Mannen, lastig:(

08-10-2011 23:49 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net nieuw op dit forum, toch wil ik even met de deur in huis vallen en een probleem voorleggen.

Ik heb via een ander forum een leuke jongeman ontmoet. Na wat prive-berichtjes uitgewisseld te hebben, hebben we msn-adressen uitgewisseld en zin we op msn aan de praat met elkaar geraakt.

In het begin was dat gezellig, in het begin ging het over de dagelijkse dingetjes die je beleefd.

Wat mij wel begon op te vallen, was dat hij niet zo geinteresseerd deed, geen vragen echt stelde. Ik deed dat wel en vertelde ook uit mijzelf de dagelijkse dingen.

Langzaamaan begon hij het gesprek naar seks te draaien. Hij wou cammen, begon om merkingen te maken over mijn mooie lichaam, volgens hem, enz.

Zo ging het een aantal weken door, eerst gewone gesprekken en daarna naar seks.

Ik heb hem al gezegd, dat ik niet zo spraakzaam over seks ben via msn met mensen die ik nooit ontmoet heb.

Maar de laatste dagen hebben we geen gewone gesprekken meer, maar gaat t eigenlijk alleen maar om seks. En ik begin het zat te worden, dat heb ik ook aangegeven bij hem.

We hebben nooit ontmoet en als ik daarover begin, reageert tie daar niet op of niet enthousiast op.

Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Persoonlijk denk ik dat hij in het echt best gezellig kan zijn, maar hoe het nu op msn gaat vind ik gewoon niet meer leuk:(

Hebben jullie tips, ajb!
Wat denk je zelf, mandarijntje?
Blondemandarijn lees de post van marsupilami 0:09 !

Erg belangrijk.

Zet hem op met alles!
Heb je op dat forum dezelfde nick? Of iets soortgelijks?

Ik krijg er een indruk van, van heb ik jou daar. En eh, hij misschien ook.
quote:idalee schreef op 09 oktober 2011 @ 00:11:

verwarrend he Xal een topic dat met mannen begint?Jaja, hier ook al geen butlers gevonden....
Ik heb met mijzelf ook afgesproken dat ik minimaal een jaar aan mijzelf ga werken, minimaal 2011.

En dat ik ook geen relatie wil dit jaar.

Maar dit contact begon heel onschuldig en gezellig, maar veranderde in dit.

Maar tips om aan je zelfvertrouwen te werken?
Nee op dat andere forum heb ik een andere nick, heel anders.

Madhe; wat bedoel je met indruk?
Schaf goede zelfhulpboeken aan en doe aan de hand daarvan oefeningen in de praktijk.

Ga lezen over hoe je/de psyche werkt.

Doe nieuwe dingen.

Ga sporten.
Doen wat je graag doet, en jezelf niet wegcijferen... daar ben ik zelf ook nogal goed in. Ik heb de laatste tijd ingezien dat je bepaalde zaken moet vooropstellen. Maak een lijstje met wat je zeker wil en niet wil in de toekomst. Is al een goed begin :D en helpt wat om de dingen op een rijtje te krijgen.
xalliesuper: heb je een tip voor een goed boek?
quote:blondemandarijn schreef op 09 oktober 2011 @ 00:13:

Ik heb met mijzelf ook afgesproken dat ik minimaal een jaar aan mijzelf ga werken, minimaal 2011.

En dat ik ook geen relatie wil dit jaar.

2011 duurt nog maar een kleine 3 maanden lieverd
En zorg goed voor jezelf, want dat ben je waard.

Probeer je verstand in alle keuzes te laten zegevieren en toets met je gevoel. Maar handel dus niet enkel en alleen uit je gevoel. Gevoel kan je weleens voor de gek houden. Omdat jij ook in bovenstaand voorbeeld iets wenst, wat er niet is.

Snap je?
marsupilami: dank je voor deze tip:)
Kijk eens na wat je geleerd hebt in het afgelopen jaar? Waarin ben je verandert in wat jezelf positief vind? Kijk naar je eigen gevoel eigenlijk wist je het al dat deze man niks was.. Dus zo zie je maar dat jij je eigen gevoel ook kunt vertrouwen.. Dat zijn al hele mooie dingen voor zelf vertrouwen..

Daarnaast kan het misschien helpen om op te schrijven voor jezelf wat je misschien anders wilt zien en het inzichtelijk te maken voor jezelf hoe je er wilt komen. En dat dan ook te doen in stappen. Wat kan jij er aan doen om bepaalde dingen op te bouwen? Zodat je meer leert om op jezelf te vertrouwen..
gaia9: ik ben al heel 2011 bezig en 3 maanden van 2010, maar op op andere gebieden gaat t goed.

Maar mannengebied dus nog niet, ik heb eigenlijk mannen afgelopen mannen ontweken, tot dat deze man tegen kwam via t topic.

En blijkbaar ben ik hier nog niet in sterker geworden.
bijvoorbeeld:

"Zelfvertrouwen je kunt eraan werken" - William Stewart

(er zijn er vast nog veel meer kijk bij bol.com of in boekhandels of in de bieb)

"Leer gelukkig zijn - Andrew Matthews"
quote:xalliesuper schreef op 09 oktober 2011 @ 00:21:

bijvoorbeeld:

"Zelfvertrouwen je kunt eraan werken" - William Stewart

(er zijn er vast nog veel meer kijk bij bol.com of in boekhandels of in de bieb)

"Leer gelukkig zijn - Andrew Matthews"Oke dank je wel:)
geen probleem, graag gedaan

trakteer jezelf maar es lekker, een nieuw tasje of truitje, ... is altijd leuk hé :D
Vogelbekdier: dank je wel. Vind t wel lastig vooral om te kijken wat er beter gaat, maar ik ga t zeker proberen:)
Oja ook nog een tip: zet jezelf in alles op de eerste plek.

Dit is geen egoïsme en wil niet zeggen dat je niet meer aan anderen kan denken of aan anderen kan geven.

Maar wees geen pleaser in anderen koste wat kost tevreden te stellen en te behagen.

Zet jezelf op nummer 1.
mandarijn, hoe oud ben jij eigenlijk als ik even delicaat mag vragen?
quote:xalliesuper schreef op 09 oktober 2011 @ 00:24:

Oja ook nog een tip: zet jezelf in alles op de eerste plek.

Dit is geen egoïsme en wil niet zeggen dat je niet meer aan anderen kan denken of aan anderen kan geven.

Maar wees geen pleaser in anderen koste wat kost tevreden te stellen en te behagen.

Zet jezelf op nummer 1.Niet pleasen vind ik heel moeilijk, is voor mij moeilijk te geloven, dat mensen mij zo ook aardig vinden zonder dat ik mijn benen uit mijn billen moet lopen voor hun
quote:marsupilami schreef op 09 oktober 2011 @ 00:26:

mandarijn, hoe oud ben jij eigenlijk als ik even delicaat mag vragen?25 jaar
Waarom is dat moeilijk te geloven blondemandarijn?
Ik ben er 27, heb net relatie van 2,5 jaar achter de rug, dus no worries, we zijn nog niet oud hoor
quote:blondemandarijn schreef op 09 oktober 2011 @ 00:24:

Vogelbekdier: dank je wel. Vind t wel lastig vooral om te kijken wat er beter gaat, maar ik ga t zeker proberen:)Natuurlijk is dat moeilijk! Je moet dan ook bewust naar jezelf kijken en dat kan ook erg confronterend zijn, maar ook juist mooi! Dat je juist ziet hee vorig jaar durfde ik dit helemaal niet en nu wel! Dat is toch lekker om te merken dat je in postieve dingen groeit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven