3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
En nu ga ik uit

LUUN-UIT..
owh die van mij klapperden enkel dus geen klapkuiten

ik heb wel brede enkels ook niet altijd handig... en daar is ook weinig aan te veranderen... spiertjes weg laten snijden is meestal niet echt functioneel ofzo ghe ... ik vond dat toen zo'n naaiuh streek... eerste vriendje... ''wat vind je niet mooi aan me?'' .... ''je brede enkels'' jah daar kan ik niks aan veranderen lul
quote:lunaan schreef op 08 oktober 2011 @ 22:10:

Geeft effe knuf aan Vinn, goeie schoenen hoeven niet duur te zijn, enfin je snapt wel wat ik bedoel toch?

Yep, ik snap je. Alleen hebben ze geen goedkopere schoenen in deze winkel en we krijgen er altijd geweldig advies (en minivin een ballon)....

Morgen ga ik een bitchfight beginnen met een moeder van een paar huizen verder. De TRUT.
quote:courageux schreef op 08 oktober 2011 @ 22:13:

owh die van mij klapperden enkel dus geen klapkuiten

ik heb wel brede enkels ook niet altijd handig... en daar is ook weinig aan te veranderen... spiertjes weg laten snijden is meestal niet echt functioneel ofzo ghe ... ik vond dat toen zo'n naaiuh streek... eerste vriendje... ''wat vind je niet mooi aan me?'' .... ''je brede enkels'' jah daar kan ik niks aan veranderen lul Whehehehehehe, en toen hij vroeg wat vind je niet mooi aan mij heb jij natuurlijk gezegd: je smalle lul want die past zo lullig bij mijn brede enkels?
Trusten Luun!
wow wat is er aan de hand dat je een btichfight gaat beginnen gravin?
Minivin mocht met haar verjaardagsfeestje een aantal kinderen uitnodigen. Deze zaten allemaal bij haar in de klas, behalve haar buurmeisje en een meisje wat verderop woont maar daar speelt ze gewoon regelmatig mee.

Echter, laten we haar X noemen, X heeft ze niet uitgenodigd terwijl ze daar een jaar eerder wel op het feestje was geweest. Maar ja, dat lijkt mij geen reden om haar dan ook uit te nodigen want dan had ik het aantal kinderen behoorlijk moeten uitbreiden want Minivin is bij heel wat feestjes uitgenodigd vorig jaar.

Vandaag was ons buurjongetje jarig en daar zijn we heen geweest. X was daar ook en vroeg aan Minivin of ze meeging om bij haar thuis te spelen. Minivin ging mee. Aldaar blijkt dat X haar heeft verteld dat haar moeder erg boos was dat ze X niet was uitgenodigd op Minivin haar feestje en dat ze had gescholden enz. X eindigde het epistel dat minivin niet op haar feestje mag komen, dat minivin niet leuk en aardig is en dat ze niet met minivin wil spelen. En minivin kwam dus thuis.

Belachelijk toch? Je gaat toch niet boos worden omdat je kind niet wordt uitgenodigd voor een feestje (ze spelen amper met elkaar en ze zitten ook niet bij elkaar in de klas)? Of nog erger daarover gaan schelden waar je kind bij is?

Minivin was echt heel verdrietig vanmiddag en ze snapte er niets van. Ja, dan kan ik een hoop zeggen maar dat doe ik dan maar niet.
Lekker warrig verhaal.....
quote:Gravinnetje schreef op 08 oktober 2011 @ 22:15:

[...]

Whehehehehehe, en toen hij vroeg wat vind je niet mooi aan mij heb jij natuurlijk gezegd: je smalle lul want die past zo lullig bij mijn brede enkels?
a docter a day keeps the apple away
na jah...

dat doe je idd niet waar je kind bij is...

maar ik vind X dan ook best een achterbaks heksje opzich... dat ze minivin daarvoor meeneemt... net doet alsof het om spelen gaat... en dan.......... wtf joh... sneu voor minivin wel, echt gemeen gewoon
ik snap het vin, en wat een rare reactie van die vrouw!
Ja heel achterbaks. Ze is ook heel sneaky, ze heeft nog een oudere zus die is ook zo. En haar moeder ook trouwens. Het zijn alledrie van die fijne tere poppetjes en ze worden gedrilld om echt als dametjes op de foto te gaan en op te groeien. Die kinderen zijn 5 en 7 maar ze staan op de foto alsof ze auditie doen voor de playboy. Echt schokkend dat je die kinderlijfjes zo op de foto laat zetten. Moeder komt ook uit een catalogus volgens mij.....
hopelijk is het niet erg vervelend voor minivin, t is zo een lief meisje....

en wat erg dat je zo met je kinderne om gaat, yak
Ja Motje, ik weet ook niet zo goed wat ik Minivin moet vertellen. Ze snapt dat ze niet iedereen kan uitnodigen voor haar feestje maar ze wil haar nu dus wel voor haar volgende feestje uitnodigen. Ja dan kan ik haar wel uitleggen dat ze dat alleen maar moet doen als ze echt veel met haar speelt omdat het anders ook een beetje raar is maar ze speelt maar zelden met haar. En moet ik haar dan maar vertellen dat die moeder een goedkope filipijnse h**r is? Nah, dat kan ik ook niet maken. Of dat X ook opgroeid tot pleerol? Nah, kan ik ook niet maken. Al zou ik het graag willen, ze moeten met hun poten van minivin afblijven.
als ik dat zo lees zal een bitchfight dan weinig uithalen...

maar hoe leg je een klein meisje uit dat er nou eenmaal jaloerse mensen op de wereld zijn... die een ander niks gunnen...

snap dat je boos bent... het is natuurlijk je dochter en daarvoor ga je door het vuur... maar ik denk dat die vrouw aanspreken weinig nut zal hebben...

een mens is het product van zijn of haar opvoeding he... dus het verbaasd me niks dat dat dochtertje dan zo is...

en als ik het zo hoor is minivin een schatje dus dat zegt weer wat over jou
is ook moeilijk uitleggen aan zo een klein meisje! Hopelijk ziet ze zelf in dat die kindjes niet zo heel leuk zijn dat zou het beste zijn

coug, minivin is ook een schatje!
Ah Koertje, dat is lief. Maar je hebt gelijk. Ik denk ook dat het niets zal opleveren maar ik wil de verhoudingen graag "normaal" houden en elkaar gewoon gedag kunnen zeggen of een praatje kunnen maken. Nu kan ik dat niet meer na vandaag. Nu wil ik haar alleen maar aan d'r haren trekken en d'r zo door de straat heen slepen. En ik wil ook dat Minivin gewoon met haar kan spelen als ze dat wil, het is niet vaak maar die enkele keer.... X wil altijd met make up spelen en haartjes doen en dat soort geneuzel. Stiekem vind Minivin dat ook wel erg leuk al mag ze het niet van mij....
Minivin wil graag met iedereen vriendjes zijn. Tot op heden lukt haar dat aardig omdat ze gewoon alles en iedereen leuk vind. Ik weet dat het niet kan, dat iedereen je aardig vind maar hoe moet ik dat nou toch gaan uitleggen?
Jullie zijn lieve meisjes om zo naar mijn geblaat te luisteren!

Ik ga naar boven, nog even spoelen met bocasan (wat ze uit de handel hebben genomen!!!) en wat pillen in mijn mik stoppen.

Motje, hoe was je eten?

Koertje, hoe gaat het met Kalfje?

Trusten meiden!
En vier op een Vin!
het heeft niks te maken dat ze dr niet aardig vindt... het is gewoon afgunst... en als je iemand dan ''pijn'' doet... is dat een mooie wraakactie...

minivin zal ook vriendjes hebben waar ze liever mee speelt dan met anderen?... uitleggen dat het niks met niet aardig/leuk vinden te maken heeft... maar dat je soms anderen net iets leuker/aardiger vindt/leuker vindt om mee te spelen.... ik weet niet... ik heb geen ervaring met kids sorry ghe

maar als het jou helpt om weer de verhoudingen ''normaal'' te krijgen zou ik idd gewoon een gesprek aangaan met de h**r
slaap lekker gravin!
ja t eten was lekker...

slaap lekker vin! en graag gedaan hoor!
Ach ik heb daar geeneens zin in eigenlijk, kan ik niet gewoon een mailtje sturen?

Beste filipijnse h**r,

X is een pleerol, al dat balletten en piano spelen zal daar niets aan veranderen.

Enne, ze mag ook never nooit op Minivin haar feestje komen.

Hartelijke groet,

Moeder van het allerliefste meisje van de hele wereld.

Nah, ook niet zo'n goed idee he?
nah Graafje, ik snap best dat je boos bent, maar dit vind ik wel over the top eerlijk gezegd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven