februari 2008 @ 16:45:

Hm mannen met een boot kan je tegenwoordig niet echt meer vertrouwen ;)Hihi, maar mij dumpen in de Friese plassen is iets makkelijker te herleiden dan in de grote zee
Hey allemaal,

Wat een héééérlijk weertje was het vandaag. Prinses en ik even lekker in het Veluwse bos gewandeld....nu weer alleen hier....Prinses is naar een vriendin...

Hoe zal het Leaf vergaan? En Vleer, heb ik wat gemist? Date van 206 weer thuis? Of bedoel je zijn vriendin? Werkse voor straks!

En hoest met ?? Alles goed?

HM ook nog wat spannends meegemaakt afgelopen weekend?

Natuurlijk de rest ook niet vergeten; Alles goed?
Heb vandaag heerlijk van het zonnetje genoten. Zo lekker! 't Is nog maar februari, maar krijg spontaan zin in picknicks en terrasjes pakken. Heerlijk!

Iemand al iets gehoord van Leaf? Leafje, hoe is het meid?

Ben ook erg benieuwd naar de deet van Miran..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven