3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
zaterdag 8 oktober 2011 om 23:55
Vin.. .kan me voorstellen dat je boos bent! Waarschijnlijk is Minivin het al snel weer vergeten terwijl jij nog loopt te stuiteren van boosheid
En dat tijgergevoel ken ik wel. Nog steeds zou ik er op af vliegen als iemand iets lelijks tegen puberT zou durven zeggen (wat ik natuurlijk niet doe want dan zet ik puberT voor lul).
Mensen, maakt niet uit hoe oud, jong, hoerig, aardig, stom, belangrijk of arrogant, moeten gewoon geen onnodige dingen tegen kinderen zeggen waardoor ze zich rot voelen...
Ik ga lekker naar mn mand, morgen bijtijds op, eerst sporten en dan een onverwacht dagje naar de sauna!
Truste lieve maisjes
En dat tijgergevoel ken ik wel. Nog steeds zou ik er op af vliegen als iemand iets lelijks tegen puberT zou durven zeggen (wat ik natuurlijk niet doe want dan zet ik puberT voor lul).
Mensen, maakt niet uit hoe oud, jong, hoerig, aardig, stom, belangrijk of arrogant, moeten gewoon geen onnodige dingen tegen kinderen zeggen waardoor ze zich rot voelen...
Ik ga lekker naar mn mand, morgen bijtijds op, eerst sporten en dan een onverwacht dagje naar de sauna!
Truste lieve maisjes