Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xan bedoel zijn vriendin ... die terug is.. Maar goed Vleer zal geduld moeten hebben..

En dat heb Vleer zo verdomde slecht grrr
Pffff. het is achter de rug. Heb contact nu inderdaad verbroken, alhoewel het me wel even wat moeite koste toen ik hem zag. Hij vond het heel erg, dat merkte ik aan hem, maar hij respecteerde mijn keuze wel. Als ik me bedacht kon ik wel gewoon contact opnemen als ik dat wilde.

Het zal nu even moeilijk zijn, maar hopelijk voel ik me snel een beetje beter. Denk inderdaad wel dat dit zo het beste is.
Leaf.. dikke knufff.. dapper van je hoor !!!

En errug goed ook .. !!
quote:Leaf schreef op 10 februari 2008 @ 18:20:

Pffff. het is achter de rug. Heb contact nu inderdaad verbroken, alhoewel het me wel even wat moeite koste toen ik hem zag. Hij vond het heel erg, dat merkte ik aan hem, maar hij respecteerde mijn keuze wel. Als ik me bedacht kon ik wel gewoon contact opnemen als ik dat wilde.

Het zal nu even moeilijk zijn, maar hopelijk voel ik me snel een beetje beter. Denk inderdaad wel dat dit zo het beste is.Goed hoor! E nu volhouden...
quote:sunshineforever schreef op 10 februari 2008 @ 18:00:

Ben ook erg benieuwd naar de deet van Miran..

Hier ben ik weer en.....date was leuk!!!!

Ben naar zijn huis geweest gisteravond. Erg spannend, maar....het was een erg lekker ding die de deur opendeed.....fles wijn opgedronken en het erg gezellig gehad! Was 4 uur weer thuis, pff...Vond hij ook want we hebben alweer gebeld vandaag. Oehhhh spannende ontwikkeling weer..

Net terug van shoppen en terrasje zitten met vriendin, was heerlijk!
quote:Xander68 schreef op 10 februari 2008 @ 17:45:

Natuurlijk de rest ook niet vergeten; Alles goed?Alles? En met jou?
Leaf, erg goed van je dat je het hebt gezegd. Nu volhouden meid! Wis zijn telefoonnr uit je telefoon. Schrijf zijn telnr op een briefje en geef dat aan je moeder / een vriendin of iemand anders. Dan kun je hem ook niet in een zwak moment gaan bellen of smsen. Ik vind het heel goed van je! Je kunt trots op je zijn! Zorg dat je trots op jezelf kunt blijven door het contact ook niet meer met hem te zoeken! Dikke knuffel!

Miranda, wat leuk voor je dat je zo'n geslaagde deet had! Het klinkt errug goed. Superleuk zeg, het is je van harte gegund! Geniet er lekker van!
quote:Leaf schreef op 10 februari 2008 @ 18:20:

Het zal nu even moeilijk zijn, maar hopelijk voel ik me snel een beetje beter. Denk inderdaad wel dat dit zo het beste is.Heel dapper van je Leaf, sterkte !!!!
quote:Vleermuis28 schreef op 10 februari 2008 @ 18:17:

Xan bedoel zijn vriendin ... die terug is.. Maar goed Vleer zal geduld moeten hebben..

En dat heb Vleer zo verdomde slecht grrrDat kan zijn Vleertje...maar...geduld is een schone zaak!
Dank jullie wel! Ik ben verdrietig, maar het is minder erg dan ik van te voren had gedacht. Misschien omdat ik ook wel weet dat dit het beste is.
quote:Miranda01 schreef op 10 februari 2008 @ 19:44:

[...]

Alles? En met jou?Goed Miran, heb ook weer een leuk en gezellig weekend achter de rug. Met jou dus ook goed!,leuk
quote:Leaf schreef op 10 februari 2008 @ 20:14:

Dank jullie wel! Ik ben verdrietig, maar het is minder erg dan ik van te voren had gedacht. Misschien omdat ik ook wel weet dat dit het beste is.ff knufff van Xan
quote:Leaf schreef op 10 februari 2008 @ 20:14:

Dank jullie wel! Ik ben verdrietig, maar het is minder erg dan ik van te voren had gedacht. Misschien omdat ik ook wel weet dat dit het beste is.Logisch dat je verdrietig bent! Je hebt het contact verbroken met iemand waar je een hele tijd alles mee gedeeld hebt. Daar mag je ook verdrietig om zijn! Verwen jezelf! Geef eraan toe! Huil lekker uit! Schrijf van je af! Je gaat je echt beter voelen, echt!
Leaf; goed gedaan hoor! Nou even lekker verdrietig zijn en dan vol goede moed die laatste stap maken he. Om echt van hem 'af te zijn' en weer happy met je eigen leventje!

Ik lag al op de bank te slapen, dus kom even weltrusten wensen! Ga maar vroeg naar bed, wil morgen nog veel doen voor mijn late dienst en moet ook weer vol aan de bak komende week! Vakantie is weer voorbij :(.

Slaap lekker iedereen!
Morgenavond komt Leaf-mama, dus das en gezellig en een goede afleiding. Dinsdag een moeder-dochter-dagje in Den Haag met 's avonds naar de musical.

Weet ook dat ik het verdriet nu even moet laten komen, maar het is wat Sun van de week ook al eens zei: de ergste klap heb ik gehad toen het uitging tussen ons.

Ik ga ook zo lekker naar mijn bed, nog heerlijk een poosje lezen en dan slapen. Moet bekennen dat ik afgelopen nacht niet zo goed geslapen heb, denk toch door de zenuwen ofzo
Helloowww , zoo lekker gewerkt en daarna ff met collega naar de mc donalds gegaan.. Errug lekker ..

Zag dat de *vriendin* van 206 weer online was geweest op hyves.. Geen idee of 206 haar ook heeft gezien/gesproken..

Maar goed heb zelf nog niets gehoord van 206.. Een hele goede vriend functioneert als praatpaal wil ik 206 gaan smsen.. Errug handig.. Verder nog steeds verslaafd aan t spelletje.. maar ben nu bij leven 91.. Nog 12 te gaan geloof ik..

Leaf: dikke knufff , tis idd beter zo , t verdriet en t gemis slijt.. (hoop niet dat jullie van de week t zelfde moeten doen bij mij, hoop stiekum dat ik beter nieuws heb omtrent 206 en mij)

Afwachten afwachten afwachten en ik vind dat zooo verdomd lastig.. Maar ik sla mij er wel doorheen..
quote:Vleermuis28 schreef op 11 februari 2008 @ 01:45:Zag dat de *vriendin* van 206 weer online was geweest op hyves..

Mag ik vragen hoe je dat ziet? Kun je ook zien wie er op je eigen hyves is geweest?

Verder is voor jou het weekend voorbij, hij wilde er dit weekend uitkomen hé? Ben benieuwd...

@Leaf: Sterkte met je beslissing, ik denk dat je een wijs besluit hebt genomen. Hoe ging het gesprek?

Verder was mijn ex(2) gisteren op bezoek, maar ik had er eigenlijk helemaal geen zin in. Maar ipv dat ik dat tegen hem zeg, laat ik hem maar gewoon langskomen en loop ik de hele dag met een chagerijnige kop rond. Niet slim van mezelf. Ik denk dat ik ook chagerijnig was omdat ik het gevoel heb dat ik hem weer te dicht bij me laat komen. Het sterke gevoel wat ik had was helemaal weg. Nu 'mag' hij pas woensdag weer komen, zodat ik weer even tot mezelf kan komen....
@Vleer: ik duim nog steeds voor je! Wel goed van je dat je na die sms niks meer van je hebt laten horen. Hoop voor jou wel dat ie snel iets laat horen, dan heb je tenminste duidelijkheid.

@Miran: fijn dat jouw deet zo leuk was. Spannend hoe dat verder zal gaan!
quote:4wheelsand1heart schreef op 11 februari 2008 @ 07:51:

Mag ik vragen hoe je dat ziet? Kun je ook zien wie er op je eigen hyves is geweest?

Ja dat kun je zien. De volgorde van de foto's geeft aan wie er als laatste online is geweest. Dus degene waarvan je de foto als eerste ziet, heeft net ingelogd. Iemand die achteraan staat in de vriendenlijst heeft waarschijnlijk al een tijdje niet ingelogd.

Verder kun je, net als bij MSN, zien of iemand online of offline is, maar je kunt jezelf ook op offline zetten als je online bent.

Vleer, mocht jij ook in de situatie van Leaf en mij komen, dan zijn we er uiteraard ook voor jou! Hetzelfde geldt natuurlijk voor de andere forummers. Hoop dat het niet nodig is.

't Zonnetje schijnt, 't is weer prachtig weer. Ik heb zin in vandaag!!!!
vanmorgen smsje van 206 :

Je hebt me mooi in verwarring gebracht. Mijn huidige vriendin heeft eigenlijk alles en toch twijfel ik verschrikkelijk. Het weekend was verre van gezellig. X x

Ik heb er een paar uur later wel op gereageerd, maar geloof dat ik dat smsje beter niet had kunnen sturen..

Heb nl iets in de trant van dit geschreven :

he schatje kom hier een knuffel je hebt t zwaar. Hoezo was t weekend niet gezellig ? . Misschien moet je je afvragen waarom zoen ik eigenlijk met een ander ? Blijkbaar toch iets niet oke met je gevoel voor haar. Als ik voor mijzelf bekijk wanneer ik date met iemand en vind hem echt leuk haal ik t niet in mijn hoofd om met een ander te gaan zoenen. Gebeurd dat wel dan weet ik gewoon dat er iets niet goed is met t gevoel voor hem. Er mist dan blijkbaar iets.

Dat meisje staat tussen de vrienden van 206, dus had haar ff een keer bekeken . Gisteren keek ik ff op zijn hyves en zag dat ze online was (geweest)

Je kan bij je instellingen op hyves aanvinken of anderen je mogen zien of niet.. War dat precies staat geen idee , bij instellingen ergens volgens mij.

(en dan privacy )
Heb beetje spijt van t smsje dat ik stuurde. Maar goed tis fijn dat ie op maandagochtend 8.30 aan mij denkt .
En het is idd prachtig weer heb er weer 5km hardlopen op zitten.. Heerlijk , zag dat smsje van 206 en ben eerst gaan hardlopen ,dacht ga niet gelijk wat terug sturen.. Dus telefoon mooi gelaten voor wat ie was..

En tja t smsje dat ik terug heb gestuurd, komt volgens mij een beetje over alsof ik wil bepalen wat hij moet doen.
Leaf: Beetje trage reactie, maar wil je alsnog op het hart drukken dat je een goede beslissing hebt genomen! Je mag trots op jezelf zijn.

4 wheels: Telkens als je het over ex2 hebt schrijf je dat je eigenlijk geen zin hebt in zijn gezelschap, er chagerijnig van wordt enz. Waarom breng je dan nog tijd met hem door. Hij voegt toch niets positiefs toe aan je leven en je tijd? Kun je daarom niet beter gewoon elkaar niet meer zien, scheelt een hoop frustratie.

Als je goldmember bent bij hyves kun je wel zien wie er op jouw pagina ingelogd heeft maar bij een 'gewoon' lidmaatschap niet. Inderdaad kun je wel aan de foto volgorde zien wie er online is (geweest) alleen heb ik het idee dat dat ook niet altijd klopt.

Vleer: Goed dat je iemand achter de hand hebt die je kunt contacten als je het moeilijk hebt. Zou hij afgelopen weekend een keuze maken of niet. Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid (positief of negatief, maar in ieder geval iets) Want dit schiet niet op en is super frusti.

Miranda: Mooi dat je date leuk was.

Sun: Fijn dat het weer beter gaat met je. Sterk hoor!

Xan en prinses:(haha jullie worden al vaak niet meer als twee individuen gezien maar gewoon in één adem samen genoemd) begrijp ik het goed dat jullie elkaar hebben leren kennen via dit forum? Dat is wel echt geweldig zeg!

Ik heb nog steeds niks te vertellen op datinggebied. Lijkt wel of ik onzichtbaar ben voor mannen ofzo. Ga stappen, zie er leuk uit, flirt enz. Maar helaas zonder resultaat.Terwijl ik er toch echt niet uitzie als een monster of wanhoop uitstraal ofzo.
Vleer: Tja je sms verdient niet echt de schoonheidsprijs qua aardigheid, maar ik vind wel dat je heel duidelijk bent en ik ben het ook met je eens. Als je een leuke, goede relatie hebt waarom zou je dan met een ander gaan zoenen. (tenzij je een ego probleem hebt net zoals mijn ex)
quote:sunshineforever schreef op 11 februari 2008 @ 10:18:

[...]

Ja dat kun je zien. De volgorde van de foto's geeft aan wie er als laatste online is geweest. Dus degene waarvan je de foto als eerste ziet, heeft net ingelogd. Iemand die achteraan staat in de vriendenlijst heeft waarschijnlijk al een tijdje niet ingelogd.

Verder kun je, net als bij MSN, zien of iemand online of offline is, maar je kunt jezelf ook op offline zetten als je online bent.Maar... dan kan je dus niet zien of diegene ook daadwerkelijk op jouw pagina is geweest. Je kan idd zien wie er het laatst heeft ingelogd, maar alleen als goldmember (betalend) kan je zien wie daadwerkelijk jouw site heeft bekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven