Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
En dan nog niet eens, want een heleboel mensen hebben het afgeschermd, zodat het niet te zien is bij wie ze op de pagina zijn geweest.
Klupt als een bus..

Ik was goldmember en vond t toen wel geinig omt e zien welke vreemdelingen kwamen gluren..

Maar heb t zelf uit staan , als t goed is kunnen goldmembers niet zien dat ik bij ze ben geweest..
Oeps, mosterd Dat legde Glendoria ook al uit!

Vleer; ik vind je smsje niet heel onaardig hoor. Alleen weet ik niet of het zo handig was om het te smsen, ipv het in RL te zeggen. Maar ik zou me er niet te druk over maken, je hebt alleen maar gezegd hoe het voor jou zou zijn en hij snapt denk ik ook wel dat met iemand anders zoenen tijdens het begin van een relatie (?) iets kan zeggen daarover. Dus zo schokkend is het niet lijkt me. Ben benieuwd wanneer hij iets laat weten! Hoop voor jou dat het niet te lang duurt...

Glendoria; misschien moet je er gewoon van genieten dat je er leuk uitziet en dat je aan het flirten bent, een reactie erop komt dan vanzelf hoor! Helemaal nu het zonnetje weer gaat schijnen

Ik ga nog even in mijn huisje rommelen, gisteren niet genoeg gedaan naar mijn zin. En dan straks nog late dienst werken... Ik ga vanavond aan de jongeren waarmee ik werk vertellen dat ik eind van deze maand wegga. Zullen wrs nog een paar zware diensten worden, vaak weten jongeren niet hoe ze daarmee om moeten gaan en gaan dan vervelend doen. Maarja, het moet er toch een keer van komen.
quote:glendoria schreef op 11 februari 2008 @ 11:32:

Ik heb nog steeds niks te vertellen op datinggebied. Lijkt wel of ik onzichtbaar ben voor mannen ofzo. Ga stappen, zie er leuk uit, flirt enz. Maar helaas zonder resultaat.Terwijl ik er toch echt niet uitzie als een monster of wanhoop uitstraal ofzo.

Lieve Glen, jij reageert altijd zo uitgebreid op iedereen! Zo leuk! Kan me niet voorstellen dat je onzichtbaar bent voor mannen. Soms "wil" het gewoon even niet heel goed op dat gebied. Komt wel weer. Het voorjaar komt eraan. Op de een of andere manier wil het dan vaak ook weer wat beter met de mannen.

Dan lees je alle verhalen van iedereen die druk is met de mannen en dan is het stil bij jou, En dus ook bij mij hoor Glen. Ik heb dan even die "Ex-gate" gehad, maar verder gebeurt er weinig hoor. Flirten, kijken, praten, that's it. Het komt vanzelf wel weer.

Vleertje Vleertje Vleertje toch! Oh oh oh! Die sms van jou was niet handig! Je kunt nu twee dingen doen:

1. je zorgt dat je telefoon ver bij jou vandaan is, zodat je niet in de veleiding komt om hem te gaan smsen.

2. je wist zijn telefoonnr en schrijft het op een briefje en verstopt dat briefje, zodat je niet in een onbezonnen moment hem gaat bellen of smsen (goh, hoe vaak heb ik dat advies vaker gegeven en gekregen )

3. je doet niets en je loopt de kans om weer de mist in te gaan. Het is tenslotte niet de eerste keer dat je hem smst. Maarrrr de tekst van deze laatste sms is echt heel erg fout!

Sorry Vleer, sorry dat ik hard voor je ben, maar ik moet even streng zijn. Verspeel je kansen niet!
quote:Halvemaan schreef op 11 februari 2008 @ 12:19:

Vleer; ik vind je smsje niet heel onaardig hoor. Alleen weet ik niet of het zo handig was om het te smsen, ipv het in RL te zeggen. Maar ik zou me er niet te druk over maken, je hebt alleen maar gezegd hoe het voor jou zou zijn en hij snapt denk ik ook wel dat met iemand anders zoenen tijdens het begin van een relatie (?) iets kan zeggen daarover. Dus zo schokkend is het niet lijkt me. Ben benieuwd wanneer hij iets laat weten! Hoop voor jou dat het niet te lang duurt...

Hmmmm Vleer en Glen denken er beiden toch iets anders over. Nou ja Vleer, je hebt nu verschillende meningen. 206 kan er natuurlijk ook heel verschillend op reageren. Kijk, dat je smst is heel begrijpelijk. Heb zelf ook heel vaak drang om mensen te smsen die ik beter niet kan smsen of sms dingen die ik beter niet kan smsen. Dus ik snap je heel goed. Maar of alles nu even verstandig is, dat betwijfel ik.. Ik hoop dat 206 jou niet al te lang ik spanning laat! Hij heeft de touwtjes in handen. En dat is ontzettend vervelend. Daar zou ik ook niet tegen kunnen.

HM, ik hoop dat de jongeren wel een beetje lief voor je zijn hoor! Toch jammer als je laatste werkweken zwaarder zijn doordat ze niet weten hoe ermee om te gaan! Gelukkig ben je erop voorbereid en weet je waardoor het komt. Heel veel succes vanavond!
Ah, wat hyves betreft is het me duidelijk. Ik heb mijn profiel alleen zichtbaar voor vrienden, dus vreemden hebben er niets te zoeken.

@Halvemaan:

Ik wist niet dat je er weg ging? Hoe dat zo?

@Glendoria:

Bedankt voor je reactie! Het is niet altijd kommer en kwel, hoor. De afgelopen tijd ging het juist erg goed. Relaxed, geen gezeur, lief zijn voor elkaar, cadeautjes geven, uit eten en goeie sex Maar nu heb ik hem in een korte tijd weer teveel achter elkaar gezien, dat zorgt voor spanning en irritatie aan mijn kant.

Ik zal de leuke dingen ook eens melden, want zo lijkt het er idd steeds op alsof ik alleen maar zit te zeuren...

@Vleer:

Duidelijke sms, en de inhoud is terecht. Als hij twijfelt zou hij eigenlijk jullie allebei niet moeten zien, gewoon even afstand te nemen. Maar ja, dat kun jij niet voor hem bepalen. Als jij in de tussentijd ook maar gewoon je ogen open houdt...

@Sun:

Goed teken dat je geniet van de zon! Blijf het doen, wat komende dagen wordt het weer minder, heb ik gehoord...

Heb van het weekend wat lingerie gepast, oa van Marlies Dekkers. Wel mooi, maar behoorlijk duur en dat heb ik er eigenlijk toch niet voor over. Beha en slipje waren bij elkaar 140,-. Aangezien ik op de kleintjes moet letten, heb ik maar bedankt..
Oh 4wheels, Marlies Dekkers, gaaf! Helaas heb ik ook nog niet de financiën om dat soort investeringen aan te schaffen. Ik durf best geld uit te geven aan lingerie, en dat doe ik ook, maar 140 euro is mij idd ook echt te veel. Zet mij in een lingeriewinkel en ik ben als een kind van 8 die je in een snoepwinkel zet...
4wheels; ik ga idd weg bij mijn huidige werk, wilde liever niet meer echt in het groepswerk werken en heb nu iets gevonden dat wat individueler is en heel afwisselend. Officieel begin ik daar per 1 maart, maar vanaf deze week werk ik daar ook al diensten... Lekker druk dus, denk dat ik deze week bijna 50 uur in totaal ga maken... Maar goed, ik heb wel veel zin in mijn nieuwe job, dus ik zal het wel overleven!

Ennuh... ik heb het geld ook niet om zoveel aan lingerie uit te geven hoor. Helaas... Al kan ik met mijn maat ook altijd heel goed slagen bij h&m, hunkemoller enz, ik vind het ook altijd heel fijn om iets moois voor weinig geld te kopen!

En ik moet nu sowieso 'op de kleintjes passen', want LJ en ik hebben vaagjes het plan opgepakt om in de meivakantie een paar daagjes weg te gaan. Pff en mijn auto moet volgende maand gekeurd worden, moet nog een nieuwe autoradio kopen... Dat wordt op een houtje bijten de komende maanden!
@Sun:

Als een kind in een snoepwinkel, nee, dat heb ik niet. Ik vind het leuk om te kijken, maar meestal heb ik heel snel gezien of er wat voor me bij zit. Het was wel leuk, heb het ook gepast, het zat goed, maar het was het nét niet. En dan is 140,- toch zonde. Kan ik beter wachten tot ik iets zie wat ik écht leuk vind... En misschien haal ik het alsnog wel, want het bijft toch een beetje in m'n hoofd zitten...

@Halvemaan:

Ja, Hunkemoller, maar ook heb ik vorig jaar bij de C&A een heel mooi setje gekocht. Het hoeft niet duur te zijn om er toch leuk uit te zien. Ik vind het ook leuk om meer van het goedkopere te kopen, dan één dure.

50 uur, da's lekker veel, maar dat merk je dan ook wel aan je centjes eind van de maand Goed voor die daagjes weg in mei. Ik wil ook een paar dagen weg, maar de week dat ik heel veel kon werken was ik ziek, ik heb dus geen extraatje

Waar willen jullie heen? Ik ben er nog niet uit, NL of Duitsland, ergens in de bossen ofzo..
Verschillende berichten over t smsje van mij naar 206.. Ik heb alleen maar gereageerd op een smsje van hem.. Dus niet uit mijzelf een smsje gestuurd..

Ik moet zodadelijk werken ds weinig tijd voor de telefoon en sms...
Helllloooooooowwwwww!!

Ik heb een heel drukke week achter de rug en een heel leuk weekend. Weinig thuis geweest, dus ook weinig gelezen.

Wel dat Leaf eindelijk duidelijkheid heeft, fijn! Hoewel het heel verdrietig is....

Vleer dus nog niet echt wat gehoord van 206. Ik weet ook niet hoe handig het smsje is. Maar ik denk niet dat je zijnbeslissing (en gevoelens) kan beinvloeden.

Glendoria, meid, je komt er wel. Ik had ook een dipje op mannen gebied, weinig actie de laatste tijd, en ineens heb ik na dit weekend met 1 jongen gezoend, nummers uitgewisseld met een ander en gisteren de hele dag bij exdate doorgebracht. Veel mannelijk aandacht dus! En daar geniet ik volop van!

Gisteren met exdate was heel gezellig, we hebben gewandeld in het bos, daarna uitgebrakt op de bank, ik ben heerlijk verzorgd, drinken, chips, pizza, alles werd me aangereikt en (speciaal voor Xanders gemoedsrust) er is niks gebeurd. We hadden wel een zoenmogelijkheidmomentje in het bos, maar ik heb er niks mee gedaan. Wel lekker samen op de bank gelegen. Was een fijne dag!

Hm, lekker druk zo! Is je nieuwe werk leuk?

Ik ga zo even mn huisje verder opruimen en bij een vriendin langs!
Zo lekker gedouched.. straks maar eens richting werk . heb eigenlijk helemaal geen zin om te werken met dit mooie weer..
Pop, goed gedaan met ex, geen rare dingen! Heel goed! Nu op naar je deet deze week!

Vleer werkse! Heb je in ieder geval even afleiding. Ik ben zo benieuwd wanneer 206 je eindelijk duidelijkheid zal verschaffen.

Oh eh, dames, ik koop ook altijd mijn lingerie bij Livera en Hunkemoller hoor! Maar vind het wel belangrijk dat het er leuk uitziet en dat het goed bijelkaar past. In het buitenland koop ik ook graag lingerie als ik op vakantie ben. Weer es wat anders dan de standaard souveniertjes. Vooral in Italië kun je goedkoop mooie setjes kopen. 't Geld groeit mij ook niet op de rug...
Haaaaaaa het is lente-weerrrrrrrrr!!!!!!!

Peas on earth!
Vleer: Ja ik weet dat je reageerde op zijn sms, maar ja je vraagt om een mening en dan krijg je hem ook... Ik denk niet dat je een fout gemaakt hebt om terug te sms-en, maar ik zou het persoonlijk even laten zoals het nu is. Hoe moeilijk dat ook is. Maar nogmaals; is mijn mening.

4 wheels: Marlies Dekkers, zo te gek die lingerie. Ik haal altijd van alles in de uitverkoop. Heb namelijk een maat die vaak overblijft. Het is niet dat je zeurt, maar het kwam vaak heel negatief over met je ex. Maar nu begrijp ik het...

Halve maan: nieuwe baan, spannend. En een paar daagjes weg met LJ klinkt ook niet fout natuurlijk. Al enig idee waar jullie naar toe willen gaan?

pop: nou jij (en anderen) stellen me nu toch wel wat gerust, maar het is gewoon even moeilijk omdat ik momenteel veel vrienden en kennissen heb die samen gaan wonen, trouwen en zwangerschappen. Ook heb ik mijn ex met zijn nieuwe vriendin gezien. Niet dat ik hem ooit weer terug wil, maar dan denk ik echt waarom lukt het hem wel en mij niet? Maar inderdaad ik moet gewoon nu lekker genieten en dan komt het vanzelf wel. Fijn dat je date zo goed bevallen is. Hopelijk krijgt het een leuk vervolg.
smsje terug van 206:

Die knuffel had ik wel graag willen hebben. Denk veel aan je . X
Vleer:zie je komt het toch goed. Volgende keer moet je gewoon mijn advies vragen en dan precies het tegenovergestelde doen.
@Glendoria:

Zooo kreeg vanavond weer een sms van 206.. En deze is wel beetje strange.. Heb er ook nog niet op gereageerd omdat ik de juiste woorden nog niet kan vinden..

Vleer ik heb nagedacht over wat ik moet doen. Ik wil het met mijn huidige vriendin nog 4 weken proberen. Is het dan nog niet goed stop ik er mee. Hopelijk kun je me die tijd geven. Maar als je dat niet wil of kunt snap ik dat. Laten we echt 4 weken lang geen contact hebben ik vergeet je niet.

Vind het nogal een raar en vreemde sms, alsof ik over 4 weken mag komen opdraven wanneer het NOG niet goed is.. Hij zegt dus eigenlijk dat zijn huidige relatie niet goed is..

1 van mijn beste vrienden zei vanavond aan de telefoon dat ik 206 een smsje moet terug sturen , met daarin dat ik geen 2e keus ben. Dat ik best open sta voor dit , maar niet op deze manier..

Omdat ik nog niet goed weet wat ik terug moet sturen of dat ik uberhaupt iets terug moet sturen wacht ik nog ff met hem smsen.

Wel zet ik nu mijn vraagtekens bij 206, hij gaat dus niet alleen vreemd , maar verzwijgt dit ook voor zijn huidige vriendin. En wil dus eigenlijk gewoon op oude voet verder.. Ik vraag mij dus in ene af wat ik met hem moet op t moment.. Wil ik wel zo'n man? Gaat hij dit niet ook doen wanneer wij samen zijn ?

Naja zo ff wat mij op t moment ff bezig houd, verstandig isdenk ik om er een nachtje over te slapen

Verder is t rustig hier op t forum .. Wel lieve leuke smsjes gekregen van militairman. Niet dat ie weer iets wil proberen ofzo maar gewoon een leuke oppepper, erg lief van hem.. Had ik niet verwacht van MM..
Vleer: Lieve meid je gaat niet op de reservebank zitten hoor!!! En wat hij zijn vriendin aandoet kan ook niet door de beugel, de wereld draait niet om hem. Sorry ben echt even boos, lekker van twee walletjes eten wat denkt hij wel!
Goedemorgen allemaal!

'k Word zooo blij van zonnnnn als ik 's ochtends vroeg naar het werk loop

Vleer... tsja... ik vind 206 eerlijk gezegd wel redelijk. Je wist dat de kans erin zat dat hij voor zijn vriendin zou kiezen. Wat hij nu doet, siert hem eigenlijk wel vind ik zelf. Hij is hartstikke fout geweest door met jou te rotzooien, maar wil dat wat hij met pril vriendinnetje heeft opgebouwd niet zomaar weggooien, dus besluit dat wel een kans te geven, omdat hij er nu eenmaal ingestapt is. Of jij wel of niet akkoord gaat met zijn beslissing is aan jou, dat zegt hij ook zelf. Eigenlijk heb je jezelf in deze positie gebracht door met hem te zoenen en aan te geven dat jij wel weer iets met hem wil. Dat maakt ook dat je nu óf GEEN 206 krijgt óf 'tweede keus' wordt...

Ik vind ook dat je hem nu niet meer kunt verwijten dat hij liegt tegen zijn vriendinnetje (los van het feit dat ik hem heel fout vind), want jullie hebben samen gerotzooid, jij hebt de keuze aan hem gelaten. Als hij verder wil met zijn vriendinnetje lijkt het me logisch dat hij haar niet gaat vertellen dat hij met jou gezoend heeft... zo realistisch moet je het volgens mij bekijken....

prinses even in strenge modus, want vindt dat Vleer een beetje de rollen omdraait a la 'hij begon met zoenen' en 'hij smste' undsoweiter

Nu is de werkdag écht begonnen! Werkse/studeerze allemaal!
Peas on earth!
Vleer; ik vind het ook niet heel handig van hem. Waarom 4 weken? Waar wil hij achter komen? En had hij dit niet even over de telefoon kunnen doen ipv een een smsje sturen?

Ik zou zoiets doen als gewoon verder gaan met mijn eigen leven, hem dat ook laten weten, en dan het in de toekomst (over 4 weken of langer) als je er nog zin in hebt evt nog eens proberen.

En ik snap je twijfels dat hij nu is vreemdgegaan en dat verzwijgt. Anderzijds hoeft dat niks te zeggen over of hij zoiets vaker heeft gedaan of nog wil doen. Maarja, dat is iets wat je eigenlijk toch nooit zeker weet...

LJ en ik weten trouwens nog niet waar we heen gaan, ligt een beetje aan financiele middelen en het weer... Een stedentripje naar Madrid of Rome óf een paar dagen naar de boot van LJ in Friesland. En ik moet eerst maar eens uitzoeken of ik dan vakantie kan opnemen.

Zo ik ga even aan het werk, dan straks weer even thuis en dan weer aan het werk... En helaas; dat brengt geen extra geld in het laatje... Bij allebei mijn banen is het 'tijd voor tijd', dus geen extra geld voor extra uren.
Goedemorgen ... heerlijk het zonnetje is er weer..

Thanks vleer , HM en Glen voor jullie reacties op de vroege morgen.. Ik snap jullie alle 3 .. En wat prinses zegt , het klopt dat ik in gecalculeert heb dat hij evt voor haar kon gaan kiezen.. Het valt mij ook niet reuze rauw op mijn dak.

Ik stuur voorlopig maar even niets terug aan 206. . En laat het even voor wat het is.. in 4 weken kan een hoop gebeuren zowel bij 206 als bij mij..

Vanmorgen kreeg ik weer een smsje van hem met daarin : Ik vind dit moeilijk ben ook erg graag bij jou , samen knuffelen , samen praten. X denk aan je

Ik denk dan , tsjah .....
idd waar hij dan achter wil komen weet ik niet , vooral t zinnetje als het dan NOG niet goed is dan stop ik er mee..

wat bedoeld ie daarmee ? dat t zowiezo al niet goed is met zijn relatie ?

Naja speculeren e.d heeft niet veel zin...
@Vleer:

'NOG niet goed' betekent dat hij in verwarring is om wat er tussen hem en jou is gebeurd. Hij heeft een rotweekend gehad vanwege de twijfels en wilde toen tot een beslissing komen. Maar zijn keus is dus eigenlijk dat hij voor haar kiest, want als het in die 4 weken goed gaat, blijft hij bij haar.

Zoals je zelf zegt wil je geen tweede keus zijn, maar bij deze ben je dat wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven