3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
zaterdag 8 oktober 2011 om 19:13
quote:mocy schreef op 07 oktober 2011 @ 15:30:
Vjjf op een Vil. Vil waar ben je? Hoe is het?
Hiehier!!!!!!
Met mij gaat het goed, ik forum een beetje tussen de bedrijven door want ik heb het druk met van alles en nog wat
ik mail je wel
anderen, tot de volgende keer
Roos, ik mail jou ook nog eventjes wanneer ik tijd heb.
Vjjf op een Vil. Vil waar ben je? Hoe is het?
Hiehier!!!!!!
Met mij gaat het goed, ik forum een beetje tussen de bedrijven door want ik heb het druk met van alles en nog wat
ik mail je wel
anderen, tot de volgende keer
Roos, ik mail jou ook nog eventjes wanneer ik tijd heb.
zaterdag 8 oktober 2011 om 20:32
zaterdag 8 oktober 2011 om 20:52
Ja, dure schoenen voor Minivin. Ik kreeg vroeger goedkope schoenen, die nooit goed zaten. Nu heb ik hele moeilijke voeten en moet ik voor mezelf dure schoenen kopen want anders kan ik er niet op lopen. Dat wil ik minivin besparen, die krijgt dus nu dure schoenen in de hoop dat zij dan later gewoon overal schoenen kan kopen waar ze maar wil.
zaterdag 8 oktober 2011 om 20:58
pasta met vis en mozzerella.. t is wel laat maar dat komt door het volgende:
Huisgenoot1 gaat koken, is te lui om boodschappen te doen
Huisgenoot2 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot 3 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot1 besluit naar de suup te fietesn om te pinnen (is ondertussen half 8)
Huisgenoot1 gaat koken, is te lui om boodschappen te doen
Huisgenoot2 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot 3 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot1 besluit naar de suup te fietesn om te pinnen (is ondertussen half 8)
a docter a day keeps the apple away