Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Miranda01 schreef op 09 februari 2008 @ 00:44:

In ieder geval heeft die carnavalsactie me doen realiseren dat de RP man het niet is (de kale bedoel ik....) daar voel ik geen verliefdheid voor....helaas....

Ik ga slapen. Welterusten !

Dan is BM toch ergens goed voor geweest! Trusten Miran. Ik ga trouwens ook slapen.

Vleer, fijn dagje in sauna morgen!
Ps en het is niet mijn bedoeling om morele discussie over BM-en te ontketenen hoor. Dat heb ik al eens gehad hier en dat liep he-le-maal uit de hand, weet je nog Vleer?
ohww en het wordt heel mooi weer voor de sauna ! Lekker hoor

Sterkte met ex, Sun ! X
jah Miran dat weet ik nog heul goed..

Gaan we maar niet herhalen hier haha

Zooo ik ben mijn bed uitgerold en ga zo amar eens ff dinnetje ophalen..

Erg veul zin an om naar de sauna te gaan de hele dag.

Iedereen een hele fijne dag toegewenst vanuit t mooie drenthe waar de zon heel mooi opkomt... Mooie oranje gele blauwe lucht
Overhaast het leven niet. Sta toe dat het leven jou de weg wijst.
Goeiemorgen allemaal,

Hier is weinig nieuws onder de zon, ex2 kwam langs, we hebben een leuke dag, ik blijf duidelijk over dat het voorbij is en we hebben toch een leuke dag

Vandaag ga ik bij ex1 op visite, zal wel weer moeilijk worden, maar ik verwacht toch ook wel ouderwets gezellig. Gewoon omdat er nu ook van mij een last is afgevallen nu ik voet bij stuk blijf houden.

Ik heb gisteren een potje saus laten vallen en heb sterk de indruk dat er ng wat miniscule schilfertjes in m'n wijsvinger en duim zitten.. Heel irritant en best ook pijnlijk!

Voor Sun wil ik zeggen: goed gedaan, heel sterk van je! Heel veel sterkte komende tijd en gewoon van je af blijven schrijven!

Voor Vleer: heel veel plezier en rust in de sauna vandaag! Probeer 206 even te laten voor wat hij is...

Voor Halvemaan: geniet lekker van je vriendje en maak je niet druk over de snelheid waarmee het gegaan is. Als je het rustig aan doet omdat het zo 'hoort' en je loopt morgen onder een bus, dan heb je een waardevolle tijd gemist.

Daantjuh: die volg ik buiten beeld wel

Miranda en Hans ken ik niet, maar zal dat ook met interesse volgen..

En natuurlijk Leaf ('Lief'): Heel veel sterkte meisje, ik begrijp dat je het heel moeilijk hebt, maar hij speelt met je. Hij wil je niet kwijt, maar hij wil ook geen relatie met je. En dat kan hij alleen maar bereiken door je aan het lijntje te houden, door te zeggen dat zijn relatie die hij nu heeft een ongelukkige is. Hij heeft geen schuldgevoel omdat je van zijn relatie weet en dit 'accepteert' vanwege de hoop die hij bij je creeert. Ik hoop dat er morgen genoeg duidelijkheid voor je komt.
quote:Ik moet bekennen dat ik ook ooit zo'n actie heb gehad. Al had die BM mij niet verteld dat hij bezet was. Daar kwam ik pas de derde avond achter. Het was op een vakantie. Hij was met vrienden op vakantie, zijn vriendin was niet mee....

Mhh Sun, was dat misschien met mijn (niet-recente) ex?

Miran; ik zal er niet teveel meer over zeggen, dat is door iedereen al gedaan. Maar misschien kan je je er bij neerleggen, nagenieten van het feit dat je zo'n speciale carnaval met hem hebt gehad en dit zo houden. Dan kan je er zonder problemen met een fijn gevoel op terugkijken.

Vleer; het is echt heerlijk weer voor de sauna!

4wheels; het komt over alsof je je nu goed voelt bij de situatie zoals ie nu is. Ik hoop dat dit zo blijft!

Ik ga vanmiddag even dinnetje bezoeken die vanmorgen thuis is gekomen uit het ziekenhuis. Vanavond dé voetbalwedstrijd van dit seizoen kijken. En verder tussendoor genieten dat de zon schijnt! Ik hoop dat dit morgen ook zo is. Op mijn balkon kan je al heel snel buitenzitten (in de zon, uit de wind), heerlijk!

Fijne dag iedereen!
Haa allemaal, goedemorgen

Wat hebben jullie veel geschreven sinds gisteren, heb duidelijk een hoop gemist.

Leaf moet echt kappen met Leaf-ex, want wordt er alleen maar verdrietiger en meer gekwetst van uiteindelijk.

Sun is stoer qua Ex-actie... verdriet erom zal moeten slijten, maar goed gedaan hoor.

Vleer.... ohhhh.... tóch sms'en... erg fout hoor... sauna wel lekker relaxed.

Miranda.... euhm.... moet eerlijk zeggen dat ik veel moeite heb met zoenen met BM's, los van het feit dat BM fouter is dan jij (want HIJ heeft een relatie, jij niet). Ik vind het not done om te zoenen met BM, en vind dat het een erg foute basis is qua vertrouwen. Ik zou er zelf niet op kunnen vertrouwen dat hij dát wat hij zijn vriendin aandoet, in een volgende relatie niet wéér zou doen.

Maar goed... tot zover mijn moralistische betoog.... Ik hoop dat er uiteindelijk niemand verdriet van krijgt (jij, BM, vrouw van BM, en vooral: kinderen van BM).

Halvemaan gaat ook lekker weekendvieren
Peas on earth!
Het spijt me dat ik iets heb gezegd over BM. Ik heb een leuke carnaval met hem gehad. Wilde vertellen hoe bijzonder dat was. Dat je plotsklaps zo verliefd kan zijn op iemand. En dat was dus wederzijds, ook al "mocht" het niet. Verder zien wel elkaar niet meer. Tenzij zijn relatie zo slecht zou zijn dat hij daarmee zou stoppen. En dan stopt hij nog niet zo gauw, want hij wil geen weekendvader zijn. Maar goed, ik val in herhalingen. Ik heb het wel op een rijtje hoor

Ondertussen weer een nieuwe PP haha......via kennissen van mijn ouders, die vonden hun zoon wel bij mij passen......nououou, we hebben leuk gemaild en gisteravond elkaar 3 uur gebeld en misschien vanavond date !
quote:Halvemaan schreef op 09 februari 2008 @ 12:41:

Mhh Sun, was dat misschien met mijn (niet-recente) ex?

Is die ex van jou arts? En skileraar geweest? Dan zou het kunnen. Moet wel zeggen dat toen ik de derde avond hoorde dat hij een vriendin had, ik woedend was en hem heb uitgemaakt voor alles wat los en vast zit.
Miranda, je hoeft je tegenover ons niet te verontschuldigen! Kom op zeg! Iedereen komt hier immers met verhalen over "acties" die niet altijd door iedereen gewaardeerd worden. En dat is maar goed ook. Het is ook helemaal niet de bedoeling om een discussie over BM los te maken. Ik denk dat de meesten bang zijn dat je er wel serieus iets mee gaat doen en dat jij er dan alleen maar ellende van gaat krijgen. En buitenstaanders kijken natuurlijk ook eerst even naar de vrouw van BM. 't Is denk ik een bezorgdheid. (En mag met carnaval niet alles?) Maar nu stop ik ook want ook ik val in herhalingen.

Leuk dat je een nieuwe PP hebt! Een deet vanavond! Spannend! Daar willen wij natuurlijk ook uitgebreid van op de hoogte gehouden worden. Altijd leuk!

Ik ga zo maar eventjes de stad in. Boodschapjes doen, van het sunneke genieten, heerlijk! En vanavond toch eventjes wat drinken met vrienden in de stad.

Hebben Prinses en Xan het nog steeds leuk? Is de keek al op? (Ik wacht nog steeds)

Had Pop nou gisteravond een deet of is het volgende week? Pop kun mij eventjes bijpraten?
Thanks Sun ...maar.......ik ben niet zo van de uitgebreide verslagen ......

.weet je nu toch? Maar zal jullie zeker op de hoogte houden, ook al ben ik hier niet zo veel meer...

Ik heb weleens eerder iets met een BM gehad, en dat ging ook prima.

Ik kan dat best nuchter zien hoor, geen verwachtingen hebben ondanks de gevoelens. Maar goed, met deze stopt het dus en naja, misschien heb ik binnenkort wel weer wat nieuws hehehe
Miran, haha, geeft niet dat je niet van de uitgebreide verslagen bent. Ik leef gewoon erg met je mee en ben gewoon nieuwsgierig (sorry :-) ) en enthousiast.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes vanavond en een hele fijne deet!!!
dank je wel !! lief van je hoor!! en jij sterkte met ex, komt goed!
Zoo ik voel me weer 10jaar jonger geloof ik .. Echt heeeeerlijk was het vandaag..

Ben echt gesloopt nu ..

Van 206 niets gehoord vandaag, maar vind het steeds moeilijker worden.. Tja morgen is t al zondag en dan is t weekend weer voorbij.. Ergens bang dat hij toch voor zijn huidige vreindin zal gaan kiezen , andere kant ook wel beetje t vermoeden dat ie voor mijgaat kiezen.. Erg dubbel en merk aan mezelf dat ik na mijn ontspannende dagje in de sauna nu beetje de zenuwen krijg..

Broertje viert zijn verjaardag hopelijk vind ik daar wat afleiding.. En anders maar op t spelletje storten haha

Miran.. apart he dat zoiets zo kort maar ozo speciaal kan zijn.. Zulke heftige gevoelens voor elkaar , denk dat ik dan zoiets zou hebben van .. Zie je wel dat die heftige gevoelens wel kunnen bestaan.. Dat je daardoor juist weer wat meer hoop in de liefde krijgt ofzow..

Leaf : dikke knuff (voor Sun natuurlijk ook )

Pop heb jou nog niets zien schrijven over je date gisteravond ??? !!!????

Prinsesje : sorry datik 206 smsje had gestuurd gister, maar gelukkig liep t goed af , doordat hij een lief leuk smsje terug stuurde..
Leafje voelt zich verdrietig en onzeker vandaag. Ik zie heel erg op tegen morgen en heb nu het gevoel dat ik nooit meer een leuke jongen/man tegenkom Zag in de stad allemaal stelletjes en daar kon ik gewoon ff niet tegen.

Ik hoop heel erg dat ik vanaf morgen meer rust heb...

Sorry voor deze miepige post.
Leaf, dikke knuffel.
Vleertje, laat 206 even met rust. Die jongen heeft tijd nodig, geef hem de ruimte.

Gelukkig heb je het een en ander te doen vanavond, wand oh oh ik moet er niet aan denken dat je weer gaat smsen. Dan zet je hem onder druk en daar wordt het niet beter van.

Leaf, dat gevoel van nooit meer iemand tegenkomen is k**. Ik was vanmiddag ook met een goed gevoel de deur uitgegaan, maar oh die stelletjes. Daar kun je idd wel een naar gevoel van krijgen. Ineens kreeg ik het gevoel dat ik nu ook met een leuke man buiten hoorde te zijn en leuke dingen zou moeten doen. Helaas is dat nu niet zo, dus moest ik van mezelf die gedachte maar snel weer wegdrukken. Ben toen maar gaan shoppen en mooie mannen gaan spotten. Heb onwijs geflirt. Dat gaf wel eventjes een kick, werd er helemaal vrolijk van. Het gevoel dat ik in de markt lig geeft me dan toch stiekem nog een beetje hoop dat ik over een tijdje weer met een leuke man op dit soort mooie dingen door de stad loop. Probeer het negatieve naar iets positiefs te draaien Leaf.
Popje heeft volgende week haar date .. Dacht toch echt dat t gister was.

Vleer gaat 206 niet smsen.. eg nie . Vleer houd zich netjes in komende dagen ..

Straks ff lekker in bad alle olie die nog op mijn lichaampje zit er af weken..
quote:sunshineforever schreef op 09 februari 2008 @ 13:28:

[...]

Is die ex van jou arts? En skileraar geweest? Dan zou het kunnen. Moet wel zeggen dat toen ik de derde avond hoorde dat hij een vriendin had, ik woedend was en hem heb uitgemaakt voor alles wat los en vast zit.Hihi nee, dan was het em niet Pffiieeuuww haha!
quote:Halvemaan schreef op 09 februari 2008 @ 18:51:

[...]

Hihi nee, dan was het em niet Pffiieeuuww haha!Oh gelukkig maar! 't Zou wat zijn. Haha.
@Vleer, echt niet smsen hoor... Maar spannend is het wel... Hij wilde er dit weekend uitkomen, hé? Heb je nou wel met hem afgesproken of hij je sowieso laat weten voor wie hij kiest?

@Miranda: dat het een BM was kon je ook niet weten, zoiets staat ook niet op zijn voorhoofd getatoeeerd. Goed dat je hem wel hebt laten weten hoe je erover denkt toen je erachter kwam. Ik ben veel "slechter" dan jij, want mijn ex(2) was ook bezet, maar hij is bij zijn vrouw weggegaan en nou blijkt dat een relatie toch niet echt voor ons is weggelegd.... Leuk dat het klikt met de KM (koppel-man)!

@Sun, flirten moet je gewoon voorlopig blijven doen, lekker even genieten van alles wat er te zien valt...!

@Halvemaan: ik ben jaloers op je balkon! Zoals je weet kan ik een stoeltje buiten zetten maar dan zit ik buiten op de stoep

Ben nu bij ex(1), wat eigenlijk best gezellig is. Ik ben erachter dat ik het wel prima vind om op mezelf te wonen en de verantwoordelijkheid voor mezelf te nemen. Voorheen liet ik alle zorg me allemaal me welgevallen, net alsof ik nog thuis woonde, zodat ik eigenlijk nog een kind in volwassenverpakking was. Nu merk ik dat ik de verantwoordelijkheid voor een eigen leven best leuk vind.

Verder geen al te beste werkdag gehad, geen rampen gebeurd, maar wel een lopende band van vervelende dingetjes. Morgen komt ex(2) en dan doe ik het rustig aan...
[quote]Vleermuis28 schreef op 09 februari 2008 @ 18:12:

Miran.. apart he dat zoiets zo kort maar ozo speciaal kan zijn.. Zulke heftige gevoelens voor elkaar , denk dat ik dan zoiets zou hebben van .. Zie je wel dat die heftige gevoelens wel kunnen bestaan.. Dat je daardoor juist weer wat meer hoop in de liefde krijgt ofzow.. quote]

Spijker op z'n kop! zo voelde het ook...:-) En tja, kennelijk voelt hij dit niet (meer) voor zijn partner, anders zou hij hier toch niet zo mee zitten...Hij was er echt ondersteboven van, vond ik wel aandoenlijk.

Heerlijk dat je zo'n fijn saunadagje hebt gehad en idd....niet meer smsen!! :-)

Leaf, sterkte !
Haaaa allemaal!

Sun, keek nog niet geprobeerd, maar Xan komt wel even een stukje brengen. Zal wel morgen worden, want Xan is nu pannenkoeken aan't bakken en we 'moeten' straks naar Idols kijken .

Miranda en Vleer, jullie hoeven je ten opzichte van mij niet te verantwoorden of te verdedigen, maar ik voelde wel de behoefte te zeggen hoe ik daarnaar kijk. Ik kan tenslotte óf jullie berichtjes negeren óf erop reageren....

Leaf

En tatarataaaa en staat een kaaspannenkoek voor m'n neus
Peas on earth!
Dank jullie wel voor jullie knuffels. Het doet goed om te weten dat ik hier terecht kan met mijn gemiep. Hopelijk is het na morgen voorbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven